Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.02.2016 15:39 - Дух от бутилка
Автор: faktifakti Категория: Поезия   
Прочетен: 5591 Коментари: 18 Гласове:
22

Последна промяна: 12.02.2016 18:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg





***
Подложи го на изпитания.
В горещо кафе
изля същността му,
превърна го
в кадифе.
От небето го спусна
в птичи кафез
и изстиска го капка
по капка,
до горно диез.
Дланта му проби,
не с пирон,
а  с  оръдиен изстрел
и душата измъкна
през нея
като ангел- спасител.
В чекмедже
езикът му скри,
да мълчи,
дори го овълчи.
Бе вода, полет
и нажежена планета,
през него премина
като комета.
Жила в листо,
гъба над бомба
и раковина,
раздели го
на две половини.
Стъпки по сняг,
лазещ скелет
и въздухът в гуми-
изпитания,
но без думи.
Лодка в небе
и горчица,
изкопана от ада
вещица.
И измъкна го с корен
от блато,
когато реши,
че е злато.
В ума завъртя му
всички зъбчатки
и остави го
само с лопатки.
Сложи си кожа
от ламя на лицето.
И през цепките само
тъничко светеше.
Изпитателно,
зорко,
без атом пощада
с едничката цел-
любов за награда..
Но оказа се слаб
в на глада
играта.
И потъна отново
в на бутилката
гърлото.










Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=kIDWgqDBNXA
12.02.2016 15:53
Зашеметявщо. Имаше песен с такова име, Genie in a bottle :)
Но в твоята творба е доста по-напечено.
Хареса ми.
Най - малкото защото и аз съм вещица. Ала аз съм вещица от Рая :)
Хм. Това е приятна провокация да напиша нещо за моето вещерство, благодаря ти!
Поздрави!
цитирай
2. kvg55 - Защо е тази омраза и злоба към едно ...
12.02.2016 17:01
Защо е тази омраза и злоба към едно явно добро същество.
Същността ти е такава - да правиш зло и да се наслаждаваш.
цитирай
3. faktifakti - благодаря
12.02.2016 18:36
vesever написа:
Зашеметявщо. Имаше песен с такова име, Genie in a bottle :)
Но в твоята творба е доста по-напечено.
Хареса ми.
Най - малкото защото и аз съм вещица. Ала аз съм вещица от Рая :)
Хм. Това е приятна провокация да напиша нещо за моето вещерство, благодаря ти!
Поздрави!

цитирай
4. faktifakti - други бисери ?
12.02.2016 18:37
kvg55 написа:
Защо е тази омраза и злоба към едно явно добро същество.
Същността ти е такава - да правиш зло и да се наслаждаваш.

цитирай
5. silver4eto - Вместо да дам палец нагоре, без да ...
12.02.2016 18:46
Вместо да дам палец нагоре, без да искам дадох минусче. Да се знае, че е грешка този минус. :D Иначе стихът ми хареса, поздрави!
цитирай
6. faktifakti - споко
12.02.2016 20:00
никога не бих допуснала, че точно ти можеш да сложиш минус:)
поздрав

silver4eto написа:
Вместо да дам палец нагоре, без да искам дадох минусче. Да се знае, че е грешка този минус. :D Иначе стихът ми хареса, поздрави!

цитирай
7. donchevav - Колко мъки в името на любовта! Това в ...
12.02.2016 21:41
Колко мъки в името на любовта! Това в "Игрите на глада" ли си го гледала или едноименният роман на С. Колинс те е вдъхновил? Звучи страховито - но ми харесва! Поздрави, Факти!
цитирай
8. faktifakti - това са показателни метафори. вдъхнови ме ...
12.02.2016 23:37
faktifakti написа:
това са лесни метафори . вдъхнови ме човешката същност и нейните житейски слабости
поздрави

donchevav написа:
Колко мъки в името на любовта! Това в "Игрите на глада" ли си го гледала или едноименният роман на С. Колинс те е вдъхновил? Звучи страховито - но ми харесва! Поздрави, Факти!


цитирай
9. sestra - Силно е.
13.02.2016 10:41
Във финала се чете забавна словесна объркваница :) Ъъъ... каква е тази драма? :))
цитирай
10. faktifakti - хората обичат драми
13.02.2016 13:07
търсенето определя предлагането

sestra написа:
Във финала се чете забавна словесна объркваница :) Ъъъ... каква е тази драма? :))

цитирай
11. vishnichka - Привет, мила!:)
13.02.2016 15:33
Страхотно ми хареса, някак волно и многокартинно, на пръв поглед трудно смилаемо ... както виждам от коментар две...

Драги 2. kvg55,

друг път не бързайте да ставате от пищната трапеза на този блог. За да усетите вкуса на ястията - хапвайте първото, второто и десерта поотделно!:)))
цитирай
12. faktifakti - здравей японски цвят,
13.02.2016 22:05
както винаги си ми харесала картината.
нали знаеш руснаците какво казват - на вкус и цвет..


vishnichka написа:
Страхотно ми хареса, някак волно и многокартинно, на пръв поглед трудно смилаемо ... както виждам от коментар две...

Драги 2. kvg55,

друг път не бързайте да ставате от пищната трапеза на този блог. За да усетите вкуса на ястията - хапвайте първото, второто и десерта поотделно!:)))

цитирай
13. astrojozi19 - БЛАГОДАРЯ!
14.02.2016 08:28
ПРЕКРАСНО!
цитирай
14. sestra - Радвам се :)
15.02.2016 09:08
faktifakti написа:
търсенето определя предлагането

sestra написа:
Във финала се чете забавна словесна объркваница :) Ъъъ... каква е тази драма? :))


Търсенето и предлагането са основен приоритет на този сайт ;)
цитирай
15. faktifakti - :) радвам се, че ти хареса
15.02.2016 10:35
astrojozi19 написа:
ПРЕКРАСНО!

цитирай
16. faktifakti - Стани,
15.02.2016 10:37
ако не ти харесва този сайт, просто не го посещавай :)

sestra написа:
faktifakti написа:
търсенето определя предлагането

sestra написа:
Във финала се чете забавна словесна объркваница :) Ъъъ... каква е тази драма? :))


Търсенето и предлагането са основен приоритет на този сайт ;)

цитирай
17. sestra - Не е толкова просто.
15.02.2016 11:04
faktifakti написа:
ако не ти харесва този сайт, просто не го посещавай :)

sestra написа:
faktifakti написа:
търсенето определя предлагането

sestra написа:
Във финала се чете забавна словесна объркваница :) Ъъъ... каква е тази драма? :))


Търсенето и предлагането са основен приоритет на този сайт ;)


Например - не напускам страната си и няма да го направя, колкото и трудности да ми е предложило до днес статуквото в нея. С този сайт е същото.
цитирай
18. faktifakti - няма връзка едното с другото
15.02.2016 16:00
сайтовете в интернет не са ти родината, нито роднините , че да е толкова драматично .






sestra написа:
faktifakti написа:
ако не ти харесва този сайт, просто не го посещавай :)

sestra написа:
faktifakti написа:
търсенето определя предлагането

sestra написа:
Във финала се чете забавна словесна объркваница :) Ъъъ... каква е тази драма? :))


Търсенето и предлагането са основен приоритет на този сайт ;)


Например - не напускам страната си и няма да го направя, колкото и трудности да ми е предложило до днес статуквото в нея. С този сайт е същото.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faktifakti
Категория: Поезия
Прочетен: 3100019
Постинги: 949
Коментари: 9090
Гласове: 23360
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930