Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2013 08:19 - Бебешка количка от фосил
Автор: faktifakti Категория: Поезия   
Прочетен: 2338 Коментари: 12 Гласове:
20

Последна промяна: 10.04.2013 20:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Моят дявол с тъжните очи
се превърна в ангел
с криле от сажди.
Държа го с конче за глезена,
докато лети
между врани и гълъби,
с надеждата да го приемат.
А после го прибирам в душата си,
да се наплаче скришом.

*
Отрязах косите си,
за да напълня една пропаст,
над която минаха две изгубени мечти.
Изгладих дънера
на едно набръчкано дърво.
И гладкият му дух
ме подмина удовлетворен,
защото тръгваше на среща
с вечността.

*
Засвирих на цигулка
от ковчега си,
докато гробарят изкопае
гроба ми.
И той ми благодари,
че облекчих труда му.
Слизам.
Зарови ме
с спомена за музика.

*
В каляската се возя аз.
А тя е всъщност
бебешка количка от фосил.
И спътници са верните ми охлюви -
съзнание и подсъзнание,
с къщи на гърба.
И знаете ли , накъде вървим..
Преследваме по пътя самолети.
Които ни показват свободата
и бавната ни еволюция към нея.
Но ние искаме си полета.
И се въртим, пълзим,
и устремено ръкомахаме
към бъдещето.












Тагове:   пътеки,


Гласувай:
20



1. sestra - :)
10.04.2013 10:05
Бебета :)
цитирай
2. cinderellathespy - Привет Ев :)
10.04.2013 17:16
Аз съм дяволът с тъжните очи
от първото (!)
Така се видях още тая сутрин...
При мен се получи едно нещо...
И имам нужда да го Отговоря на ето това ти:
"А после го прибирам в душата си,
да се наплаче скришом."

*
*
*
гори гори в сърцето ми подкова
от щастие кована в ледове
ехти ехти една вълна разляна
по най-далечните тъй близки брегове
*

Хубава вечер от мен and hugs,

Ели

пп : Нали мога да го използвам номер едно
за цитат при мене? :)
цитирай
3. cinderellathespy - пп...
10.04.2013 17:25
Еви,
и песента ще крада...
Още тая нощ... ;)

Хайде летя,
че в залата пак ме чакат, нищо че никой не плаща
за труда извън работно време... :(
цитирай
4. mariniki - споделям, Ева....
10.04.2013 18:59
Но ние искаме си полета.
И се въртим, пълзим,
и устремено ръкомахаме
към бъдещето.

и песента... удоволствие беше за мен
да я слушам... поздрав за теб..
цитирай
5. faktifakti - нали
10.04.2013 20:45
sestra написа:
Бебета :)

цитирай
6. faktifakti - Ели, стиховете ти имат силен енергиен заряд.
10.04.2013 20:47
Както и ти . Приличаш ми на лава във вулкан.
Ползвай , каквото ти харесва без да ме питаш.

cinderellathespy написа:
Аз съм дяволът с тъжните очи
от първото (!)
Така се видях още тая сутрин...
При мен се получи едно нещо...
И имам нужда да го Отговоря на ето това ти:
"А после го прибирам в душата си,
да се наплаче скришом."

*
*
*
гори гори в сърцето ми подкова
от щастие кована в ледове
ехти ехти една вълна разляна
по най-далечните тъй близки брегове
*

Хубава вечер от мен and hugs,

Ели

пп : Нали мога да го използвам номер едно
за цитат при мене? :)

цитирай
7. faktifakti - В песента готин е текста.
10.04.2013 20:48
Приятна почивка след работа.

cinderellathespy написа:
Еви,
и песента ще крада...
Още тая нощ... ;)

Хайде летя,
че в залата пак ме чакат, нищо че никой не плаща
за труда извън работно време... :(

цитирай
8. faktifakti - представи си картинката , два охлюва и сие , устремени към бъдещето.
10.04.2013 20:50
Днес ме поздравиха с тази песен и я споделих.

mariniki написа:
Но ние искаме си полета.
И се въртим, пълзим,
и устремено ръкомахаме
към бъдещето.

и песента... удоволствие беше за мен
да я слушам... поздрав за теб..

цитирай
9. karaiany - Факти, ако някога отново реша да ...
11.04.2013 08:43
Факти , ако някога отново реша да спонсорирам нечия стихосбирка, най - вероятно ще бъде твоята.
Понякога се изумявам на картините , които рисуваш.Определено не са от този свят .Не знам за другите , но аз лично се прехласвам.
Поздрави и не спирай да рисуваш това което си видяла , защото и останалите ще го видят . Някои веднага , други по - късно...
цитирай
10. faktifakti - Благодаря ти приятелю.
11.04.2013 11:31
Аз разполагам с достатъчно финансови средства за стихосбирки. Но не смятам, че имам нужда от тях. Тук имам моите читатели и пиша за вас. Достатъчни сте ми. Прегръщам те с благодарност.

karaiany написа:
Факти , ако някога отново реша да спонсорирам нечия стихосбирка, най - вероятно ще бъде твоята.
Понякога се изумявам на картините , които рисуваш.Определено не са от този свят .Не знам за другите , но аз лично се прехласвам.
Поздрави и не спирай да рисуваш това което си видяла , защото и останалите ще го видят . Някои веднага , други по - късно...

цитирай
11. alhimik1 - <Радвам ти се, Ева!
12.04.2013 18:28
Всичките са неординерни и замислящи...
цитирай
12. faktifakti - Благодаря , точно това искам да постигна.
13.04.2013 14:04
Радвам се , ако успявам.
alhimik1 написа:
Всичките са неординерни и замислящи...

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faktifakti
Категория: Поезия
Прочетен: 3094334
Постинги: 949
Коментари: 9090
Гласове: 23358
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930