Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.01.2016 01:14 - Вигвам с напречна ос
Автор: faktifakti Категория: Изкуство   
Прочетен: 2026 Коментари: 9 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg




***
Ако линията на окото ми
е равновесие.
И сълзата, капнала във кладенеца
е наслада,
утоляваща стените му
сияйно..

Ако вигвамът е с напречна ос
и избеляли са черупките
от чакане. Но в центъра
блести във изумрудено
преливане..

И ако мачтите са, не с платна
а с детски оригами.
А вълните са се вляли в трюма
и втвърдяват дървените му ребра
до якост в буря..

Ако розовата котка глътва
всички минали лица.
И ръката, хванала конеца
го издърпва в лабиринта
с тичащите сенки..

Ако долната земя протяга
стълба до скалата горе
във морето и приема
кълнове  приемственост
зелени..

Може да се случи чудо-
малкото
да скочи
в космоса..






Тагове:   котки,


Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kvg55 - Недъгаво и мижаво стихотворенийце ...
17.01.2016 01:45
Недъгаво и мижаво стихотворенийце само от шест куплета. Говори се за някакъв "вигвам", какъвто у нас не съществува. А когато "вълните са се вляли в трюма" е ясно, че корабът ще потъне. Говори се за розова котка, която всъщност е розова пантера и се нарича Пинко. И накрая се очаква някакво чудо - малкото да скочело в космоса. В космоса не може да се скача, а само да се излита, и то с ракета.
цитирай
2. faktifakti - разсмя ме определено,
17.01.2016 10:01
като първи критикарски опит наемаш,
искам повече хъс , логичност и обосновка.
приятна неделя

kvg55 написа:
Недъгаво и мижаво стихотворенийце само от шест куплета. Говори се за някакъв "вигвам", какъвто у нас не съществува. А когато "вълните са се вляли в трюма" е ясно, че корабът ще потъне. Говори се за розова котка, която всъщност е розова пантера и се нарича Пинко. И накрая се очаква някакво чудо - малкото да скочело в космоса. В космоса не може да се скача, а само да се излита, и то с ракета.

цитирай
3. donchevav - Определено съм за розовата котка - ...
17.01.2016 11:04
Определено съм за розовата котка - моята е с друг цвят, но това не й попречи да ми изгризе лицето в 5ч. сутринта да я пусна навън - да видела снега:)))
А "малкото" й скачаше от радост до космоса и не се прибра, докато мустаците му съвсем не скрежасаха:)!
Шегувам се - посланията ти ме докосват, но явно не съм съвсем дорасла до тях.
Впрочем може би в това е смисълът - в едно истинско произведение на изкуството всеки да може да намери себе си и своя живот - какво по-хубаво от това? Поздрави, Факти! Весела неделя!
цитирай
4. elineli - Точно от
17.01.2016 11:22
такава цветна приказка имах нужда днес! Скоро казвала ли съм ти, че си ми сърчице, ХармонИ? *****
цитирай
5. faktifakti - приемай ги като фантастични приказки
17.01.2016 12:27
не мисля, че има дорасли и недорасли, изкуството е като дрехите , всеки си харесва неговата дреха, която му пасва най- добре ..и винаги има класика в жанра, която е общовалидна и общоприета
и аз обичам царството на котките
направи си снежен човек
знаеш ли защо няма снежен човек блондинка?
защото няма кухи снежни топки:)
това е виц


donchevav написа:
Определено съм за розовата котка - моята е с друг цвят, но това не й попречи да ми изгризе лицето в 5ч. сутринта да я пусна навън - да видела снега:)))
А "малкото" й скачаше от радост до космоса и не се прибра, докато мустаците му съвсем не скрежасаха:)!
Шегувам се - посланията ти ме докосват, но явно не съм съвсем дорасла до тях.
Впрочем може би в това е смисълът - в едно истинско произведение на изкуството всеки да може да намери себе си и своя живот - какво по-хубаво от това? Поздрави, Факти! Весела неделя!

цитирай
6. faktifakti - не си ми казвала
17.01.2016 13:01
и в последно време си хвърчиш самичка в твоите вълшебни светове,
не забравяй и нас простосмъртните , Въздушна :)
подарявам ти танц на снежинки
https://www.youtube/watch?v=sIPdezBmcis

elineli написа:
такава цветна приказка имах нужда днес! Скоро казвала ли съм ти, че си ми сърчице, ХармонИ? *****

цитирай
7. donchevav - не мисля, че има дорасли и недора...
17.01.2016 14:05
[quote=faktifakti]не мисля, че има дорасли и недорасли, изкуството е като дрехите , всеки си харесва неговата дреха, която му пасва най- добре ..и винаги има класика в жанра, която е общовалидна и общоприета
и аз обичам царството на котките
направи си снежен човек
знаеш ли защо няма снежен човек блондинка?
защото няма кухи снежни топки:)
това е виц


Нещо подобно ли?

https://simonscat/snow-cat/
Поздрави, Брю!:)))))))))))))))))
цитирай
8. faktifakti - така е с всяка рамка
17.01.2016 15:17
предупреждавам в блога ми
да има култура на поведение

lenalena написа:
За малко да забравя, че вигвама ограничава гледната точка.
:)))

цитирай
9. faktifakti - не се отваря
17.01.2016 15:34
donchevav написа:
[quote=faktifakti]не мисля, че има дорасли и недорасли, изкуството е като дрехите , всеки си харесва неговата дреха, която му пасва най- добре ..и винаги има класика в жанра, която е общовалидна и общоприета
и аз обичам царството на котките
направи си снежен човек
знаеш ли защо няма снежен човек блондинка?
защото няма кухи снежни топки:)
това е виц


Нещо подобно ли?

https://simonscat/snow-cat/
Поздрави, Брю!:)))))))))))))))))

цитирай
10. sestra - Високо оценявам
17.01.2016 19:47
това стихотворение.

Ако долната земя протяга
стълба до скалата горе
във морето и приема
кълнове приемственост
зелени..

всичко е възможно да се случи.
цитирай
11. faktifakti - не се шегувам изобщо по темата
18.01.2016 11:02
lenalena написа:
faktifakti написа:
предупреждавам в блога ми
да има култура на поведение

lenalena написа:
За малко да забравя, че вигвама ограничава гледната точка.
:)))



ПОредната ви невинна шИгичка, предполагам.

цитирай
12. faktifakti - благодаря
18.01.2016 11:03
sestra написа:
това стихотворение.

Ако долната земя протяга
стълба до скалата горе
във морето и приема
кълнове приемственост
зелени..

всичко е възможно да се случи.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faktifakti
Категория: Поезия
Прочетен: 3089059
Постинги: 949
Коментари: 9090
Гласове: 23349
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930