Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.08.2013 01:35 - Босоногата
Автор: faktifakti Категория: Поезия   
Прочетен: 5011 Коментари: 25 Гласове:
23

Последна промяна: 14.08.2013 09:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Обича да следва стъпките на Босоногата.
Ето тук е рисувала
кървавочервен залез, облечена с бялата си кенарена риза, онази с широките ръкави. Пристъпвала е нетърпеливо от крак на крак, докато четката извива клоните на дърво на свечеряване, размишлявайки върху преходността на живота.
Усеща остатъчната светлина от аурата й. Минала е под луната и е събудила пеперудите, за да оцвети крилцата им в преливащо цикламено
за розови сънища.
Ето тук е танцувала с бял гълъб върху облаците. Представяла си е, че е балерина на конци, които се дърпат от ръцете на Бог. В косите й са падали заплетени комети, захласнати от танца й на пръсти.
Сега Той пак я вижда с тъканата кенарена риза, в нива от узрели жита и огнени макове
. Тича , ръкавите й се веят от широко разперените ръце, а косата й докосва житата и се слива с тях.
Защо никога не стриже косата си
и държи да е безкрайно дълга.
Сякаш е скрила силата си в нея.
Пак хуква нагоре да оцветява с устни небето в лилаво. Скача от планета на планета с пълен шпагат, чак му прилошава от разкрача й.
А като се измори заспива
в люлка от паяжини. Паяците не я закачат, защото я мислят за бебе. Когато спи, кожата и мирише бебешки.
Случва се да не премери точно силите си. Добре че Той я следва

по стъпките й. Намира я омотана в някой къпинак със струйчици кръв по тялото, безпомощна да се измъкне. Тогава я изважда внимателно от тръните и я носи на ръце, щастлив че й е необходим.
Носи я до колчето с табелите в различни посоки. Само там раните й зарастват. Поставя я на колене отгоре и й закача две дълги перушинки на раменете за баланс. Косата й се спуска безпомощно надолу, а тя гледа различните посоки и събира сили. Когато облаците се разпръснат, а раните са само белези, плясва безшумно с перушинките и отлита в избраната от нея посока. Той я следва отдолу, защото знае, че рано или късно каца и продължава с босите си нозе, с финните си глезени и изваяните си прасци под вретеновидните бедра. Сигурно от неспирното ходене  има нереално съвършенни крака
Босоногата.
Разказвала му е, че първо е била русалка. Тогава е пътешествала в морета и океани
докато една неспасяема буря я изхвърлила върху нажежени от лава скали, които разтопили опашката й и отдолу останали само краката , а тя припаднала от болка. Когато се свестила, запалила хиляди фенери -свещи и начертала с тях посока. Така му е споделяла, че е започнала да ходи.
Той не знае тази история дали е вярна, защото Босоногата обича са си измисля, но й вярва. И защо да не й вярва, щом като златните еднорози я носят на гърбовете си през езерото с лъжите и я прекрават невредима на отсрещния бряг. Тя си съблича роклята от черни цветя. Само с тази рокля минава през езерото на лъжите и тялото и сияе, сякаш е изваяно от злато..
Но днес Той се страхува
. Босоногата е седнала в нощта, на морски бряг от камъчета и изпраща с поглед кораб. Казвала му е , видиш ли отплаващ кораб с позлатени платна, знай това е животът ми и не  можеш да ме следваш повече.
На лунната светлина , сякаш босите й нозе проблясват с люспички, а глезените се събират в опашка.
Той примигва в мига, когато Босоногата се плъзга безшумно във водата
, по отразената лунна пътека.
..И скача след нея, защото не може да не я следва навсякъде ..
image












Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. jabalka - Поздрави Факти! :)
14.08.2013 08:01
" Приказка, истинска, и ... разказана от теб!
"Малката русалка" е само приказка , но за малки деца! :)
Моите комплименти!
... прегръдки ! и усмивки! :))))))))))
цитирай
2. sestra - Красиво е :)
14.08.2013 08:20
спасително красиво.
цитирай
3. faktifakti - здрасти, сладка. приказките са ми слабост. радвам се, че ти хареса.
14.08.2013 10:08
jabalka написа:
" Приказка, истинска, и ... разказана от теб!
"Малката русалка" е само приказка , но за малки деца! :)
Моите комплименти!
... прегръдки ! и усмивки! :))))))))))

цитирай
4. faktifakti - изпих една чаша сангрия и ми се прииска приказка.
14.08.2013 10:22
усмивки от мен.

yohnny написа:
Нощта ти е била особено перушинно продуктивна !
Поздрави !
Ще го чета много пъти !

цитирай
5. faktifakti - спасително красиво казваш - харесва ми определението.
14.08.2013 10:24
sestra написа:
спасително красиво.

