Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2015 07:49 - Париж
Автор: faktifakti Категория: Изкуство   
Прочетен: 6063 Коментари: 16 Гласове:
23


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg




Париж разходи ме из свойте улици,
в небрежните си елегантни дрехи.
Блещукаха очите ми до него
и нямаше я ежедневната ми скука.

Прие ме с корабите си и Сена,
невъзмутима и течаща, както винаги.
Спокойствието беше седнало до мене
и от брега ми кимаха дървета - викинги.

Покани ме на нова среща Лувъра,
а аз обичам срещите с аристократи.
И колкото във времето да бях пътувала.
след срещата си тръгнах по - богата.

На Кулата отново пак се любих
с Париж, заспиващ после във нозете ми.
И не в легло, а на комета се събудих,
която звезден прах изсипваше в ръцете ми ..



Тагове:   Париж,


Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. didoignatov - Много си добра, Евичка :*
25.02.2015 10:09
Успя да ме "пренесеш" в Париж... Толкова е истинско!

Аплодисменти!
цитирай
2. faktifakti - леко лежерно ,
25.02.2015 12:19
докато ми се припишат изчанчени неща. поздрав.

didoignatov написа:
Успя да ме "пренесеш" в Париж... Толкова е истинско!

Аплодисменти!

цитирай
3. ivoki - ПО3ДРАВЛЕНИЕ !
25.02.2015 13:16
Кратко и много силно за мегаполиса Париж!
цитирай
4. makont - Хубаво ми беше да полетя с теб, цветно отнесена,
25.02.2015 14:04
богата... Евичка, царица си на това по невероятен начин да предаваш своята емоционалност, и за реалните неща и там, при фантазиите. Все се каня да се врътна до Париж, и все не остава време. Някога, когато стана стара старица ще отида, да се порадвам на този изящен град Сега го приемам чрез теб и вече съм влюбена...Еееех, Париж!
цитирай
5. sestra - Прекрасно.
25.02.2015 14:26
Поздравления.
цитирай
6. donchevav - Наистина потапя в атмосферата на ...
25.02.2015 16:53
Наистина потапя в атмосферата на Париж, столицата на света..Не знам как - уж всички думи са обикновени, всяка с номиналното си значение...И все пак - какви образи, какво внушение!
Покани ме на нова среща Лувъра,
а аз обичам срещите с аристократи.
..................................................
На Кулата отново пак се любих
с Париж, заспиващ после във нозете ми.

Завижам ти и заради изказа, и заради изживяването /пак/:)))) Благородно и светло ти завиждам! И пак да отидеш!
Поздрави, мила Факти! Прегръдка!
цитирай
7. faktifakti - благодаря.
25.02.2015 21:46
ivoki написа:
Кратко и много силно за мегаполиса Париж!

цитирай
8. faktifakti - не отлагай скъпа, на Париж се наслаждава истински о'време.
25.02.2015 21:49
благодаря за топлите думи.

makont написа:
богата... Евичка, царица си на това по невероятен начин да предаваш своята емоционалност, и за реалните неща и там, при фантазиите. Все се каня да се врътна до Париж, и все не остава време. Някога, когато стана стара старица ще отида, да се порадвам на този изящен град Сега го приемам чрез теб и вече съм влюбена...Еееех, Париж!

цитирай
9. faktifakti - Стани, липсват ми
25.02.2015 21:49
коментарите ти с повече думички.

sestra написа:
Поздравления.

цитирай
10. faktifakti - :)
25.02.2015 21:52
правиш ми голям комплимент със "завиждането". благодаря ти.
радвам се, че ти хареса.
прегръдки.

donchevav написа:
Наистина потапя в атмосферата на Париж, столицата на света..Не знам как - уж всички думи са обикновени, всяка с номиналното си значение...И все пак - какви образи, какво внушение!
Покани ме на нова среща Лувъра,
а аз обичам срещите с аристократи.
..................................................
На Кулата отново пак се любих
с Париж, заспиващ после във нозете ми.

Завижам ти и заради изказа, и заради изживяването /пак/:)))) Благородно и светло ти завиждам! И пак да отидеш!
Поздрави, мила Факти! Прегръдка!

цитирай
11. coacoa11 - Аз пък не успях да се влюбя в Париж. . . ...
26.02.2015 00:21
Аз пък не успях да се влюбя в Париж... но твоята връзка с града явно е истинска и силна, за да му посветиш стих. Вярно, няма ги твоите ярки фантазии, но се усеща топлина, спокойствие и уют, като в собствения дом.
цитирай
12. faktifakti - здрасти скъпа,
26.02.2015 15:48
и аз се влюбвам трудно, но имам слабост към този град.
уютът е за предпочитане пред фантазиите.
сърдечни поздрави.

coacoa11 написа:
Аз пък не успях да се влюбя в Париж... но твоята връзка с града явно е истинска и силна, за да му посветиш стих. Вярно, няма ги твоите ярки фантазии, но се усеща топлина, спокойствие и уют, като в собствения дом.

цитирай
13. sestra - Ами просто ми харесва
26.02.2015 19:43
faktifakti написа:
коментарите ти с повече думички.

sestra написа:
Поздравления.



и това е. Това са думите ми в този ти случай ;)
цитирай
14. cinderellathespy - Важно...
26.02.2015 23:46
Пробуждането е важно!
Щом си на комета, нещата са в ред!*
И аз все гледам снимките от Париж и бившата си дълга коса... ;)
Я се завърти в един танц за честит петък - http://youtu.be/_fYVvR1Cy9E
Прегръщ, Еви,

Ели
цитирай
15. faktifakti - приема се
27.02.2015 15:32
sestra написа:
faktifakti написа:
коментарите ти с повече думички.

sestra написа:
Поздравления.



и това е. Това са думите ми в този ти случай ;)

цитирай
16. faktifakti - о, Ели радвам се , че си тук.
27.02.2015 15:33
благодаря за поздрава.

cinderellathespy написа:
Пробуждането е важно!
Щом си на комета, нещата са в ред!*
И аз все гледам снимките от Париж и бившата си дълга коса... ;)
Я се завърти в един танц за честит петък - http://youtu.be/_fYVvR1Cy9E
Прегръщ, Еви,

Ели

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faktifakti
Категория: Поезия
Прочетен: 3101161
Постинги: 949
Коментари: 9090
Гласове: 23360
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930