Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2013 08:00 - Пропаст в хоризонта
Автор: faktifakti Категория: Поезия   
Прочетен: 3425 Коментари: 18 Гласове:
21

Последна промяна: 09.04.2013 13:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



***
Гледам изгрева
със затворени очи.
Отпивам от пълноводната река
на истината,
за да постигна
собственото си осъществяване.
Често говоря
извън обсега на нещата,
които хората могат да разберат.
И се опитвам да превърна
тишината в музика.
Прицелвам се по - дълбоко
в различно измерение
и търся тези,
които наистина имат нужда
от мен.
Онези с рационалния интерес,
не са ми нужни.
Принадлежат ми приятелите,
на които им стига
моето присъствие и поглед.
Не искам страхливец,
да ме пази от страха.
Защото намирам себе си,
когато падам във бездънността
на бездната..
И там на дъното е мойто огледало,
а противоречието се оказва
допълнение
към моята действителност,
където всички са търговци.
Повярвам ли на някой,
плащам с интелекта си,
за да зазида времето
онази пропаст в хоризонта
на душата ми.





Тагове:   хоризонт,


Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. coacoa11 - знам ли, Факти, само истински ст...
09.04.2013 08:15
знам ли, Факти, само истински страхливец може да те опази от страха... защото познава кошмарите на страха и бездънността неговата бездна... само човек, който е страдал от твоята болест, може да те разбере и да ти помогне истински. както се казва, ситият не вярва на гладния...
но стихотворението е много хубаво, поздрави!
цитирай
2. jabalka - Поздрави Факти! Много ми хареса това противоречие - допълнение.
09.04.2013 09:11
"...И там на дъното е мойто огледало,
а противоречието се оказва
допълнение..."

Дезинфекцират пчеличките с клей кутийките за своите малки...:)
цитирай
3. stela50 - Много ми хареса, Факти ...
09.04.2013 11:15
...И се опитвам да превърна
тишината в музика.
Прицелвам се по - дълбоко
в различно измерение
и търся тези,
които наистина имат нужда
от мен...
Поздрави !
цитирай
4. sestra - През сърцето плащаме всички,
09.04.2013 12:11
интелектът не стига... до там.
цитирай
5. faktifakti - предпочитам смелите.
09.04.2013 13:19
благодаря ти , че ми писа, мила.
coacoa11 написа:
знам ли, Факти, само истински страхливец може да те опази от страха... защото познава кошмарите на страха и бездънността неговата бездна... само човек, който е страдал от твоята болест, може да те разбере и да ти помогне истински. както се казва, ситият не вярва на гладния...
но стихотворението е много хубаво, поздрави!

цитирай
6. makont - Гледаш със затворени очи...
09.04.2013 13:19
тогава гледа душата, нали? Не е страшно това, което виждаш, независимо че звучи точно така. Все пак превръщаме тишината в музика, а не в крясък, дали!
цитирай
7. faktifakti - така се приема противоречието
09.04.2013 13:19
jabalka написа:
"...И там на дъното е мойто огледало,
а противоречието се оказва
допълнение..."

Дезинфекцират пчеличките с клей кутийките за своите малки...:)

цитирай
8. faktifakti - няма начин, от една порода сме с теб.
09.04.2013 13:21
stela50 написа:
...И се опитвам да превърна
тишината в музика.
Прицелвам се по - дълбоко
в различно измерение
и търся тези,
които наистина имат нужда
от мен...
Поздрави !

цитирай
9. faktifakti - защо, ако стигнеш до идиотизъм , плащаш с интелекта.
09.04.2013 13:23
sestra написа:
интелектът не стига... до там.

цитирай
10. faktifakti - зависи. благодаря ти , че си тук.
09.04.2013 13:39
makont написа:
тогава гледа душата, нали? Не е страшно това, което виждаш, независимо че звучи точно така. Все пак превръщаме тишината в музика, а не в крясък, дали!