цитирай
6. didoignatov - Уникална си, Ева!
14.08.2013 11:37
Сутринта, преди да тръгне за градина, Кайо ми каза да поздравя кака Ева ;)
А довечера ще му прочета и за Босоногата, за да спи в люлка от паяжина.
Много си щура!
цитирай
7. metlichina - невероятно красиво...
14.08.2013 11:46
колко би било прекрсно, ако светът се пречупи през твоите
приказни сетива...
цитирай
8. makont - Харесвам оцветеното с устни небе...
14.08.2013 14:10
Факти, къде я криеш тази босонога вълшебница? Усмивки!
цитирай
9. faktifakti - цункай Кайче от мен. и други работи съм, освен щура.
14.08.2013 14:44
didoignatov написа:
Сутринта, преди да тръгне за градина, Кайо ми каза да поздравя кака Ева ;)
А довечера ще му прочета и за Босоногата, за да спи в люлка от паяжина.
Много си щура!

цитирай
10. faktifakti - всеки си има приказни сетива, само трябва да ги настрои. благодаря.
14.08.2013 14:45
metlichina написа:
колко би било прекрсно, ако светът се пречупи през твоите
приказни сетива...

цитирай
11. faktifakti - не я крия , пазя я. благодаря, че мина.
14.08.2013 14:47
makont написа:
Факти, къде я криеш тази босонога вълшебница? Усмивки!

цитирай
12. megg - Толкова е хубава твоята приказка, Факти!
14.08.2013 15:27
Привечер ще отида до лунната пътека и така ми се иска да я видя - Босоногата ...
Поздрав!
цитирай
13. faktifakti - радвам се , че ти хареса. приказките са , за да не забравяме да живеем във вълшебство.
14.08.2013 16:49
поздрави.

megg написа:
Привечер ще отида до лунната пътека и така ми се иска да я видя - босоногата ...
Поздрав!

цитирай
14. cinderellathespy - Кра-сот-но!
15.08.2013 01:27
И аз като едно пораснало дете да кажа след края :
"Разкажи ми пак, Еви..."
И съм вперила любопитни очи в безкрайното...
.... а някой скача след мен, защото не може да не ме следва навсякъде ....
Прегръщ и отлит :))

Ели
__________________________
Shangri la - "Както никога преди"
http://www.youtube.com/watch?v=-Ub6ouKSBR4
цитирай
15. hristo27 - Хареса ми. Наистина може да се по...
15.08.2013 21:34
Хареса ми. Наистина може да се получи много хубава филмова приказка!
цитирай
16. karaiany - Hubavo e! Proshtavai za latinic...
15.08.2013 21:36
Hubavo e! Proshtavai za latinicata!
цитирай
17. thewisdom - http://www. youtube. com/watc...
15.08.2013 23:31
http://www.youtube.com/watch?v=KsLwBU6BDbU ...Здравей ,Безвремие! :)
цитирай
18. faktifakti - здасти , радвам, се че ти хареса, скъпа.
16.08.2013 10:55
cinderellathespy написа:
И аз като едно пораснало дете да кажа след края :
"Разкажи ми пак, Еви..."
И съм вперила любопитни очи в безкрайното...
.... а някой скача след мен, защото не може да не ме следва навсякъде ....
Прегръщ и отлит :))

Ели
__________________________
Shangri la - "Както никога преди"
http://www.youtube.com/watch?v=-Ub6ouKSBR4

цитирай
19. faktifakti - радвам, се че отново си тук. поздрав.
16.08.2013 10:55
hristo27 написа:
Хареса ми. Наистина може да се получи много хубава филмова приказка!

цитирай
20. faktifakti - не ми пречи латиницата. благодаря ти.
16.08.2013 10:56
karaiany написа:
Hubavo e! Proshtavai za latinicata!

цитирай
21. faktifakti - губиш се. благодаря за песента. страхотна е.
16.08.2013 10:57
thewisdom написа:
http://www.youtube.com/watch?v=KsLwBU6BDbU ...Здравей ,Безвремие! :)

цитирай
22. vilish - (Y) !
16.08.2013 13:24
Усмихнат ден!
цитирай
23. faktifakti - и на теб.
17.08.2013 13:58
vilish написа:
Усмихнат ден!

цитирай
24. thewisdom - Загубих се в Рая. . . :) http://www. ...
18.08.2013 01:40
Загубих се в Рая ... :) )))))))).................. Напиши нещо за Адам в Рая,но преди Ева да му даде от "плодът" на Познанието,има един момент в който Тя вече се е Познала ,а Той не.Не знаем колко време е било това ...:) )))) според мен това може да е продължило цяла епоха !!!!
http://www.youtube.com/watch?v=WYeDsa4Tw0c&list=RD02pKezsrhev6I
цитирай
25. djani - От облаците цопнах в морето,
10.09.2013 21:26
Където плуват нимфи, русалки и нереиди. Бях почти в чудния свят на елинския пантеон, но странно променен и запленен от дългокраки и дългокоси химери...
цитирай
26. faktifakti - радвам се, че се пренесе в моя приказен свят.
17.09.2013 17:14
djani написа:
Където плуват нимфи, русалки и нереиди. Бях почти в чудния свят на елинския пантеон, но странно променен и запленен от дългокраки и дългокоси химери...

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faktifakti
Категория: Поезия
Прочетен: 3086707
Постинги: 949
Коментари: 9090
Гласове: 23346
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930