Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2013 23:32 - Драматично на килима ми
Автор: faktifakti Категория: Поезия   
Прочетен: 8734 Коментари: 38 Гласове:
22

Последна промяна: 26.02.2013 14:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image


*
От ябълковото дърво виси
светулков фенер.
И стъпвам в меката трева в нощта,
на крайчеца на моя остров.
Защото искам да погледна
във дълбокото
на непрогледното море..


*
Стоя настръхнала
на моя си диван.
И ужасено гледам
титанична битка
на пиратски кораби.
От тях стената се взривява,
а океанът се излива
драматично на килима ми ..


*
Защо леглото ми е два на два,
със черно заграждение -решетка.
А аз отново се протягам
с пръсти във нощта.
И си откъсвам сребърна звезда
от млечното сияние.
Защото ..
ми е рано да умра..


*
С прозрачна нощница
и бебе - куче,
любопитно шляпаме по пода,
където се изсипва
през вратата ми небето.
И пяната оставя
някакви си звездно мокрички сияния
по тръпнещите ни крачета ..














Тагове:   нощ,   тъмна вода,


Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kamosutrov - Ето и поздравът ми
26.02.2013 01:05
http://www.youtube.com/watch?v=cYD3pkbgnKA
цитирай
2. sestra - И аз те обичам.
26.02.2013 09:01
И ще ти нарисувам друга картина.
цитирай
3. faktifakti - За първи път ги чувам. Текстът е носталгичен.
26.02.2013 12:05
Благодаря ти.
kamosutrov написа:
http://www.youtube.com/watch?v=cYD3pkbgnKA

цитирай
4. faktifakti - Кога?
26.02.2013 12:06
Аз обещаното си го търся като наследство. Благодаря ти.

sestra написа:
И ще ти нарисувам друга картина.

цитирай
5. forgiveness - Хубав килим! Чудесни стихове!
26.02.2013 12:23
"...Стоя настръхнала
на моя си диван.
И ужасено гледам
титанична битка
на пиратски кораби..."
И аз така, но ... Но трябва да вярваме (все пак), че битката ще завърши с триумф за нас, па ако ще да е ...върху килима. Вярвай ми, дори за миг не се съмнявай! Смело напред - .НА АБОРДАЖ! :)
http://www.youtube.com/watch?v=-6yKMVyUDFQ
цитирай
6. didoignatov - Пак надскачаш себе си, Ева!
26.02.2013 13:37
И ме караш да идвам отново и отново. С удоволствие, разбира се.

Усмихнат ден!
цитирай
7. etyna - Не си откъснах сребърни звезди,
26.02.2013 13:54
но пък се порадвах на блясъка на твоите.
Поздрави, Факти!
цитирай
8. mariniki - ей, приказна...
26.02.2013 13:54
удоволствие си... прибирам си последното...
прииска ми се да походя боса под изсипаното ти небе...
за музиката... специални поздравления...
цитирай
9. solinvictus - Пиратите не бива да ти бъдат пример ! ...
26.02.2013 13:59
Пиратите не бива да ти бъдат пример ! :) по голяма сган от тях не е съществувала :)))
цитирай
10. faktifakti - Борбата прави храната. Добавих клипа към постинга.
26.02.2013 14:11
'На абордаж ' е една от любимите ми фрази.
Ако не вярвах ,хич нямаше да се включвам.
Поздрави.

forgiveness написа:
"...Стоя настръхнала
на моя си диван.
И ужасено гледам
титанична битка
на пиратски кораби..."
И аз така, но ... Но трябва да вярваме (все пак), че битката ще завърши с триумф за нас, па ако ще да е ...върху килима. Вярвай ми, дори за миг не се съмнявай! Смело напред - .НА АБОРДАЖ! :)
http://www.youtube.com/watch?v=-6yKMVyUDFQ

цитирай
11. faktifakti - Винаги си добре дошъл.
26.02.2013 14:12
Усмивки.

didoignatov написа:
И ме караш да идвам отново и отново. С удоволствие, разбира се.

Усмихнат ден!

цитирай
12. faktifakti - А да си намокриш крачетата , не искаш ли?
26.02.2013 14:13
Усмивки, усмивки.

etyna написа:
но пък се порадвах на блясъка на твоите.
Поздрави, Факти!

цитирай
13. faktifakti - Да и мен последното ме кефи много.
26.02.2013 14:15
Усмихнат ден под дъжда.

mariniki написа:
удоволствие си... прибирам си последното...
прииска ми се да походя боса под изсипаното ти небе...
за музиката... специални поздравления...

