Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.11.2016 09:36 - Златноусти извивки
Автор: faktifakti Категория: Изкуство   
Прочетен: 2109 Коментари: 12 Гласове:
14

Последна промяна: 03.11.2016 17:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg





***
Знам, че ме обича, защото имам три глави,
очи, пълни с вселени и стиснати устни.
Казва ми Извънземно.
Яздя комети и когато поискам светя.
Мозъците ми са  планети.
Мога да съм исполин,
а тя мъничка елфа.
Или да бъдем скали,
изсечени в необяти.
Харесва да я очертавам в лилаво,
със златноусти извивки.
А жилавото й тяло
да блести отмаляло,
искайки.
Често кляка на пода,
когато спя на стената.
Пропуква с стъпалата земята
и косата на водопади отмята.
Управлява ме като космически кораб,
до необятно ненаситна.
И напрягам извънземната воля,
да не я изгоря,
когато с дъха си я пипам.
Иска да й нижа съзвездия,
от среднощните й мисли.
Клетка по клетка изнизвам я
и в себе си й придавам смисъл.



***
  Орелът , чиято втора половина на тялото е гепард,
кацна безшумно до стъпалата ми.
Яхнах го и с два плясъка на крилата се спуснахме по устието на зелената клисура с лилави гроздове.
Исках да хапна, бях слаба и гладна , но Орелът ми забрани.
Каза че ако сложа между устните си зрънце, водата от водопада под нас се превръща в червен дим, който ни поглъща.
Съгласих се и реших да се наслаждавам на трансформациите на тялото му, което менеше двете си половини в хищни живoтни и грабливи птици, а аз усещах между дланите и бедрата си ту пера, ту мека или остра козина.
Орелът беше мой.
Намерих го случайно в една пещера.
Бе окован във вериги на собственото си съзнание върху напукан скален постамент по средата на пропаст.
От тавана висяха стражи - светкавици , а във въздуха обикаляха бели гарвани - бойци с копия.
Но аз се стрелнах безплътна и го прегърнах през главата.
Стопих веригите със сърцето си и излетяхме през невидимия вход, който единствено аз виждах.
Заведох го в червеното измерение, където го целунах с език върху тревата с цвят на бургундско вино и той се превърна в мъжкар.
Седнали един в друг се любихме безмълвни, докато листата на близката гора не почервеняха от страст, а водата, която ни заобикаляше - в лава.
От този момент нататък, Орелът реши да ми принадлежи.
Пазеше ме, измисляше ми желания, които изпълняваше; с една дума грижеше се нестандартно за мен.
Обичаше да ме  облича с изумрудената рокля, с ширити от потъмняло сребро, вързваше кадифена панделка на дългата ми до глезените коса и ме разхождаше в тъмнозелената градина с бели рози, облечен в черен костюм и сива  риза.
Изобщо Орелът, освен всичко друго бе и романтик.
Обичаше да сяда на колене във вълшебния поток, а аз да го прегръщам през шията и заедно да чувстваме как водата от бързея минава през нас.
Друг път палеше силуета на страха с хиляди свещи.
Караше ме да стоя срещу пламъците с разкъсан прозрачен бял шал и когато по тялото ми избиеха капчици пот, заставаше зад мен, хващаше ме за слабините и бавно проникваше в мен.
Пълнеше ме безмълвно със силата си и после облизваше капчиците по кожата ми, докато заспивам от изтощение.
Такъв беше моят Орел - странен, непредсказуем, постоянно превъплащаващ се.
Не ме оставяше за миг на спокойствие.
Дори когато ни спусна в кораловите рифове, за да почистят рибките душата ми, ме държа до последно долу.
Накрая се наложи да диша в мен, докато изплуваме.
Той казва винаги, че е кислородът за мен.
Понякога ми измисля летящи дворци върху острови.
Откъсва ги от океаните със скалите под тях и ги кара да кръжат в облаците над нас, докато се целуваме.
Ушите ни се изострят като на елфи, а от аромата на белите рози около нас, облаците започват да миришат.
Тогава той ме съблича и се потапяме в теменужено езеро, в което е запалил пламъчета..
Сега ме води на заледените скали, за да ме научи да издържам на студ и лишения.
Водата на водопада е замръзнала и смуча сняг, когато съм жадна.
А той спира треперенето ми с прегръдка.
Държи ме през корема и притиска буза до челото ми.
Когато кожата ми се зачерви, а после се заскрежи, и миг преди да замръзна, сменя визията си от мъжкар на птица и ме отнася високо над побелелите смърчови гори.
Поставя ме внимателно в топлия подземен извор на нежността,
с цъфтящите лилии и чака да се стопля и дойда в съзнание.
Обича да ме гали с поглед по мокрите ми изпъкнали гърди и навива с пръст косите ми, с форми на змийчета във водата.
Пълни шепите си със звездна вода през скалния процеп и кара едно миниатюрно фламинго да играе воден балет в тях.
Аз се смея и галя фламингото с миглите си , а той е щастлив , че съм радостна.
Понякога е перверзен.
Вързва ме на билото на  хоризонта, разтваря до краен предел бедрата ми и наблюдава с помътнял поглед , как слънцето бавно залязва в мен.
Тогава ми казва : Скъпа, слънцето ще спи тази нощ в корема ти.
И докато спя изтощена от фантазиите му, той ми шие нови дрехи за сутринта.
Измисля ми  панталон, чийто  колан е широк с дължината на вагината ми и бяла риза от бавни целувки.
Облича ме докато спя.
Разделя душата ми на две половини - океан и пустиня.
Когато се събудя и го попитам, защо горя и изтичам едновременно, ми отговаря загадъчно :
Защото си с мен..




