Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.08.2013 07:48 - Спирка с отговори
Автор: faktifakti Категория: Поезия   
Прочетен: 1626 Коментари: 8 Гласове:
17

Последна промяна: 02.08.2013 12:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Окото ми е паяжина , а зеницата - вечно гладно паяче, което се закача  за невидима нишка и полита.Минава през Тучната зеленина на спокойствието , където стройни мъж и жена наблюдават съвършенните си отражения в езерото на миналото, а лебеди с форми на очи, уши и обоняние ги кълват като трошици под сенките на разкошни дървета - спомени с широко отворени усти,  през които вдишват въглероден миналоокис и произвеждат настоящ кислород, за да поддържат  равновесието в света на Тучната зеленина.   Добре че е е вятърът, за да отвее паячето ми от мнимата илюзия.
Сега лети  над строга колона от цели.
Виждам тялото си ,
което е завързано умишлено за врата на сегашната цел.
Не че предишните и следващите са по - маловажни, но днешната е готино сресана на път и толкова съсредоточено направлява  езерата и езерните стъпки, че чак вените на врата й, изпъкват съсредоточено.
Фюююю...
Вятърът ме отнася при моят стар приятел  - опита.
Стоим на маса , върху гърбовете на две търпеливи дърти кучета, там под дървото на живота и спорим - на кой къщата е по - устойчива.
И двете ни къщурки са  паянтови, но ние си ги ремонтираме,
ковем си с изкривени пирони разкованите дъски и си стоим на ината.
А над нас, облаците ни примигват лежерно иронично .. Всичко е временнооо.. стелят се и в този отрязък
ме отнасят към идеално смазания ми часовников механизъм в мозъка.
Той функционира  безотказно за сега.
Аз го управлявам с дългото кормило на съзнанието.
Въртя педалите на основното зъбно колелце - жизнената си сила и се нося напред в живота си.
Животът , нареден с павета по улици, площади, със стъклен поглед на бухал който акумулира познание след познание.
Подреждам познанята в пирамида от  автомобилни гуми и наблюдавам изтърканите им грайфери.
Всяко познание изхабява повърхността.
Питам се - какво е познанието ?
Пикиращ черен бомбардировач или издигащ се бял гълъб..
Да или Не?!
Пропълзявам под пухените възглавници на вълшебно легло - каляска, където заспивам успокоено.
И си почивам до спирката с отговори..





Гласувай:
17



1. sestra - Този текст ми дава сила днес,
02.08.2013 11:24
Благодаря ти! Толкова е точно това: Всяко познание изхабява повърхността.
А какво е - може би всеки би могъл да определи по свой начин, а това е красиво.
"Подарявам ти" една много красива песен, поне според мен http://www.youtube.com/watch?v=4E4-9yKTv_I
цитирай
2. faktifakti - благодаря ти. сложих я в постинга.
02.08.2013 12:29
sestra написа:
Благодаря ти! Толкова е точно това: Всяко познание изхабява повърхността.
А какво е - може би всеки би могъл да определи по свой начин, а това е красиво.
"Подарявам ти" една много красива песен, поне според мен http://www.youtube.com/watch?v=4E4-9yKTv_I

цитирай
3. makont - Със стърия приятел Опита си стоим на ината,
02.08.2013 15:51
абсолютно. Наличието на инат прави целта ни сресана и така съсредоточена, и щипка познание за разкош. Аз съм за белия гълъб. Черното ми е много хищно. Усмивки, Вълшебна!
цитирай
4. jabalka - Привети Мривети Факти!
03.08.2013 07:44
Ще се отбия , по- късно , наистина човеко , но ти пожелава толкова хубава Събота! :)))
цитирай
5. faktifakti - инатът е наметалото на упоритостта .
03.08.2013 11:01
усмивки
makont написа:
абсолютно. Наличието на инат прави целта ни сресана и така съсредоточена, и щипка познание за разкош. Аз съм за белия гълъб. Черното ми е много хищно. Усмивки, Вълшебна!

цитирай
6. faktifakti - добре и на теб приятен ден.
03.08.2013 11:04
jabalka написа:
Ще се отбия , по- късно , наистина човеко , но ти пожелава толкова хубава Събота! :)))

цитирай
7. karaiany - Време е за ремонт на тия паянтови ...
03.08.2013 13:52
Време е за ремонт на тия паянтови къщи, такa си мисля понякога.
Хубаво е, че се вpъщаш в твоето познато амплоа, което винаги съм харесвал.
цитирай
8. faktifakti - аз съм хамелеон - мога да се превръщам в каквото си пожелая.
03.08.2013 22:18
karaiany написа:
Време е за ремонт на тия паянтови къщи, такa си мисля понякога.
Хубаво е, че се вpъщаш в твоето познато амплоа, което винаги съм харесвал.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faktifakti
Категория: Поезия
Прочетен: 3077359
Постинги: 949
Коментари: 9090
Гласове: 23317
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031