цитирай
14. faktifakti - Щооо,
26.02.2013 14:19
заселниците на Америка не са ли били по- голяма сган? Пиратите поне са по- смели.
И като ме порицаваш, поне да ти припомня стиха:
И ужасено гледам
титанична битка
на пиратски кораби. - къде видя да са ми за пример политическите ни пирати ? Не стига , че ми взривиха стената и ми наводниха килима , а и ти сега ми се караш. Вземи се в ръце.

solinvictus написа:
Пиратите не бива да ти бъдат пример ! :) по голяма сган от тях не е съществувала :)))

цитирай
15. kamosutrov - А, ето още нещо.
26.02.2013 17:53
Ето това са истински звезди. Няма шест, пет. Няма електроника.
http://www.youtube.com/watch?v=qafnJ6mRbgk
цитирай
16. sestra - Правилно постъпваш.
26.02.2013 21:23

Когато кажеш.
faktifakti написа:
Аз обещаното си го търся като наследство. Благодаря ти.

sestra написа:
И ще ти нарисувам друга картина.


цитирай
17. solinvictus - Да ти се карам!?!?! :) Исках да те ...
27.02.2013 01:39
Да ти се карам!?!?! :) Исках да те пре-дуп-редя! :))))
цитирай
18. eres - Харесах! :)
27.02.2013 08:37
Харесах! :)
цитирай
19. faktifakti - Благодаря. Много ми харесаха.
27.02.2013 11:44
kamosutrov написа:
Ето това са истински звезди. Няма шест, пет. Няма електроника.
http://www.youtube.com/watch?v=qafnJ6mRbgk

цитирай
20. faktifakti - Да, и аз на това се надявам.
27.02.2013 11:45
sestra написа:

Когато кажеш.
faktifakti написа:
Аз обещаното си го търся като наследство. Благодаря ти.

sestra написа:
И ще ти нарисувам друга картина.



цитирай
21. faktifakti - Хем знаеш, че обичам да провокирам и пак се вързваш. Усмивки за теб.
27.02.2013 11:46
solinvictus написа:
Да ти се карам!?!?! :) Исках да те пре-дуп-редя! :))))

цитирай
22. faktifakti - Радвам се. Поздрави.
27.02.2013 11:48
eres написа:
Харесах! :)

цитирай
23. solinvictus - Мъжете се лъжат много лесно. . . като ...
27.02.2013 15:28
Мъжете се лъжат много лесно ... като се има в предвид ,че змията не е отишла при Адам да му каже ,че плодът е добър ,а е отишла при Ева ...:)))) Пък ,ако тя не беше добра и не Му е дала да гризне от плодЪт и досега щяхме да се напикаваме :))))))))
цитирай
24. ishchel - Ей Факти,
28.02.2013 02:32
вълшебстваш отново:)!
Приказнички приказчици за приказни принцеси с боси крачета........
Поздрави на сребърната ти звезда!
цитирай
25. rustocks - Винаги е рано за смъртта...
01.03.2013 09:32
Винаги е рано за смъртта...
цитирай
26. faktifakti - бъркаш понятията . провокация и лъжа са различни величини.
01.03.2013 13:25
solinvictus написа:
Мъжете се лъжат много лесно ... като се има в предвид ,че змията не е отишла при Адам да му каже ,че плодът е добър ,а е отишла при Ева ...:)))) Пък ,ако тя не беше добра и не Му е дала да гризне от плодЪт и досега щяхме да се напикаваме :))))))))

цитирай
27. faktifakti - благодаря мила.
01.03.2013 13:29
ishchel написа:
вълшебстваш отново:)!
Приказнички приказчици за приказни принцеси с боси крачета........
Поздрави на сребърната ти звезда!

цитирай
28. faktifakti - вероятно
01.03.2013 13:42
rustocks написа:
Винаги е рано за смъртта...

