Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2013 00:02 - Плати ми със себе си
Автор: faktifakti Категория: Поезия   
Прочетен: 7660 Коментари: 25 Гласове:
6

Последна промяна: 21.06.2013 00:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image


Аз с мечтата
преминавах реката,
но тя придойде
от ураган или дъжд
и лодката моя
превъртя изведнъж.

Аз се спасих,
но мечтата потъна,
удави се бързо,
без болка на дъното.

Потърсих я ,
тялото исках да взема,
за сбогом да драсна
прощална поема.

Но мъртвото тяло
на отсрещния бряг,
бе заръфал гладен
един бос просяк.

Поисках си аз
мечтата обратно,
умряла дори -
не я давам безплатно.

А голтакът ми рече
"аз я открих" ,
така че моя е вече,
дори й се доверих.

За какво ти е
умряла мечта,
хайде върни я
и жива ще ти даря.

Цената на тази
е много висока,
плати ми със себе си -
рече братока.

"Добре" -  каза
моята логика блудна
и просяка, с мечтата
и мен, в реката катурна.



Тагове:   мечта,   логика,


Гласувай:
30



Следващ постинг
Предишен постинг

1. jabalka - Ех, Факт!
21.06.2013 00:39
тук само ще цитирам:
(...)
Ако пчелата не пристига,
Мечтата, стига..."
Емили Дикинсън! - с грижа.
цитирай
2. djani - Чудесно...
21.06.2013 08:57
Уви, мечтите ни много често имат жалка участ. Плащаме със самите себе си за реализирането им. И често разбираме, че не си е струвало...
цитирай
3. karaiany - Най - дълбоките истини са в притч...
21.06.2013 09:14
Най - дълбоките истини са в притчите. По друг начин не може да се каже. И при Ябълка е така.
Най - трудно е да отделиш истинското от лъжливото , защото е въпрос на смелост . Не сме смели , защото сме инертни. Няма смелост в инерцията , затова трябва да Прекрачиш.
Аз вярвам , че живеем в най - невероятното време. Ще се случват най - великите , включително и страшни неща. Страшното е пак относително понятие .
Дълбаш надълбоко и това е страхотно !
цитирай
4. sestra - Ясно. За това са писали май всички поети.
21.06.2013 09:57
Логика блудна, това е точно, често е. Ето ти малко сестринска подкрепа, която ми хрумна като гледах картинката:

Бълбукат топли думите във гейзер,
извират радостни между скалите
и после лудо вливат се в реката.
В морето думите пристигат мръсни,
а в най-дълбокото на океана
умират всички думи чисти.
цитирай
5. faktifakti - абе не стига само мечтата за пълно щастие.
21.06.2013 11:12
но това е дълга тема.
добро утро от мен.

jabalka написа:
тук само ще цитирам:
(...)
Ако пчелата не пристига,
Мечтата, стига..."
Емили Дикинсън! - с грижа.

цитирай
6. faktifakti - благодаря.
21.06.2013 11:15
мечтите са като жените - ако имаш всички жени , които искаш ще ти станат безинтересни.
хубавите неща струват скъпо и не винаги си заслужават цената.
поздрав.

djani написа:
Уви, мечтите ни много често имат жалка участ. Плащаме със самите себе си за реализирането им. И често разбираме, че не си е струвало...

цитирай
7. faktifakti - да отделиш истинското от лъжливото ,
21.06.2013 11:23
не е въпрос на смелост , а на правилна преценка на внимателно подбрана база с данни.
а вече да избереш истината от самозаблудата е въпрос на смелост.
за инертността съм съгласна.
страх ме е от тъмнината .. когато не виждам .
благодаря за коментара.
karaiany написа:
Най - дълбоките истини са в притчите. По друг начин не може да се каже. И при Ябълка е така.
Най - трудно е да отделиш истинското от лъжливото , защото е въпрос на смелост . Не сме смели , защото сме инертни. Няма смелост в инерцията , затова трябва да Прекрачиш.
Аз вярвам , че живеем в най - невероятното време. Ще се случват най - великите , включително и страшни неща. Страшното е пак относително понятие .
Дълбаш надълбоко и това е страхотно !

