Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.07.2012 13:29 - Лошото момиче и пороците
Автор: faktifakti Категория: Поезия   
Прочетен: 4023 Коментари: 14 Гласове:
14

Последна промяна: 02.07.2012 13:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
*****
Черният котарак
стои до мен
и наблюдава как се порязвам.
Капка кръв пада
на белия под.
Той я облизва
и очите му почервеняват.
Настръхвам от ужас,
когато скача
на раната..
И я ближе  с език - шкурка.
Но спира кръвта,
очите му посивяват,
а аз се успокоявам,
спасена..
от липса на суеверие ..


*****
Съзерцавам  как сълзата
излиза от окото и минава
във вълнообразна пътечка
по бузата,
стича се между гърдите,
през корема
и влиза в пъпа ми..
Когато дойде втората
прелива
и продължава надолу
своя път по кожата,
докато попие някъде..

Случва се някоя сълза
да се отклони
на устните.
Поемам я с език
приятно солена.
Поглъщам я бавно
и чувствам как се стича
по тялото ми отвътре.

Всъщност
каква е мисията на сълзите,
освен за бавно гъделичкане.


*****
Както си танцувах
на върха на иглата
на мислите си,
той ме целуна
и каза -
Имай страстта
да изживееш живота.
Не се оплаквай от позите в него,
а ги упражнявай върху себе си.
Аз легнах
на лунната повърхност
и зачаках живота
да го изживея перверзно ..


*****
Аз съм лошо момиче.
Понякога имам проблем
да бъда себе си.
Тогава пробвам
всички пороци едновременно.
Лъжа себе си.
Крада щастието си.
Пожелавам мечтания мъж.
Прелюбодействам
с всичките си желания за него.
Алчна съм за живот.
Убивам страховете си ..

Днес съм смирена
и гледам зад решетките
добрите момичета
как се продават за шепа бонбони..

  image



Тагове:   стихове,   поезия,


Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. diana12 - ''каква е мисията на сълзите''?.. Е
02.07.2012 14:01
щастливи са,
напускайки
затвора
на очите..
цитирай
2. faktifakti - красиво казано. поздрав.
02.07.2012 14:12
diana12 написа:
щастливи са,
напускайки
затвора
на очите..

цитирай
3. mariniki - имаше една такава приказка...
02.07.2012 19:41
за лошите момчета...но е същото и за момичетата...
добрите момичета отиват в рая... а лошите където си поискат..
уникални са стиховете ти...сърдечно те поздравявам..
и още нещо... остани си такава каквато си...
цитирай
4. daan - Аз съм лошо момиче. . . . . . Днес съм ...
02.07.2012 20:41
Аз съм лошо момиче......

Днес съм смирена
и гледам зад решетките
добрите момичета
как се продават за шепа бонбони..
----------------------------------------------------------
ВОБИЧАЕНО НАЛОШИТЕ НЕ МОЖАТ НИКОГАШ ДА СИ ПРИЗНААТ ДЕКА НАПРАВИЛЕ НЕШТО ЛОШО...
САМО ДОБАР ЧОВЕК МОЖЕ ДА ПОГЛЕДНЕ В СОПСТВЕНИТЕ ДЕЈСТВИЈА И ДА УВИДИ ГРЕШКА И ДА СЕ САМО КОРЕГИРА...
ТАКА ДА......
МАЛКО АПСТРКТНО АЛИ ПРЕКРАСНО:))
ТЕ ПОЗДРАВУВАМ ...
ИМАЈ ПРЕКРАСНА ВЕЧЕР
цитирай
5. faktifakti - благодаря прозрачна.
02.07.2012 21:58
mariniki написа:
за лошите момчета...но е същото и за момичетата...
добрите момичета отиват в рая... а лошите където си поискат..
уникални са стиховете ти...сърдечно те поздравявам..
и още нещо... остани си такава каквато си...

цитирай
6. faktifakti - благодаря.
02.07.2012 21:59
daan написа:
Аз съм лошо момиче......

