Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2012 14:06 - Аз , прашинката
Автор: faktifakti Категория: Лични дневници   
Прочетен: 351 Коментари: 0 Гласове:
3



Аз съм

една микроскопична прашинка.

Не знам точно от какво съм направена -

Дали от гълъбов корал,

който са изяли рибите от дъгата и са превърнали в морски пясък.

Дали от листото на безсмъртен баобаб,

който са изгризали щъкащите мравки.

Дали от прозрачен изумруд от недрата на Земята,

или просто съм прашинка от безтегловно семенце на глухарче...

Всъщност няма значение от каква материя съм създадена,

важното е, че се осъзнавам като свободна прашинка,

летяща с вятъра,

вихреща се с безброй пясъчни прашинки в пустинята,

плаваща в простора на океана,

рееща се с облаците в небето...

И така безкрайно пътувам през милиони животи,

векове,

години,

дни,

секунди,

докато в един светлинен миг

срещнах моята двойничка.

Тя бе също прашинка, но...

от мъжки род,

с главно М -

едно съвършено микроскопично същество

на фона на необятната Вселена.

И тогава...

погледнах към нас през очите на Господ.

И видях две прашинки,

еднакви,

идентични,

огледално еднозначни,

с безумно горди характерчета

и принципи с размерите на континенти...

устремени една към друга

как се вихрят в необятното безвремие

сред милиарди други прашинки,

опиянени,

щастливи,

блажени,

че са се намерили.

Видях как се сливат

в една съвършена светеща частица

божествена любов...

И Бог се усмихва

и леко

я вдъхва в себе си...




Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: faktifakti
Категория: Поезия
Прочетен: 3075958
Постинги: 949
Коментари: 9090
Гласове: 23315
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031