Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2012 14:10 - Поглед в есента
Автор: faktifakti Категория: Лични дневници   
Прочетен: 976 Коментари: 2 Гласове:
5

Последна промяна: 25.04.2012 14:15


Сега съм човек.

Занимавам се с човешки реалности - радости, работи, мечти, истини...

Ако съм котка, как бих виждала света? По-сложен или по-елементарен?

Дали ще е само борба за оцеляване и потомство?

Бог по какви критерии решава какви да бъдем - човеци, котки, листа...

Дали бих могла да бъда облак, или сияние,

или просто поглед...

image
image
image

... Или път за някъде, защото безпътицата смазва. Ако съм път, човеците ще имат посока... Ще имам смисъл.
image
... Или река - дърветата и облаците ще се оглеждат в мен, ще им бъда нужна, както и на другите същества, които живеят в нежните прегръдки на водите ми. Сега нужна ли съм по този начин на някой?
image
... или пътечка само за някой...
image
... Какво ли е да съм гора? Отдаденост да отговаряш за живота на хиляди животи.
image
... Но като река ще съм най-свободна и неуловимо красива.
image
image
... Дали да не бъда хоризонт в есена алея?

Докъде стига хоризонтът на есенната алея - до зимата ли?

image
А хоризонтът в небето - до Бог ли стига, или до моята божествена свобода?
image


Искам ли да бъда уравновесено езеро?... Не бих могла, въпреки че е приказно.
image
Искам да съм къща, която да те чака в някой живот, в някоя есен, в някое измерение.image

 




Гласувай:
5


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. otherwise - Но си това, което СИ.
25.04.2012 17:11
Вярвам, че е напълно достатъчно. Особено ако следваш себе си и своя Път. Мисля, че точно това е планът на Бог. Като има и много пейки, поточета, дървета, цели гори, хоризонти, небеса и накрая..., когато вече наистина се нуждаеш, ще си си у дома, ако си останал не просто това, което си, а най-доброто, на което си се оказал способен.

Поздрави! :)
цитирай
2. faktifakti - Да.
25.04.2012 17:23
Но понякога е предизвикателство да следваш своя път, а да следваш плана на Бог си е чиста форма на героизъм по нашите стандарти . Благодаря за вниманието.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faktifakti
Категория: Поезия
Прочетен: 3095003
Постинги: 949
Коментари: 9090
Гласове: 23359
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930