Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2015 21:51 - Животът - гладна ненаситна драма
Автор: faktifakti Категория: Изкуство   
Прочетен: 693 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 18.07.2015 21:53


***
Когато се срещнахме
татулът цъфтеше
и в парка тиха музика играеше.
Аз бях на немного години,
но делата ми бяха немалко.
Летях аз подскок с подскок,
а на утрото наляво и надясно
за теб се завъртах, ранима.
Ти ме обичаше
и често ми казваше,
че животът е една гладна
ненаситна драма,
но аз не  вярвах
и мислех, че е някаква измама..
Неусетно дните станаха къси
птиците отлетяха,
а слънцето ми се усмихваше
все по- кратко и някак навъсено..
С тях и моето щастие отлетя
и аз разбрах, че никога няма да се върне,
вървя, вървя , вървя..
Един ден се срещнахме на ъгъла,
сложих ръка в ръката ти,
помолих да се целуваме,
да ти се отдам,
защото си сама..
Но ти наведе глава и
я поклати отказващо,
смазващо..
И не знам как се озовах в рая
в една канавка
с бутилка водка в ръка,
сърцето ми биеше
до пръсване някак наказващо
и водка пих
и пиян в сълзи се обливах..
После само помня
как те любих до сутринта диво
и се свестявах в алено,тъмно алено
смеех се безумо и щастливо,
а  очите ти ме гледаха неподвижно,
безмилостно..
Исках кратката си любов
да залея с  водка,
но завърших в килия.
Дяволът ми каза,
животът ще те разстреля,
ти - убил си я..
и ми подаде костюма,
с който ще изляза утре
на стената.
Сега през синьото квадратче
една звездичка на небето
свети като слаба надежда,
за прошка на душата на поета..
Утре ще ме изведат на двора
и там завинаги ще затворя очи,
за да се срещнем на небето,
мила
и ако можеш там ти ми прости..






Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: faktifakti
Категория: Поезия
Прочетен: 3096011
Постинги: 949
Коментари: 9090
Гласове: 23359
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930