Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.11.2013 15:25 - Как отървах Вагабонтина от сексуалните му превъплащения
Автор: faktifakti Категория: Поезия   
Прочетен: 2423 Коментари: 8 Гласове:
21

Последна промяна: 02.11.2013 16:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Бях загубила дирите на Вагабонтина, когато го мернах в едно обществено перално помещение на измерението "дреме ми на х..   ерувимчето" .
Човекът - непукист беше проснал една свръх- нова върху дъската за гладене.
Бе включил ютията на  първа степен и методично я гладеше по извивките на подмишниците, бавно я плъзгаше  до пъпа й  и пръскаше струйка вода в него. Обръщаше уреда обратно към междугърдието , което имаше форми на две узряли праскови, сорт гиганти, а те разливаха аромат на неустоима сладост.
И тъкмо когато Вагабонтинът замисляше да включи ютията на втора степен, за да усили температурата, съответно и напрежението, аз дръпнах щепсела от контакта.
- Скучаещ  ..драсти. Забавляваш ли се ? - му смигнах свойски.
- О, скъпа ! Къде се покри? - ухили се диването , небрежно превърна гладачната  дъска в статуя на исполин от камък и подпря в тоягата му гигантската прасковка на задна  прашка.
- Трябваше да си напиша домашното, а ти ми пречеше- отвърнах нехайно  - виждам, че убиваш скуката с нови методи. Успяваш ли да усилиш мощността на макс?
Вагабонтски се замисли, сипа си една текила между плешките на мацката и съсредоточено посипа сол върху кръста й.
После се наведе, рязко изсмука тчността, преглътна и близна няколко кристалчета.
Очите му се навлажниха и ми отвърна лениво:
- Всъщност , не. Някакси не е достатъчно загадъчно - силно.
Измислих всякакви хватки с Нектарина.
Виж сама - и щракна с пръсти.
Прасковка застана на 4 крака, а той раздели косата й на 20 кичура. Върза на всеки кичур по една халка и прие визия на върколак. Обгърна я със силните си крайници и докато оставяше червени дири по мъхестата й кожа, на всеки цикъл отвързваше по една халка и я нанизваше на шипа, израснал над ахилесовата му пета.
Когато отвърза и последната халка, завъртя дясното й зърно на 87 градуса и вкара красивата й главичка в дупката на появилата се гилотина, наречена от него "Дъската на познанието".
Дъската на познанието имаше 7 очи, с изпъкнали капиляри и океанско сини зеници. Но най - шокиращо бе, че очите имаха  тела - люляково лилави израстъци, с които се увиваха около Нектарина и изследваха инч по инч кожата й.
Отделяха светлинна течност на капки, които се стичаха  по нея и я докарваха до безумен екстаз.
Вагабонтчикът наблюдаваше жадно главицата й , която  менеше нюанса си от мъхесто прасковено до презряло розово. Естествено стискаше мускулите на бедрата си едни в други, защото се стремеше удоволствието да продължи по- дълго.
И тъкмо  в сюмблимния миг на следващото превъплъщаване, аз го убодох  с една карфица по задника.
- Ох, боли - стреснато изквича побърканият ми приятел.
- Пич, перверзиите в ума не помагат. Ми дай да се поразтъпчем за Лотоса.
Вагабонтинът това и чакаше.
Изцеди 2  бутилки прасковен нектар от прасковките на Нектарина за из път и си бихме камшиците ..











Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Бива,
02.11.2013 17:04
бива те и в прозата... Интересни превъплъщения...
цитирай
2. karaiany - И аз това казвам. Бива си я !:) В...
02.11.2013 17:29
И аз това казвам. Бива си я !:)
Всичко е в нектара, струва ми се.
Прилича ми на руска баня с камшици.
Да ти имам въображението, Ева! :)))
цитирай
3. sestra - Влязла си му под кожата,
02.11.2013 19:12
душо. Не, че държах фокуса неподвижен по протежение на цялата фабула на превъплъщението, но нали ти си успяла :)
цитирай
4. teadia - Лека нощ!:)
02.11.2013 23:57
Лека нощ!:)
цитирай
5. faktifakti - щом има еротика става , нали
03.11.2013 09:58
mt46 написа:
бива те и в прозата... Интересни превъплъщения...

цитирай
6. faktifakti - не съм ходила на руска баня , разсмя ме
03.11.2013 09:59
karaiany написа:
И аз това казвам. Бива си я !:)
Всичко е в нектара, струва ми се.
Прилича ми на руска баня с камшици.
Да ти имам въображението, Ева! :)))

цитирай
7. faktifakti - ако не си го държала неподвижен от смях , си струва
03.11.2013 09:59
sestra написа:
душо. Не, че държах фокуса неподвижен по протежение на цялата фабула на превъплъщението, но нали ти си успяла :)

цитирай
8. faktifakti - добро утро
03.11.2013 11:06
teadia написа:
Лека нощ!:)

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faktifakti
Категория: Поезия
Прочетен: 3077616
Постинги: 949
Коментари: 9090
Гласове: 23317
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031