Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2013 08:00 - Пръстови отпечатъци по лицето
Автор: faktifakti Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4255 Коментари: 13 Гласове:
23

Последна промяна: 10.07.2013 08:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Беше достатъчно тъмно, за да вляза в страната на пътищата
през нощта.
Бях загадъчно красива и изпитах страхопочитание към смелостта си.
Сблъсках се с въпроса - защо съм такава и тъй като той
не ми отговори, го отстраних от пътя.
И за да направя историята от безкрайно дълга в кратка,
избрах да вляза в сърцето на Луната като наблюдателка.
Не защото се възхищавам от Луната, а по простата причина,
че ДНК - то ни е еднакво и обичаме да живеем на високо..
Благодарение на лятото, жабите бавно излязоха от сянките на
камъните, без риск някой да види собствените им каузи.
Каузите, които превръщаха душите им в камъни и те,
за да прикрият престъплението към себе си, крякаха
по цели нощи посредствено, надвиквайки се едни други.
Стрелките на звездите в такива нощи затръшваха светлината
от безумното крякане и чакаха търпеливо да млъкнат.
Аз отидох зад сянката на един камък с надежда да зърна жаба
в предходната си кауза, или в следващата, но уви.
Усърдието им и техният стремеж , бяха недостатъчни да се
превърнат в нещо друго, освен в незадоволено его и зелено грапава странност.
Така проверявайки камък след камък, стигнах до една скала,
която бе произведение на фантазията ми - висока, груба и тежка.
Същинска исполинка, уловила в магията си важната роля,
която щеше да изиграе на лунната светлина Пианистът на жабешкото царство.
Той свиреше всяка непрогледна нощ Лунната соната и не се намесваше в поскъпването на асоциациите в страната на пътищата.
Четеше поеми с подсъзнанието си и пийваше Джак Даниелс
от време на време.
Когато седнах на лъскавия му роял, направих силно впечатление.
Той меланхолично вдигна глава и всички жаби млъкнаха.
Големият роял устоя на напрежението и блесна с целия си
брилянтен разкош, заструи като черен шоколад в тъмнината,
 аз се превърнах в боя, съдържаща фосфор, а Пианистът остави
пръстови отпечатъци на лицето ми.
Тъмнината прие форма на очакване.
И внезапно от сянката на рояла се роди едно ново усещане.
То бе меко и безплътно и
оставяше бели следи по върховете на пръстите от напрежение.
В ума ми се чуваше носталгична мелодия по това, което щеше
да отмине, но аз затварях очи и Пианистът идваше на ум по - близо до мен.
Слушай внимателно - свиреше той в душата ми.
И аз слушах и се опиянявах, защото мелодията изтичаше силно в мен. Затопляше същността ми, както Джак Даниелс затопля гърлото, когато се стича, но по - силно , защото усещането бе нематериално.
Пианистът ми разказваше с ноти бъдещи спомени и криеше
в пазвата си , че той е авторът.
Ние ставахме част от пианото, присъствахме във вътрешността му,
а то бе ядрото на нашето съществуване.
Внушаваше ни светлината на Луната в непрогледната тъмнина,
която бе дръпнала щепсъла на живота ни.
И аз се превръщах в черешката на тортата, и цопвах в Пианиста,
който вече бе разтопен черен шоколад.
Една котка нежност потапяше мустачките си в нас и ни отнасяше
в страната на пътищата през деня..

