Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2012 15:37 - Глупостта и нейния път
Автор: faktifakti Категория: Изкуство   
Прочетен: 4469 Коментари: 8 Гласове:
12

Последна промяна: 28.07.2012 18:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

****
Източникът  на опита ми -
моята глупост
ме напусна, когато илюзиите
се изгубиха в годините.
Аз разгледах
белезите по сърцето си,
получени в  житейската градина
от малините
и реших да не правя сладка
от излишни  неща, 
грешки, пристрастяване
дори на шега..
И излегнах
самодоволната си леност
до господаря на моите страсти.
А той подчини чувствата ми
и ги превърна в робини подвластни
на желанията си с блаженост.
Повдигна бавно клепачите им
и  те ни хвърлиха
съблазнителни погледи
в глухата тишина,
останала след ездачите..
Сега доволна ли си милейди -
самоусещането ме попита.
Да,  отвърнах. И издъхнах
под собствените си копита.

image
Фотография: Звездица Георгиева



Тагове:   стихове,   поезия,


Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mariniki - познаваме пътищата на глупостта...
28.07.2012 17:19
и въпреки това вървим и по тях...
навярно сме изгубили инстинкта си
за самосъхранение от нея...
хубав стих...прозрение..
цитирай
2. faktifakti - тя затова се нарича глупост.
28.07.2012 17:38
mariniki написа:
и въпреки това вървим и по тях...
навярно сме изгубили инстинкта си
за самосъхранение от нея...
хубав стих...прозрение..

цитирай
3. cinderellathespy - Хах
28.07.2012 18:37
Здравей, fakti,
хубав стих за което поздрав! Снимката, която си добавила в поста е правена от една от най-добрите ми приятелки - фотографката се казва Звездица Георгиева (води се все още и Стойчева, но не за дълго :)))) и снимката е част от етюдите по актова фотография от курса им по фотография, който се провежда във Варна, незнам дали приключи. Общо в двата албума от единия от който е тази фотография снимките са 41 има ги във Фейсбук, но могат да ги виждат само приятелите на Зи. Хубаво е да добавиш името на Зиза под снимката, защото е защитена с авторско право, независимо че е качена във фото форума. Приятелката ми се занимава професионално с фотография, снима фотомодели. Ето тук можеш да разгледаш снимките и на Лора, а така също да видиш как изглежда и самата Звездица Георгиева : https://plus.google.com/107791675740405437148/photos
Всички много се гордеем с нея, защото е изключително талантлива и определено има око за красивото и различното!
Пак поздрави и се радвам, че си сложила снимка на приятелката ми, защото искаме нейното изкуство да бъде популяризирано!

Поздрави,
Ели
цитирай
4. faktifakti - Готово, сложих името на авторката. Желая й успех от сърце. Поздрави.
28.07.2012 18:50
cinderellathespy написа:
Здравей, fakti,
хубав стих за което поздрав! Снимката, която си добавила в поста е правена от една от най-добрите ми приятелки - фотографката се казва Звездица Георгиева (води се все още и Стойчева, но не за дълго :)))) и снимката е част от етюдите по актова фотография от курса им по фотография, който се провежда във Варна, незнам дали приключи. Общо в двата албума от единия от който е тази фотография снимките са 41 има ги във Фейсбук, но могат да ги виждат само приятелите на Зи. Хубаво е да добавиш името на Зиза под снимката, защото е защитена с авторско право, независимо че е качена във фото форума. Приятелката ми се занимава професионално с фотография, снима фотомодели. Ето тук можеш да разгледаш снимките и на Лора, а така също да видиш как изглежда и самата Звездица Георгиева : https://plus.google.com/107791675740405437148/photos
Всички много се гордеем с нея, защото е изключително талантлива и определено има око за красивото и различното!
Пак поздрави и се радвам, че си сложила снимка на приятелката ми, защото искаме нейното изкуство да бъде популяризирано!

Поздрави,
Ели

цитирай
5. djani - Научила си добре
29.07.2012 09:24
Езика на словото и фактите. Нещо като голата истина, голите новини и т.н. Гиди провокаторка такава. Поздрави за стиховете и актовата снимка!
цитирай
6. faktifakti - Имам пресантиман към този метод за концентрация.
29.07.2012 13:50
djani написа:
Езика на словото и фактите. Нещо като голата истина, голите новини и т.н. Гиди провокаторка такава. Поздрави за стиховете и актовата снимка!

цитирай
7. ladybugs - Много ми хареса ...супер!
30.07.2012 00:17
Много ми хареса ...супер!
цитирай
8. faktifakti - Радвам се и ти благодаря за коментара.
30.07.2012 11:05
ladybugs написа:
Много ми хареса ...супер!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faktifakti
Категория: Поезия
Прочетен: 3088161
Постинги: 949
Коментари: 9090
Гласове: 23349
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930