Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.10.2014 23:41 - Приятелят ми е пиродактил
Автор: faktifakti Категория: Изкуство   
Прочетен: 3703 Коментари: 14 Гласове:
19

Последна промяна: 07.10.2014 23:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image

***
Аз съм дракон.
Харесвам се -
люспест, с остри шипове,
пламтящи крила,
с размери на корабни платна
и убийствена опашка.
Амплоата ми е
да изпепелявам,
да водя битки
за каузи
и да рискувам себе си..
След победа
съм щастливо неонов,
с бебешки сини очи
и дишам приглушено -
светлина..
Приятелят ми
е пиродактил,
с еленови рога,
елфски уши
и вместо кръвни клетки,
във вените му препускат
светулки.
Има татуирани
всички хищници
на гръбнака си.
А мечът му с един удар
събаря крепости..
Харесвам го.
Винаги е уверен,
с поглед, впримчил
хоризонта.
Печели всички загубени каузи,
където другите се отказват,
защото вярва в невъзможности
и чудесата са негов патент..
А аз съм просто
женски дракон -
с дълга коса,
змийска кожа
и стряскаща увереност,
че пиродактилите след победа,
се превръщат
в дългоопашати бели чапли,
които летят плавно по пълнолуние,
сипят с опашки
очарователните звезди,
и обагрят ноща
в неоново синьо..





Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - Харесвам го. Винаги е уверен, с п...
08.10.2014 09:06
Харесвам го.
Винаги е уверен,
с поглед, впримчил
хоризонта.
Печели всички загубени каузи,
където другите се отказват,...

Привет, Факти! Вече знам, че при тебе реалността не трябва да се бърка с изкуството, т.е. не си блъскам главата да мисля ти наистина ли си дракон:))), но една натрапчива мисъл ме следваше, докато четях това произведение: дай боже всекиму такъв приятел и такава любов!
Поздрави, Факти! Усмивки през целия ден!
цитирай
2. faktifakti - естествено, че е измислица,
08.10.2014 12:04
която предлага оптимални опции.
защото човек трябва да бъде максималист
и да се стреми към звездите,
независимо дали се наричат дракони, пиродактили ,човеци и прочие.
благодаря ти за коментара.

donchevav написа:
Харесвам го.
Винаги е уверен,
с поглед, впримчил
хоризонта.
Печели всички загубени каузи,
където другите се отказват,...

Привет, Факти! Вече знам, че при тебе реалността не трябва да се бърка с изкуството, т.е. не си блъскам главата да мисля ти наистина ли си дракон:))), но една натрапчива мисъл ме следваше, докато четях това произведение: дай боже всекиму такъв приятел и такава любов!
Поздрави, Факти! Усмивки през целия ден!

цитирай
3. coacoa11 - Привет, бойна Драконке! Поздрави и ...
08.10.2014 22:11
Привет, бойна Драконке! Поздрави и на твоя приятел - пиродактила. Оригинална идея, ярки метафори... Пръскате заедно светлина и звездички, дай само малко ритъм?:)
цитирай
4. faktifakti - еее не може и душата в рая и ..
08.10.2014 22:41
ритъм в безкрая.
или едното или другото.
поздрави и усмивки от мен.

coacoa11 написа:
Привет, бойна Драконке! Поздрави и на твоя приятел - пиродактила. Оригинална идея, ярки метафори... Пръскате заедно светлина и звездички, дай само малко ритъм?:)

цитирай
5. sestra - Що пък стряскаща увереност?
09.10.2014 10:31
Сякаш ви познавам откак съм се родила вас двамата, неясни точици близо до хоризонта.
цитирай
6. faktifakti - кои бре , Стани?
09.10.2014 16:24
sestra написа:
Сякаш ви познавам откак съм се родила вас двамата, неясни точици близо до хоризонта.

цитирай
7. sestra - Вас.
09.10.2014 20:49
faktifakti написа:
sestra написа:
Сякаш ви познавам откак съм се родила вас двамата, неясни точици близо до хоризонта.


цитирай
8. coacoa11 - А така! Влизаш във форма:)
09.10.2014 23:12
А така! Влизаш във форма:)
цитирай
9. faktifakti - аз съм единствено число, женски род.
09.10.2014 23:25
sestra написа:
faktifakti написа:
sestra написа:
Сякаш ви познавам откак съм се родила вас двамата, неясни точици близо до хоризонта.



цитирай
10. faktifakti - ами то не се издържа
09.10.2014 23:26
на твоето побутване, егати..
гуш

coacoa11 написа:
А така! Влизаш във форма:)

цитирай
11. sestra - Е, ама ти
09.10.2014 23:49
faktifakti написа:
sestra написа:
faktifakti написа:
sestra написа:
Сякаш ви познавам откак съм се родила вас двамата, неясни точици близо до хоризонта.





тези лирични герои постоянно ги дискриминираш...визирах ти точките на снимката. И айде и аз да се направя на редакторче: нощТа, моля и плийз.
цитирай
12. faktifakti - благодаря за поправката, поетът mt-46 на лични ме поправя,
10.10.2014 00:06
за да не ме излага пред читателите.
но ти си ми приятелка може и тук.
:)
дискриминациите поставят дискриминирианите на подходящите за тях места.

sestra написа:
faktifakti написа:
sestra написа:
faktifakti написа:
sestra написа:
Сякаш ви познавам откак съм се родила вас двамата, неясни точици близо до хоризонта.





тези лирични герои постоянно ги дискриминираш...визирах ти точките на снимката. И айде и аз да се направя на редакторче: нощТа, моля и плийз.

цитирай
13. sestra - Това е нова трактовка на социалните противоречия :))
10.10.2014 00:27
faktifakti написа:
за да не ме излага пред читателите.
но ти си ми приятелка може и тук.
:)
дискриминациите поставят дискриминирианите на подходящите за тях места.

sestra написа:
faktifakti написа:
sestra написа:
faktifakti написа:
sestra написа:
Сякаш ви познавам откак съм се родила вас двамата, неясни точици близо до хоризонта.





тези лирични герои постоянно ги дискриминираш...визирах ти точките на снимката. И айде и аз да се направя на редакторче: нощТа, моля и плийз.


лиричните герои обичат и чувството за хумор на своите автори, а за "щт ти писах, съжалявам, не е важно. Всеки прави такива грешки.
цитирай
14. faktifakti - споко . спокойна нощтттттттттт
10.10.2014 00:45
sestra написа:
faktifakti написа:
за да не ме излага пред читателите.
но ти си ми приятелка може и тук.
:)
дискриминациите поставят дискриминирианите на подходящите за тях места.

sestra написа:
faktifakti написа:
sestra написа:
faktifakti написа:
sestra написа:
Сякаш ви познавам откак съм се родила вас двамата, неясни точици близо до хоризонта.





тези лирични герои постоянно ги дискриминираш...визирах ти точките на снимката. И айде и аз да се направя на редакторче: нощТа, моля и плийз.


лиричните герои обичат и чувството за хумор на своите автори, а за "щт ти писах, съжалявам, не е важно. Всеки прави такива грешки.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faktifakti
Категория: Поезия
Прочетен: 3091245
Постинги: 949
Коментари: 9090
Гласове: 23352
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930