Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.10.2012 13:16 - Преди да падна от небето
Автор: faktifakti Категория: Поезия   
Прочетен: 1751 Коментари: 12 Гласове:
15

Последна промяна: 18.10.2012 17:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


image

*****
Трябваш ми мила,
за равновесие -
да се подпра на нежността ти.
За огледало -
да смекча гнева си.
За наркотик -
да успокоя болката.
За огънче, което се отдалечава,
за да вървя по пътя
след него.
За река, която тече,
защото никога няма да мога
да вляза в една и съща вода.
За звезда, която не пада,
защото ще се сбъднат желанията ми.

Трябваш ми мили,
за светлина,
която гони страховете ми в мрака.
За люлка,
която ме поема,
когато падам в пропасти.
За крила,
с които отлитам при мечтите си.
За кратер в луната,
който да пълня със сълзи.
За катарзис,
в който да се преродя.

Трябваш ми,
за да нарисувам любов
на устните ти с поглед,
преди да падна
от небето..






Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mariniki - особено ми харесва този твой стих...
18.10.2012 13:43
красиви песенни думи облечени
в красива форма... прекрасно...
прегръщам те... и за
песента...
цитирай
2. faktifakti - Благодаря прозрачна.
18.10.2012 14:23
mariniki написа:
красиви песенни думи облечени
в красива форма... прекрасно...
прегръщам те... и за
песента...

цитирай
3. mt46 - Здравей, мила!
18.10.2012 16:41
Може да смекча падането ти... :)
цитирай
4. vladun - Много хубаво стихотворение!
18.10.2012 17:38
Много хубаво стихотворение!
цитирай
5. faktifakti - Дали ..
18.10.2012 23:14
mt46 написа:
Може да смекча падането ти... :)

цитирай
6. faktifakti - Благодаря ти.
18.10.2012 23:16
vladun написа:
Много хубаво стихотворение!

цитирай
7. ishchel - Много ми хареса!
19.10.2012 00:26
Нежа изповед от двете страни на " барикадата". Ако повече хора разбират така нещата, светът ще е далеч по-хубаво място за живеене...и не така студено:)
Поздрави, Факти!
цитирай
8. sestra - Като словата на ап. Павел звучи, как си го постигнала?... Бог да те пази.
19.10.2012 06:17
Химн на любовта
Първо послание на свети апостол Павел до Коринтяните, глава 13:
„Да говоря всички езици човешки и дори ангелски, щом любов нямам, ще бъда мед, що звънти, или кимвал, що звека.
Да имам пророчески дар и да зная всички тайни, да имам пълно знание за всички неща и такава силна вяра, че да мога и планини да преместям, - щом любов нямам, нищо не съм.
И да раздам всичкия си имот, да предам и тялото си на изгаряне, - щом любов нямам, нищо ме не ползува.
Любовта е дълготърпелива, пълна с благост, любовта не завижда, любовта се не превъзнася, не се гордее,
не безчинствува, не дири своето, не се сърди, зло не мисли,
на неправда се не радва, а се радва на истина;
всичко извинява, на всичко вярва, на всичко се надява, всичко претърпява.
Любовта никога не отпада, а другите дарби, ако са пророчества, ще престанат, ако са езици, ще замлъкнат, ако са знание, ще изчезнат
Защото донейде знаем и донейде пророчествуваме;
но, кога дойде съвършеното знание, тогава това "донейде" ще изчезне.
Когато бях младенец, като младенец говорех, като младенец мислех и като младенец разсъждавах; а като станах мъж, оставих младенческото.
Сега виждаме смътно като през огледало, а тогава - лице с лице; сега зная донейде, а тогава ще позная, както и бидох познат.
А сега остават тия три: вяра, надежда, любов; но по-голяма от тях е любовта.“
цитирай
9. findly - Здравей, faktifakti
19.10.2012 09:49
Нямаше ме известно време и съм изпуснала много :)
Нежно, романтично настроение ме обхвана. И на мен ми хареса представянета на двата погледа. В тази връзка си спомням за "Климати" на Мороа - много ме впечатли точно това - мъжката и женска гледна точка за една и съща история:)
Усмихнат, слънчев ден!!!
цитирай
10. faktifakti - И аз така мисля. Сърдечен поздрав.
19.10.2012 13:19
ishchel написа:
Нежа изповед от двете страни на " барикадата". Ако повече хора разбират така нещата, светът ще е далеч по-хубаво място за живеене...и не така студено:)
Поздрави, Факти!

цитирай
11. faktifakti - Благодаря ти за оценката.
19.10.2012 13:20
sestra написа:
Химн на любовта
Първо послание на свети апостол Павел до Коринтяните, глава 13:
„Да говоря всички езици човешки и дори ангелски, щом любов нямам, ще бъда мед, що звънти, или кимвал, що звека.
Да имам пророчески дар и да зная всички тайни, да имам пълно знание за всички неща и такава силна вяра, че да мога и планини да преместям, - щом любов нямам, нищо не съм.
И да раздам всичкия си имот, да предам и тялото си на изгаряне, - щом любов нямам, нищо ме не ползува.
Любовта е дълготърпелива, пълна с благост, любовта не завижда, любовта се не превъзнася, не се гордее,
не безчинствува, не дири своето, не се сърди, зло не мисли,
на неправда се не радва, а се радва на истина;
всичко извинява, на всичко вярва, на всичко се надява, всичко претърпява.
Любовта никога не отпада, а другите дарби, ако са пророчества, ще престанат, ако са езици, ще замлъкнат, ако са знание, ще изчезнат
Защото донейде знаем и донейде пророчествуваме;
но, кога дойде съвършеното знание, тогава това "донейде" ще изчезне.
Когато бях младенец, като младенец говорех, като младенец мислех и като младенец разсъждавах; а като станах мъж, оставих младенческото.
Сега виждаме смътно като през огледало, а тогава - лице с лице; сега зная донейде, а тогава ще позная, както и бидох познат.
А сега остават тия три: вяра, надежда, любов; но по-голяма от тях е любовта.“

цитирай
12. faktifakti - Къде ходиш. Липсваше ми космическата ти оценка.
19.10.2012 13:21
findly написа:
Нямаше ме известно време и съм изпуснала много :)
Нежно, романтично настроение ме обхвана. И на мен ми хареса представянета на двата погледа. В тази връзка си спомням за "Климати" на Мороа - много ме впечатли точно това - мъжката и женска гледна точка за една и съща история:)
Усмихнат, слънчев ден!!!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faktifakti
Категория: Поезия
Прочетен: 3093647
Постинги: 949
Коментари: 9090
Гласове: 23358
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930