Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03.2013 22:08 - Малката надежда, саксофона и гетото
Автор: faktifakti Категория: Поезия   
Прочетен: 4392 Коментари: 10 Гласове:
17

Последна промяна: 03.03.2013 14:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image



*
Аз съм прост работник.
Не , не съм прост, а обикновен.
Но в свободното си време свиря.
Сега ще изляза на сцената,
под прожектора
и ще Ви изсвиря
на моя пирон - саксофон
"импровизация на каторжника" :

*
Чиновникът величествено гледа
на ръкава му как плува лодка
със корабокрушенци.
В дланта си стиска пачка
и мисли с мъничката си глава - писалка:
Когато лодката достигне до маншета ли,
или преди това да сложи
подкупа във джоба.

*
Котаракът без чизми
се  мъчи да изтегли
говедо, гъсок и овен
по отвесна скала,
над потопа.
А от върха го поучава
най- неврозното врабче :
Не е възможно
дворцови слуги,
да ги превърнеш в алпинисти.

*
Бягащи щрауси ,
накъде сте хукнали?
"Часовникът на времето
изстреля бирички,
да пийнем по една,
защото там зад хребета,
светът се хвърли в пропастта.
И идва края на света."

*
Гледай животът как балансира
100 яйца на гърба си.
Държи в лапа бутилка
и с поглед рисува
път във идното,
по който има кораби,
недогорели свещи
и много охлюви,
фосили от часовници
и указателни табели.

*
Мечките гладно чакат с прилива
тюлените или поне пингвините.
Но те не идват,
тъй като инстинктът им
смени посоката.

*
Познавам една мишка - изследовател.
С прозрачни уши, волно шалче
и ретро  цайси.
Пътува из нивите
с извънземна машина от круша -
с крила от щурец,
и перка от водно конче.
Върти здраво педалите
и е сигурна, че открива
нови планети във гетото..

Когато презрее крушата,
обяздва кокошка от двора,
лови картофени бръмбари
и пронизва със меча си червеи.
А всички дървета ръкопляскат с очи
на смелата доблестна мишка.

*
Малката надежда
отглежда голямо ягодово дърво
в квадратния си живот.
Когато плодовете  узреят,
учи петте си костенурки - цели
да се катерят нагоре,
със зъби и с нокти,
за да хапнат ягодки.

*
Най - обичам
да си отворим вратите
на клетките.
Да седнем най - отгоре
на клетките.
И да си говорим разноцветно
за клетки.











Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tit - Ха, ха - поздрав
02.03.2013 22:56
от моята клетка към твоята клетка!:))

за алпинистите ми хареса най!
трудно е да дишаш разредения въздух на свободата...понякога смъртоносно - за несвикнали!:)
цитирай
2. faktifakti - поздрав , tit.
02.03.2013 23:27
Вярно е , дори да изкатерят скалата , въздухът на свободата ги разболява. Но с повече тренировки се преодолява и този проблем.

tit написа:
от моята клетка към твоята клетка!:))

за алпинистите ми хареса най!
трудно е да дишаш разредения въздух на свободата...понякога смъртоносно - за несвикнали!:)

цитирай
3. ishchel - Великолепни са!
02.03.2013 23:28
Всичките! Финалното ме разби! И чиновника, Котарака в чизми и щраусите са супер...
Обичам да те чета!
цитирай
4. coacoa11 - :))))
03.03.2013 09:34
не ме подкупвай с пирон,
дай ми бонбон!
не съм мишка, а съм слон
летя в небето на балон
свиря ягоди на саксофон
цитирай
5. jabalka - Когато плодът е толкова сладостен, ...
03.03.2013 11:17
Когато плодът е толкова сладостен, вечността в лицето на костенурката е изкушена...ще пълзим, защото трябва да се изкачим, ако това към към което сме стремели ни очаква все още - няма да има особено значение- горе се диша по леко!

"Малката надежда
отглежда голямо ягодово дърво
в квадратния си живот.
Когато плодовете узреят,
учи петте си костенурки - цели
да се катерят нагоре,
със зъби и с нокти,
за да хапнат ягодки."
Благодаря ти Факти - имах нужда...
цитирай
6. karaiany - Хей, Факти, дълбоко вярвам, че с...
03.03.2013 13:46
Хей , Факти ,
дълбоко вярвам ,че сатирата събужда !
Тръпки ме побиват от някои твои уцелвания .
Алпинисткото е много трудно , но не и невъзможно , права си !
Това последното за свободата е като откровение ! :)
цитирай
7. faktifakti - радвам се , че ти харесаха. да, финалното е десятка.
03.03.2013 14:32
ishchel написа:
Всичките! Финалното ме разби! И чиновника, Котарака в чизми и щраусите са супер...
Обичам да те чета!

цитирай
8. faktifakti - Отговор с усмивка:
03.03.2013 14:38
Омайвам те със тоз пирон,
защото хляб ти трябва, не бонбон.
Мишка, жабче или слон
е без значение, а да летиш - с балон,
заслушана или пък свиреща на саксофон.

coacoa11 написа:
не ме подкупвай с пирон,
дай ми бонбон!
не съм мишка, а съм слон
летя в небето на балон
свиря ягоди на саксофон

цитирай
9. faktifakti - Целта оправдава средствата. Радвам се, че ти допаднаха миниатюрите ми.
03.03.2013 14:41
jabalka написа:
Когато плодът е толкова сладостен, вечността в лицето на костенурката е изкушена...ще пълзим, защото трябва да се изкачим, ако това към към което сме стремели ни очаква все още - няма да има особено значение- горе се диша по леко!

"Малката надежда
отглежда голямо ягодово дърво
в квадратния си живот.
Когато плодовете узреят,
учи петте си костенурки - цели
да се катерят нагоре,
със зъби и с нокти,
за да хапнат ягодки."
Благодаря ти Факти - имах нужда...

цитирай
10. faktifakti - И а звярвам, иначе не бих си направила труда.
03.03.2013 14:44
Алпинизмът не е труден, но както всяко нещо се изисква постоянство и воля, да не се отказваш.
Нали ме знаеш, каква съм си откровенна..

karaiany написа:
Хей , Факти ,
дълбоко вярвам ,че сатирата събужда !
Тръпки ме побиват от някои твои уцелвания .
Алпинисткото е много трудно , но не и невъзможно , права си !
Това последното за свободата е като откровение ! :)

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faktifakti
Категория: Поезия
Прочетен: 3071011
Постинги: 949
Коментари: 9090
Гласове: 23301
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031