Днес съм смирена
и гледам зад решетките
добрите момичета
как се продават за шепа бонбони..
----------------------------------------------------------
ВОБИЧАЕНО НАЛОШИТЕ НЕ МОЖАТ НИКОГАШ ДА СИ ПРИЗНААТ ДЕКА НАПРАВИЛЕ НЕШТО ЛОШО...
САМО ДОБАР ЧОВЕК МОЖЕ ДА ПОГЛЕДНЕ В СОПСТВЕНИТЕ ДЕЈСТВИЈА И ДА УВИДИ ГРЕШКА И ДА СЕ САМО КОРЕГИРА...
ТАКА ДА......
МАЛКО АПСТРКТНО АЛИ ПРЕКРАСНО:))
ТЕ ПОЗДРАВУВАМ ...
ИМАЈ ПРЕКРАСНА ВЕЧЕР

цитирай
7. zafirov - Какво е лошо и какво добро, не е ли ...
02.07.2012 22:38
Какво е лошо и какво добро, не е ли само въпрос на гледна точка? И тогава има ли лоши и добри момчета и момичета? А ако няма само два цвята - черно и бяло, лошо и добро, а милиарди цветове, толкова колкото са хората по земята... Тогава, ох сложно стана и се обърках от толкова много цветове, дъги, хора, чувства, действия. И стиховете ми харесаха, макар и малко абстрактно в повече да ми идват.
Поздрави и хубава вечер.
цитирай
8. faktifakti - абстрактното не се харесва на всеки. и е по-трудно разбиреаемо. поздрав.
02.07.2012 22:48
zafirov написа:
Какво е лошо и какво добро, не е ли само въпрос на гледна точка? И тогава има ли лоши и добри момчета и момичета? А ако няма само два цвята - черно и бяло, лошо и добро, а милиарди цветове, толкова колкото са хората по земята... Тогава, ох сложно стана и се обърках от толкова много цветове, дъги, хора, чувства, действия. И стиховете ми харесаха, макар и малко абстрактно в повече да ми идват.
Поздрави и хубава вечер.

цитирай
9. solinvictus - Пожелавам мечтания мъж. Прелюб...
03.07.2012 01:30
Пожелавам мечтания мъж.
Прелюбодействам
с всичките си желания за него.

...много любопитно , сподели поне едно :)
цитирай
10. faktifakti - утре и стриптийз ще поискаш. стихът е художествена измислица. героите са нереални.
03.07.2012 11:09
solinvictus написа:
Пожелавам мечтания мъж.
Прелюбодействам
с всичките си желания за него.

...много любопитно , сподели поне едно :)

цитирай
11. solinvictus - няма да искам стриптиисТ, и не са ...
03.07.2012 15:57
няма да искам стриптиисТ ,и не са нереални! Всичко е... :)
цитирай
12. faktifakti - стиховете са като вицовете ..
03.07.2012 16:23
Решила добрата ламя Спаска да стане лоша. Срещнала тя в гората лисицата:
- Лисо, идваш вечерта в пещерата, ще те ям. Има ли въпроси?
- Ами няма.
И продължила по пътя си. Вървяла, вървяла ламята и срещнала вълка:
- Вълчо, идваш вечерта в пещерата, ще те ям. Има ли въпроси?
- Ами няма.
И си тръгнали по пътищата. Вървяла, вървяла ламята и срещнала заека:
- Зайо, идваш вечерта в пещерата, ще те ям. Има ли въпроси?
- Ами има.
- Казвай.
- Може ли да не дойда?
- Може.

solinvictus написа:
няма да искам стриптиисТ ,и не са нереални! Всичко е... :)

цитирай
13. vladun - Всички пороци едновременно е на...
04.07.2012 19:57
Всички пороци едновременно е наистина смело решение:)

Поздрави за хубавото стихотворение!
цитирай
14. faktifakti - или всичко , или нищо . поздрав.
04.07.2012 20:55
vladun написа:
Всички пороци едновременно е наистина смело решение:)

Поздрави за хубавото стихотворение!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faktifakti
Категория: Поезия
Прочетен: 3090940
Постинги: 949
Коментари: 9090
Гласове: 23351
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930