цитирай
29. karaiany - И на мeн ми хареса последното, на ...
01.03.2013 14:20
И на мeн ми хареса последното , на което ужасно върви песента на Саде.
Хареса ми целия килим . Има разни вълшебни шарки по него . Който може - лети на такова килимче ...
Ето нещо , което особено обичам :
http://www.youtube.com/watch?v=_WcWHZc8s2I
цитирай
30. solinvictus - Да, различни са, но с помощта на лъжа ...
01.03.2013 16:32
Да ,различни са ,но с помощта на лъжа можеш да провокираш ,не е ли? :) Имах в предвид ,че мъжете се провокират по лесно (айде от мен да мине!) ЧБМ и ЧДМ !!!
цитирай
31. faktifakti - За теб знам , че можеш. Благодаря за песента.
01.03.2013 18:10
karaiany написа:
И на мeн ми хареса последното , на което ужасно върви песента на Саде.
Хареса ми целия килим . Има разни вълшебни шарки по него . Който може - лети на такова килимче ...
Ето нещо , което особено обичам :
http://www.youtube.com/watch?v=_WcWHZc8s2I

цитирай
32. faktifakti - Къде видя тук лъжа , при мен?
01.03.2013 18:11
ЧБМ И ЧДМ. Усмивки.
solinvictus написа:
Да ,различни са ,но с помощта на лъжа можеш да провокираш ,не е ли? :) Имах в предвид ,че мъжете се провокират по лесно (айде от мен да мине!) ЧБМ и ЧДМ !!!

цитирай
33. solinvictus - ЧБМ И ЧДМ. Усмивки. Да, различни са, ...
02.03.2013 02:45
faktifakti написа:
ЧБМ И ЧДМ. Усмивки.
solinvictus написа:
Да ,различни са ,но с помощта на лъжа можеш да провокираш ,не е ли? :) Имах в предвид ,че мъжете се провокират по лесно (айде от мен да мине!) ЧБМ и ЧДМ !!!



26. faktifakti - бъркаш понятията . провокация и лъжа са различни величини. ....:) :) :)
цитирай
34. romanticgirl25 - Защото .. ми е рано да умра.. * С прозрачна нощница и бебе - куче, любопитно шляпаме по пода.....
10.03.2013 13:10
Нямам думи! Много красиво. Но моля те-не се затваряй в решетка! И аз го правя понякога....Но е по-добре да излезем навън в този пролетен ден, да съберем сили и да се борим! Аз ти се възхищавам на силата да говориш чрез стихотворенията си. Защото когато аз напиша нещо много лично всичко приятели и моето семейство ме сръчкват, че е прекалено лично и всеки следващ път пиша все по-трудно. Радвам се че има хора, които да те насърчават. Продължавай все така!
цитирай
35. romanticgirl25 - Мъжете се лъжат много лесно. . . като ...
10.03.2013 13:12
solinvictus написа:
Мъжете се лъжат много лесно ... като се има в предвид ,че змията не е отишла при Адам да му каже ,че плодът е добър ,а е отишла при Ева ...:)))) Пък ,ако тя не беше добра и не Му е дала да гризне от плодЪт и досега щяхме да се напикаваме :))))))))
това не го разбрах-мисля че не е подходящо за красиво стихотворение като това на Фактифакти!
цитирай
36. faktifakti - да
10.03.2013 23:22
solinvictus написа:
faktifakti написа:
ЧБМ И ЧДМ. Усмивки.
solinvictus написа:
Да ,различни са ,но с помощта на лъжа можеш да провокираш ,не е ли? :) Имах в предвид ,че мъжете се провокират по лесно (айде от мен да мине!) ЧБМ и ЧДМ !!!



26. faktifakti - бъркаш понятията . провокация и лъжа са различни величини. ....:) :) :)

цитирай
37. faktifakti - аз не пиша за лични неща. а за личните неща на читателите. моите са тема табу.
10.03.2013 23:23
romanticgirl25 написа:
Нямам думи! Много красиво. Но моля те-не се затваряй в решетка! И аз го правя понякога....Но е по-добре да излезем навън в този пролетен ден, да съберем сили и да се борим! Аз ти се възхищавам на силата да говориш чрез стихотворенията си. Защото когато аз напиша нещо много лично всичко приятели и моето семейство ме сръчкват, че е прекалено лично и всеки следващ път пиша все по-трудно. Радвам се че има хора, които да те насърчават. Продължавай все така!

цитирай
38. faktifakti - той има различен светоглед.
10.03.2013 23:24
romanticgirl25 написа:
solinvictus написа:
Мъжете се лъжат много лесно ... като се има в предвид ,че змията не е отишла при Адам да му каже ,че плодът е добър ,а е отишла при Ева ...:)))) Пък ,ако тя не беше добра и не Му е дала да гризне от плодЪт и досега щяхме да се напикаваме :))))))))
това не го разбрах-мисля че не е подходящо за красиво стихотворение като това на Фактифакти!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faktifakti
Категория: Поезия
Прочетен: 3076426
Постинги: 949
Коментари: 9090
Гласове: 23317
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031