цитирай
11. karaiany - Самотата е различна от самотнос...
09.04.2013 14:36
Самотата е различна от самотността. В самотността никога не можеш да намериш себе си , защото страхът е най - голямата спънка.
В самотата от друга страна има всичко.Там откриваш целия свят . Да , това е състоянието в което гледаш изгрева със затворени очи !
цитирай
12. cinderellathespy - За хоризонтите...
09.04.2013 15:49
А самотата пее зад прозорците…

пропастите между малки крачки
прелитам с можене
пространствата разделящи света ми
на земни периоди
ги съшивам с мислене
а хоризонта
винаги е права линия
понякога клоняща към високото
а друг път просто
в буца пръст като стрела побита

съединявам светещите точки
в компаса ми за вечно дишане
а после се стопявам във дъха си
спасена от страха
и кръста си

но всичко е антракт-прелюдия
към странни недописани безкрайности
когато се събудя
пак съм себе си
облечена в тъгата
и мечтите си

а дъжд се сипе тихо
по гърдите ми
краката боси с плам целува
слънцето
до мене някой диша
в тъмното
а самотата пее
зад прозорците

Усмихвам ти се, Еви,
чудничко е твоето Хоризонтно както винаги (!)(!)(!)
Замислих се над финалното стихо-съждение за интелекта...
При теб се чувствам винаги все едно съм в кутията с чудесата от думи...
Хубав следобед (!)

Ели
цитирай
13. sestra - Добре,
09.04.2013 19:54
тогава да го наречен интелекта на сърцето.

faktifakti написа:
sestra написа:
интелектът не стига... до там.


цитирай
14. faktifakti - ти самотен ли си или сам?
09.04.2013 21:03
karaiany написа:
Самотата е различна от самотността. В самотността никога не можеш да намериш себе си , защото страхът е най - голямата спънка.
В самотата от друга страна има всичко.Там откриваш целия свят . Да , това е състоянието в което гледаш изгрева със затворени очи !

цитирай
15. faktifakti - Ели, много хубав стих , мила.
09.04.2013 21:04
Интелекта трябва да се пази. Прегръщам те топло.

cinderellathespy написа:
А самотата пее зад прозорците…

пропастите между малки крачки
прелитам с можене
пространствата разделящи света ми
на земни периоди
ги съшивам с мислене
а хоризонта
винаги е права линия
понякога клоняща към високото
а друг път просто
в буца пръст като стрела побита

съединявам светещите точки
в компаса ми за вечно дишане
а после се стопявам във дъха си
спасена от страха
и кръста си

но всичко е антракт-прелюдия
към странни недописани безкрайности
когато се събудя
пак съм себе си
облечена в тъгата
и мечтите си

а дъжд се сипе тихо
по гърдите ми
краката боси с плам целува
слънцето
до мене някой диша
в тъмното
а самотата пее
зад прозорците

Усмихвам ти се, Еви,
чудничко е твоето Хоризонтно както винаги (!)(!)(!)
Замислих се над финалното стихо-съждение за интелекта...
При теб се чувствам винаги все едно съм в кутията с чудесата от думи...
Хубав следобед (!)

Ели

цитирай
16. faktifakti - интелекта на сърцето много ми харесва.
09.04.2013 21:07
интелигентното сърце трябва да си избира интелигентни сърца,
както си избираме подходящи хора според умствения си капацитет.

sestra написа:
тогава да го наречен интелекта на сърцето.

faktifakti написа:
sestra написа:
интелектът не стига... до там.



цитирай
17. mariniki - хубаво стихотворение...
09.04.2013 21:09
и аз мисля, че истината е като пълноводна река...
харесват ми критериите ти за живота...
сърдечно те поздравявам..
цитирай
18. faktifakti - и си живея според тях, независимо на каква цена.
09.04.2013 21:30
топли прегръдки.

mariniki написа:
и аз мисля, че истината е като пълноводна река...
харесват ми критериите ти за живота...
сърдечно те поздравявам..

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faktifakti
Категория: Поезия
Прочетен: 3086776
Постинги: 949
Коментари: 9090
Гласове: 23346
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930