image






Гласувай:
23



1. makont - Сблъсъкът с Въпроса?
10.07.2013 11:51
Поскъпването на асоциациите ни отдалечава от сблъсъка с отговорите. Не искам като жабите в сянката, просто излизам на Луна с риск да изсъхна, но така ще изсъхне и каузата и в душата ще се стопи онзи камък, с к(н)отка нежност, обвита в черен шоколад. Мммммммм, вкусно. Усмивки, Факти, правим опити да включим щепсела...
цитирай
2. sestra - Като книжка-игра :)
10.07.2013 12:22
Жабите са магични, ето тази например вика като бебе. http://www.natureimages.eu/new.php?l=bg&pid=138 Когато жабите проговорят, дошло е хубавото време.
цитирай
3. edmond - Доста изчанчено и вероятно това е и ...
10.07.2013 12:51
Доста изчанчено и вероятно това е и целта. :)
цитирай
4. coacoa11 - :)
10.07.2013 13:29
www.youtube.com/watch?v=wTHifTnuGLo
цитирай
5. faktifakti - Здрасти, и аз правя опити . Благодаря за готиния коментар.
10.07.2013 15:01
makont написа:
Поскъпването на асоциациите ни отдалечава от сблъсъка с отговорите. Не искам като жабите в сянката, просто излизам на Луна с риск да изсъхна, но така ще изсъхне и каузата и в душата ще се стопи онзи камък, с к(н)отка нежност, обвита в черен шоколад. Мммммммм, вкусно. Усмивки, Факти, правим опити да включим щепсела...

цитирай
6. faktifakti - За мен жабите са вид храна.
10.07.2013 15:03
Не знаех , че са магични, но съм яла жабешки бутчета.

sestra написа:
Жабите са магични, ето тази например вика като бебе. http://www.natureimages.eu/new.php?l=bg&pid=138 Когато жабите проговорят, дошло е хубавото време.

цитирай
7. faktifakti - Не ти ли харесва? И кое му е изчанченото?
10.07.2013 15:06
Ако не се откажеш да влизаш в блога ми, от праволинеен ще те превърна в криволинеен.
Поздрав.
edmond написа:
Доста изчанчено и вероятно това е и целта. :)

цитирай
8. faktifakti - Теб няма да те ям, защото те уважавам.
10.07.2013 15:07
Благодаря.
coacoa11 написа:
www.youtube.com/watch?v=wTHifTnuGLo

цитирай
9. rustocks - Сега ли е времето на прасковите?
10.07.2013 22:40
Сега ли е времето на прасковите?
цитирай
10. faktifakti - провери на пазара. ако има пресни - сега им е времето.
11.07.2013 10:14
rustocks написа:
Сега ли е времето на прасковите?

цитирай
11. jabalka - Поздрави Факти! Много ми хареса това противоречие - допълнение...
11.07.2013 13:36
към "Лунната соната" , да не мислиш друго - хе, приятелче здравей!
Ето:
- http://www.youtube.com/watch?v=REUvWc2FmLA ... за разкош от почитател! :)
цитирай
12. faktifakti - здрасти ябълчице , истината е в противоречията.
12.07.2013 11:34
благодаря ти сърдечно.

jabalka написа:
към "Лунната соната" , да не мислиш друго - хе, приятелче здравей!
Ето:
- http://www.youtube.com/watch?v=REUvWc2FmLA ... за разкош от почитател! :)

цитирай
13. djani - Ех, уж фактическо момиче,
28.07.2013 21:08
Понякога така се отплесваш във фантазиите си, че не знам, дали си на Джак Даниелс, или на марихуана от саксията. Но, лабиринта на фантазията ти е почти като този на Минотавъра. Какво ли ме очаква в дъното му?
цитирай
14. faktifakti - не съм пробвала никога дрога. пия по едно малко само.
29.07.2013 18:16
ако ползвам екстри ще ида отвъд Космоса сигурно.
ти стой до мен и не се страхувай. важното е да бъде силно усещането.

djani написа:
Понякога така се отплесваш във фантазиите си, че не знам, дали си на Джак Даниелс, или на марихуана от саксията. Но, лабиринта на фантазията ти е почти като този на Минотавъра. Какво ли ме очаква в дъното му?

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faktifakti
Категория: Поезия
Прочетен: 3089745
Постинги: 949
Коментари: 9090
Гласове: 23350
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930