Тагове:   тогава,   спомен,   някога,


Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - офффф Евооо..
03.11.2016 10:13
ти май на мокри вестници спинкаш
а бе Музо неудържима..
даваш ли си сметка,ако
аз седна да превеждам твоята
логорея и кататония ...
в какъв....индуциран преход ще колабира Вселената
затруднявам се ,бе милаа...
цитирай
2. katara - OOOOOO !!!!
03.11.2016 10:18
Евичкаааа не така ,Неудържима моя
ти си по -бърза и от мен ,,мааа
хахахахахахаахаха
не мое да бъде.. не неее моеее
това обаче ми е Любимооо
как знаеш Ти..Хитрушо...
цитирай
3. faktifakti - с твоя капацитет
03.11.2016 12:24
не би трябвало да се затрудняваш:)


milady написа:
ти май на мокри вестници спинкаш
а бе Музо неудържима..
даваш ли си сметка,ако
аз седна да превеждам твоята
логорея и кататония ...
в какъв....индуциран преход ще колабира Вселената
затруднявам се ,бе милаа...

цитирай
4. faktifakti - така е като ме подценяваш,
03.11.2016 12:29
но имаш силна памет.
и се дръж по- интелигентно в коментарите.
не ти отива този просташки изказ на изтънчената ти душа :)


katara написа:
Евичкаааа не така ,Неудържима моя
ти си по -бърза и от мен ,,мааа
хахахахахахаахаха
не мое да бъде.. не неее моеее
това обаче ми е Любимооо
как знаеш Ти..Хитрушо...

цитирай
5. saankii - Ева, аз имам добра Памет, и разни други неща..
03.11.2016 12:36
само едно те, моля
не ..натискай ,Главата на мУзата “
аз съм чувствителна Душа/позна
разказа е шедьовър...
а аз разбирам от това..
благодаря,много е късно, да се поправя..
Юлия
цитирай
6. faktifakti - Юлия, преценила съм възможностите ти,
03.11.2016 13:38
при мен се дръж на ниво! Това е въпрос на личен избор и на договорка.
А аз как ще се забавлявам си е моя работа.
Нямам шедьоври, приемай постингите ми като тренировки.



saankii написа:
само едно те, моля
не ..натискай ,Главата на мУзата “
аз съм чувствителна Душа/позна
разказа е шедьовър...
а аз разбирам от това..
благодаря,много е късно, да се поправя..
Юлия

цитирай
7. sestra - По-хубаво е станало
03.11.2016 14:21
отколкото преди... така ми се струва, но ти ще кажеш :)
Фантазията ти е за някой литературен Гинес.
цитирай
8. mihala - Невероятно, изтънчено и нежно з...
03.11.2016 15:02
Невероятно, изтънчено и нежно завладяващо.Успех!
цитирай
9. faktifakti - за дисекция става:)
03.11.2016 16:13
и на мен си ми харесва.



sestra написа:
отколкото преди... така ми се струва, но ти ще кажеш :)
Фантазията ти е за някой литературен Гинес.

цитирай
10. faktifakti - със сигурност и мен ме завладя:)
03.11.2016 16:13
благодаря ти.


mihala написа:
Невероятно, изтънчено и нежно завладяващо.Успех!

цитирай
11. solinvictus - гарванът е вестителят на Слънцето. ...
06.11.2016 04:26
гарванът е вестителят на Слънцето...:)
цитирай
12. faktifakti - не знаех
09.11.2016 23:59
solinvictus написа:
гарванът е вестителят на Слънцето...:)

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faktifakti
Категория: Поезия
Прочетен: 3093804
Постинги: 949
Коментари: 9090
Гласове: 23358
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930