Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.04.2013 07:59 - Шепа хапчета на ден
Автор: faktifakti Категория: Поезия   
Прочетен: 2262 Коментари: 10 Гласове:
29

Последна промяна: 17.04.2013 08:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ние сме костюмирани рицари,
рогоносци, шлемоносци, венероносци.
И сред дима от цигари,
погледи на сърни
разпукват цветове бадемови.

*
Нарамил няколко чувала с пари
и въже за вълци,
минавам през минирано поле
с капани.
Примамките са пак
чувалчета с пари.
А аз съм още със крака.
Душата само във капаните оставям
тук - таме на части.

*
Замислих се в прегръдката на октоподи,
под стегнатия вратовръзков възел,
поемащ изпаренията на живота си..
Преглеждам авоарите
в портфейла празно - пълен.
Защото искам да закупя
една дузина свещи.
Да ги запалим с кучешката съвест
на минали години кръстове.

*
Бях млад,
после несъвършен,
гневен,
мъжка лястовица,
ябълков цвят..
Сега съм
изсъхващо клонче.

*
Аз съм пазителят на дъното.
Опирам се с показалец в пясъка.
Нивелирам равновесие с бутилка.
Мълчанието ми изтича
през окото в сълза
и пада търпеливо
в времето.

*
Аз съм стреме без кон,
крила без птица,
ласо без каубой.
Вързвам се
за клон в пустинята.
И се опитвам
да достигна водопоя.
Но как ще пия аз
без устни..

*
Кога животът се превръща
в хронометър с крачкомер,
измерващ стъпки.
И шепа хапчета на ден,
и някаква спринцовка
със подкожна сила
преди сън..





Тагове:   хапчета,


Гласувай:
29



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sestra - Цялата сила на живота ни
17.04.2013 12:01
се крие в неговата дълбока ирония, отдавна. Обичам я, понеже тя издава сърцето на живота.
цитирай
2. ishchel - пътя на съвременния рицар
17.04.2013 14:38
е доста тъжен, но за жалост той го следва от години и е в ролята на седящ на кръстопът с десет пътя пред себе си, а вижда само един...
поздрави Факти и усмихнат ден!
цитирай
3. anibel - ... пак си ми ,,чела,, мислите...
17.04.2013 16:07
*
Аз съм стреме без кон,
крила без птица,
ласо без каубой.
Вързвам се
за клон в пустинята.
И се опитвам
да достигна водопоя.
Но как ще пия аз
без устни..

*
Кога животът се превръща
в хронометър с крачкомер,
измерващ стъпки.
И шепа хапчета на ден,
и някаква спринцовка
със подкожна сила
преди сън..


Поздрав, Факти! Много добра, както винаги! ... Факт!
цитирай
4. stela50 - Пътят на живота ... различни посоки,
17.04.2013 17:40
всеки избира различна, не винаги правилната, но е неговата...
...И сред дима от цигари,
погледи на сърни
разпукват цветове бадемови... харесва ми.
Слушам песента и чета между редовете,
всичко е толкова силно - сравненията, героите ,
случванията, посланията ... и се питам -
Кога животът ...
Поздрави, Факти !

цитирай
5. faktifakti - да, иронията и самоиронията са спасителни пояси.
17.04.2013 18:27
усмихни ми се иронично, сега.

sestra написа:
се крие в неговата дълбока ирония, отдавна. Обичам я, понеже тя издава сърцето на живота.

цитирай
6. faktifakti - рицарите никога не са тъжни, те са номер едно в живота.
17.04.2013 18:29
усмивки, скъпа.

ishchel написа:
е доста тъжен, но за жалост той го следва от години и е в ролята на седящ на кръстопът с десет пътя пред себе си, а вижда само един...
поздрави Факти и усмихнат ден!

цитирай
7. faktifakti - не съм ли ти казвала, че съм телеПатка ?
17.04.2013 18:30
усмивки, усмивки и пак усмивки.

anibel написа:
*
Аз съм стреме без кон,
крила без птица,
ласо без каубой.
Вързвам се
за клон в пустинята.
И се опитвам
да достигна водопоя.
Но как ще пия аз
без устни..

*
Кога животът се превръща
в хронометър с крачкомер,
измерващ стъпки.
И шепа хапчета на ден,
и някаква спринцовка
със подкожна сила
преди сън..


Поздрав, Факти! Много добра, както винаги! ... Факт!

цитирай
8. faktifakti - обичам да бъда четена внимателно и между редовете.
17.04.2013 18:31
благодаря ти.
как кога , когато човек се предаде.

stela50 написа:
всеки избира различна, не винаги правилната, но е неговата...
...И сред дима от цигари,
погледи на сърни
разпукват цветове бадемови... харесва ми.
Слушам песента и чета между редовете,
всичко е толкова силно - сравненията, героите ,
случванията, посланията ... и се питам -
Кога животът ...
Поздрави, Факти !


цитирай
9. diana12 - ...
17.04.2013 20:50
факти... )
цитирай
10. faktifakti - да.
17.04.2013 22:37
diana12 написа:
факти... )

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faktifakti
Категория: Поезия
Прочетен: 3093895
Постинги: 949
Коментари: 9090
Гласове: 23358
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930