цитирай
8. faktifakti - ами то няма нищо ново под небето .
21.06.2013 11:26
хареса ми стиха.
така ли е и с нас , както с рожбите ни думи?


sestra написа:
Логика блудна, това е точно, често е. Ето ти малко сестринска подкрепа, която ми хрумна като гледах картинката:

Бълбукат топли думите във гейзер,
извират радостни между скалите
и после лудо вливат се в реката.
В морето думите пристигат мръсни,
а в най-дълбокото на океана
умират всички думи чисти.

цитирай
9. sestra - Малко е сложно да се отговори,
21.06.2013 12:10
а за мен отговорът е един. Сложно, защото има исторически наноси върху темата за думите ни. Накратко от мен е това: ние сме от преди думите, от преди "В началото бе словото", така, че ние сме стихиите за нашите думи - гейзери, реки, морета, океани, локви, блата, водопади и т.н. и т.н.

faktifakti написа:
хареса ми стиха.
така ли е и с нас , както с рожбите ни думи?


sestra написа:
Логика блудна, това е точно, често е. Ето ти малко сестринска подкрепа, която ми хрумна като гледах картинката:

Бълбукат топли думите във гейзер,
извират радостни между скалите
и после лудо вливат се в реката.
В морето думите пристигат мръсни,
а в най-дълбокото на океана
умират всички думи чисти.


цитирай
10. ishchel - Когато логиката ти играе номера
21.06.2013 13:58
към истината чиста протегни ръка...
Поздрави, мила и не скачай с мечтите във водите, че мечтите имат дарбата да изплуват, защото са по-леки и от водата - природен закон:::)))
Прегръдки!
цитирай
11. faktifakti - съгласна
21.06.2013 14:09
sestra написа:
а за мен отговорът е един. Сложно, защото има исторически наноси върху темата за думите ни. Накратко от мен е това: ние сме от преди думите, от преди "В началото бе словото", така, че ние сме стихиите за нашите думи - гейзери, реки, морета, океани, локви, блата, водопади и т.н. и т.н.

faktifakti написа:
хареса ми стиха.
така ли е и с нас , както с рожбите ни думи?


sestra написа:
Логика блудна, това е точно, често е. Ето ти малко сестринска подкрепа, която ми хрумна като гледах картинката:

Бълбукат топли думите във гейзер,
извират радостни между скалите
и после лудо вливат се в реката.
В морето думите пристигат мръсни,
а в най-дълбокото на океана
умират всички думи чисти.



цитирай
12. faktifakti - пак ме изненада . съвсем забравих за мечтите , че плуват , хвърчат и тн.
21.06.2013 14:10
усмивки.

ishchel написа:
към истината чиста протегни ръка...
Поздрави, мила и не скачай с мечтите във водите, че мечтите имат дарбата да изплуват, защото са по-леки и от водата - природен закон:::)))
Прегръдки!

цитирай
13. makont - На мен ми прозвуча като ограбена мечта,
21.06.2013 16:10
"тя вече е моя". Тогава защо се хвърляме да ги браним. Колко често сме като децата с ококорени очи и питащи "ЗАЩО?". Отговора се търси, а пълно щастие няма. Усмивки, Факти!
цитирай
14. faktifakti - бинго. награда за позналия. ииии това си ти makont.
21.06.2013 16:21
Усмивки.

makont написа:
"тя вече е моя". Тогава защо се хвърляме да ги браним. Колко често сме като децата с ококорени очи и питащи "ЗАЩО?". Отговора се търси, а пълно щастие няма. Усмивки, Факти!

