Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2012 12:45 - Да имам за приятели поетите
Автор: faktifakti Категория: Поезия   
Прочетен: 5270 Коментари: 16 Гласове:
9

Последна промяна: 06.07.2012 18:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ако нямам моята поезия
ще ме убие истината за битието.
Като асфалт ще ме изравни в амнезия
по магистралата на живота,
защото така е прието.

Летаргично ще ме притисне
между парите и хомота..
Затуй искам да летя
на крилете на моята птица.
Като вълна в морето да блестя.
Вярата си да пазя, защото е жрица.
Нереална, безплътна, добра.

Нека лудост да е моята поезия
с малко разум във куплетите.
Само да запазя личността си
и да имам за приятели поетите.
.


Тагове:   поезия,   поети,


Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ishchel - Много вълнуваща
06.07.2012 13:19
стихо изповед,
Само с хляб не се живее, въпреки, че никой не е по голям от него...
Чудесен стих, предполагам, че всеки пишещ човек би се познал в нея...
Аз със сигурност
поздрави
цитирай
2. mariniki - да...
06.07.2012 14:02
и аз се познах... твоите мисли са и мои..
много хубаво поетично откровение...
радвам се, за приятелството..
цитирай
3. poet - слаб стих,
06.07.2012 14:09
никакъв ритъм.
цитирай
4. lidis - Да не забравяме все пак...реалността за себе си.
06.07.2012 14:47
Едно е да си поет, съвсем друго е да си мислиш, че си поет...Всеки може да пише, но не всеки има талант... Иначе приятелството с поетите е хубаво и полезно и за непоетите.:)))
цитирай
5. faktifakti - поздрав и от мен.
06.07.2012 15:05
ishchel написа:
стихо изповед,
Само с хляб не се живее, въпреки, че никой не е по голям от него...
Чудесен стих, предполагам, че всеки пишещ човек би се познал в нея...
Аз със сигурност
поздрави

цитирай
6. faktifakti - приятелството е брилянт в короната .
06.07.2012 15:06
mariniki написа:
и аз се познах... твоите мисли са и мои..
много хубаво поетично откровение...
радвам се, за приятелството..

цитирай
7. faktifakti - обещавам да поработя върху ритъма , въпреки че не съм от ритмичните.
06.07.2012 15:07
Густаво Адолфо Бекер
Превод от испански: Теодора Цанкова

Защо ми го казвате? Знам - тя е непостоянна,
тя е надменна и нехайна, и своенравна;
преди чувство да се появи в нейната душа
вода ще бликне от сухата скала.


Знам, че в сърцето й, гнездо на змии,
няма ни фибра, която на любовта да откликва;
че тя е статуя бездушна...; но...
тя е толкова красива!

http://litclub.bg/library/prev/becquer/index.html

poet написа:
никакъв ритъм.

цитирай
8. faktifakti - къде раздават дипломи за поети да се кандидатирам
06.07.2012 15:09
lidis написа:
Едно е да си поет, съвсем друго е да си мислиш, че си поет...Всеки може да пише, но не всеки има талант... Иначе приятелството с поетите е хубаво и полезно и за непоетите.:)))

цитирай
9. mt46 - Привет!
06.07.2012 18:26
Стиховете са пътуване към друг свят...
цитирай
10. valentina55 - На мен
06.07.2012 18:30
ми харесва! Поздрав!
цитирай
11. faktifakti - стиховете са усещане за Вселената във всичките и форми на проявление.
06.07.2012 18:43
mt46 написа:
Стиховете са пътуване към друг свят...

цитирай
12. faktifakti - радвам се . сърдечен поздрав и от мен.
06.07.2012 18:44
valentina55 написа:
ми харесва! Поздрав!

цитирай
13. jabalka - Привет и от мен!
06.07.2012 19:45
Много бих могла да пиша за поезията...човек се ражда поет както с пеенето , технически се учи как да върви стъпка, ритъм, идеята ... сърцето как да вкарва кръвта във вените ритмично, но това е само наука за техническите похвати - Да, има добри схематични примери , но когато го няма онова живичко , дишащо и прегръщащо нещо наречено сетивност във нещата няма нищо за четене , т. е. четеш но не прочиташ- та така...поезията е култура на възприятието - или обичаш живота и го носиш в стъпките към всичко което те заобикаля и го излъчваш с което покоряваш нечия личност или не, колкото и технически да си постигнал Ритъм Съвършен... той си е ритъм, а това не е поезия!

п. п. Извини ме за дългият коментар , но е обидно...да търсиш ритъм когато няма живот!
Надявам се да не съм те отегчила - към теб - Поздрав сърдечен!
Целуни Близък днес е денят на Целувката !
цитирай
14. isteater - Бъди!
06.07.2012 20:03



красиво! :)
цитирай
15. faktifakti - Благодаря ти за изчерпателния коментар. Ти отговори вместо мен на негативизма. Поздрав.
06.07.2012 22:13
jabalka написа:
Много бих могла да пиша за поезията...човек се ражда поет както с пеенето , технически се учи как да върви стъпка, ритъм, идеята ... сърцето как да вкарва кръвта във вените ритмично, но това е само наука за техническите похвати - Да, има добри схематични примери , но когато го няма онова живичко , дишащо и прегръщащо нещо наречено сетивност във нещата няма нищо за четене , т. е. четеш но не прочиташ- та така...поезията е култура на възприятието - или обичаш живота и го носиш в стъпките към всичко което те заобикаля и го излъчваш с което покоряваш нечия личност или не, колкото и технически да си постигнал Ритъм Съвършен... той си е ритъм, а това не е поезия!

п. п. Извини ме за дългият коментар , но е обидно...да търсиш ритъм когато няма живот!
Надявам се да не съм те отегчила - към теб - Поздрав сърдечен!
Целуни Близък днес е денят на Целувката !

цитирай
16. faktifakti - Добре. Сърдечен поздрав.
06.07.2012 22:14
isteater написа:



красиво! :)

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faktifakti
Категория: Поезия
Прочетен: 3098646
Постинги: 949
Коментари: 9090
Гласове: 23359
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930