цитирай
15. stela50 - А би ли могла да бъде ограбена една мечта ...
21.06.2013 18:13
...За какво ти е
умряла мечта,
хайде върни я
и жива ще ти даря...
Дори умрялата си искаме и с болката ...
Мечтаното е скъпо, дори и ограбено,
отлетяло, несбъднато ...
Поздрав, Факти !
цитирай
16. stela50 - Картината ме провокира да се върна ...
21.06.2013 18:15
За миг в такава красота ... бих се хвърлила
с всичките си мечти ... :)
цитирай
17. thewisdom - http://www. youtube. com/watc...
22.06.2013 02:19
http://www.youtube.com/watch?v=2wTIVO_vLm8
цитирай
18. ketcakuati - Следващото ти "стихотвор...
22.06.2013 10:54
Следващото ти "стихотворение" ще бъде ли напомпано пак така?
Много ми е интересно не ти ли е неудобно от фалшивите прочити?
За които стела също е абонирана:)))))))))))))))))))
цитирай
19. faktifakti - аз не се отказвам от мечтите си , дори от мъртвите.
22.06.2013 12:46
както и от истинските си приятели.
поздрави .

stela50 написа:
...За какво ти е
умряла мечта,
хайде върни я
и жива ще ти даря...
Дори умрялата си искаме и с болката ...
Мечтаното е скъпо, дори и ограбено,
отлетяло, несбъднато ...
Поздрав, Факти !

цитирай
20. faktifakti - ти обичаш да живееш в красота и доброта.
22.06.2013 12:47
за теб светът е само прекрасен.

stela50 написа:
За миг в такава красота ... бих се хвърлила
с всичките си мечти ... :)

цитирай
21. faktifakti - страхотно парче.
22.06.2013 13:31
thewisdom написа:
http://www.youtube.com/watch?v=2wTIVO_vLm8

цитирай
22. faktifakti - знаеш ли кои ме разсмиват повече от завистливите глупаци?
22.06.2013 13:37
безпомощните глупаци .
важи и за двата пола.


анонимен написа:
Следващото ти "стихотворение" ще бъде ли напомпано пак така?
Много ми е интересно не ти ли е неудобно от фалшивите прочити?
За които стела също е абонирана:)))))))))))))))))))

цитирай
23. anibel - има много поговорки за мечтите, приятелчице...
25.06.2013 23:14
две от тях опитах на свой гръб....
,,Внимавай какво си пожелаваш, че може и да се сбъдне,,-
това го имам и като заглавие на мой стар стих, когато разбрах,
че имам рак...
,,Когато една мечта се сбъдне, една звезда умира,, -
това пък е моя измишльотина и пак го имам като заглавие на разказ
Но общо взето казва, че когато мечтата ти се сбъдне, може да загубиш нещо много по-ценно или пък просто.... е по-хубаво, когато чувстваш тръпката от преследването й, отколкото насладата от осъществяването...
Много съжалявам, че напоследък не мога да те чета и коментирам,Факти,защото ми липсваш ...
цитирай
24. faktifakti - не се безпокой Ани , когато тогава.
26.06.2013 12:10
аз съм като черните котки не се губя и имам над 9 живота.
прегръдки.

anibel написа:
две от тях опитах на свой гръб....
,,Внимавай какво си пожелаваш, че може и да се сбъдне,,-
това го имам и като заглавие на мой стар стих, когато разбрах,
че имам рак...
,,Когато една мечта се сбъдне, една звезда умира,, -
това пък е моя измишльотина и пак го имам като заглавие на разказ
Но общо взето казва, че когато мечтата ти се сбъдне, може да загубиш нещо много по-ценно или пък просто.... е по-хубаво, когато чувстваш тръпката от преследването й, отколкото насладата от осъществяването...
Много съжалявам, че напоследък не мога да те чета и коментирам,Факти,защото ми липсваш ...

цитирай
25. romanticgirl25 - :)
25.10.2013 11:00
много ми хареса!!!!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faktifakti
Категория: Поезия
Прочетен: 3087927
Постинги: 949
Коментари: 9090
Гласове: 23348
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930