Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.08.2012 18:16 - Тест за самодостатъчност
Автор: faktifakti Категория: Забавление   
Прочетен: 5727 Коментари: 22 Гласове:
28

Последна промяна: 25.08.2012 15:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image



*****
Можеш ли да се откажеш от одобрението на част от околните?
А да даваш повече, отколкото ти се иска,
за да изпълниш желанията си?
Умееш ли да не съжаляваш за онези неща,които не са станали?
А да изкорениш илюзията за недостатъчност в живота си?
Или сам да създаваш своите преживявания?
А, можеш ли да не носиш всички хора,
които могат да ходят сами?
Страдаш ли достатъчно често,за да изчистиш душата си?
Превръщаш ли противоречията на живота си в хармоничност?
Носиш ли по - голям товар, отколкото са възможностите ти?
Благодарен ли си на живота,
или винаги се бориш между две чувства?
Слушаш ли сърцето си, за да се движиш в правилна посока?
Полагаш ли уникални усилия,
за да достигнеш до върха на своето израстване?
Имаш ли достатъчно смелост, за да стигнеш до съдбата си?
Отдаваш ли се на момента като дете?
Позволяваш ли на любовта да се случи без страх?
Осъзнаваш ли , че никой не е против теб,
защото се интересува от себе си?
Помагаш ли и благодариш ли, когато ти помагат?
Движиш ли се като вода?
Казваш ли сбогом без болка, без да си зависим от друг?
Осъзнат ли си?....

Резултат от теста:
Ако отговорите ти харесат - ти си самодостатъчен.




Гласувай:
28



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gocho52 - Бих искал да мога...
24.08.2012 18:52
-
цитирай
2. mariniki - просто е невъзможно..
25.08.2012 08:43
а аз и не искам...
цитирай
3. sestra - И отговорът на само един от всичките въпроси
25.08.2012 09:03
ако ти харесва, си самодостатъчен. Ако си харесваш въпроса.
цитирай
4. jabalka - Привет Факти!
25.08.2012 09:23
Не бих отговорила на всички въпроси утвърдително- не ми се ще да бъда самодостатъчна си...социален "тип със тип съм"!
цитирай
5. faktifakti - можеш, ако решиш да го постигнеш.
25.08.2012 11:04
gocho52 написа:
-

цитирай
6. faktifakti - да, това е личен избор .
25.08.2012 11:04
mariniki написа:
а аз и не искам...

цитирай
7. faktifakti - дали ..?
25.08.2012 11:05
sestra написа:
ако ти харесва, си самодостатъчен. Ако си харесваш въпроса.

цитирай
8. faktifakti - да, това е нормалното състояние на повечето от нас.
25.08.2012 11:13
jabalka написа:
Не бих отговорила на всички въпроси утвърдително- не ми се ще да бъда самодостатъчна си...социален "тип със тип съм"!

цитирай
9. ishchel - Ех, Факти...донякъде
25.08.2012 11:46
Чудесни въпроси задаваш...Казано другояче - постигане на съвършенството...Ачи, че то е у нас, раждаме се с него за да го изгубим впоследствие... Осъзнат ли си? Това е най важния въпрос...ТЕЗИ ВЪПРОСИ ги задава смъртта. А когато започнеш да ги изчистваш през живота си...осъзнат си...
Съботно-неделни поздрави:)
цитирай
10. deeppurple - паралелен свят Сред тиха ...
25.08.2012 13:51
паралелен свят


Сред тиха хармония
капката вода се разтваря
в кристалите на
бистрата си самодостатъчност.
Плъзга се по ръба
в призрачно прозрачния аквариум
на седефените пеещи рибки
и се удавя в беззвучната агония
на бинтования бит.
Котката отвън
се олизва
в кроткото доволство
на абсистентния си сън
и сънува, че
това е нейната сълза.
цитирай
11. diana12 - Достатъчно е ... Тук съм ...
25.08.2012 13:58
Достатъчно е ...
Тук съм ...
цитирай
12. faktifakti - паралелният свят винаги е по- красив в съзнанието ни .
25.08.2012 14:17
deeppurple написа:
паралелен свят


Сред тиха хармония
капката вода се разтваря
в кристалите на
бистрата си самодостатъчност.
Плъзга се по ръба
в призрачно прозрачния аквариум
на седефените пеещи рибки
и се удавя в беззвучната агония
на бинтования бит.
Котката отвън
се олизва
в кроткото доволство
на абсистентния си сън
и сънува, че
това е нейната сълза.

цитирай
13. faktifakti - добре дошла.
25.08.2012 14:18
diana12 написа:
Достатъчно е ...
Тук съм ...

цитирай
14. sestra - 7. Цитирам го често -
25.08.2012 14:21
няма как да се каже по-добре:

"Пет са знаците на самотната птица:
Тя винаги в най високи предели лети
Тя никога не страда за другар дори и ближен
и винаги небето сочи с клюн
тя няма цвят
тя пей много нежно"

Стремеж е.
цитирай
15. solinvictus - Можеш ли да се откажеш от одобрен...
25.08.2012 14:42
Можеш ли да се откажеш от одобрението на част от околните? ---Да
А да даваш повече, отколкото ти се иска,
за да изпълниш желанията си? ---Да
Умееш ли да не съжаляваш за онези неща,които не са станали? ---- Не
А да изкорениш илюзията за недостатъчност в живота си?---Не
Или сам да създаваш своите преживявания? ----да
А, можеш ли да не носиш всички хора,
които могат да ходят сами? ---- не
Страдаш ли достатъчно често,за да изчистиш душата си? ---- да
Превръщаш ли противоречията на живота си в хармоничност?------ не
Носиш ли по - голям товар, отколкото са възможностите ти?----- да
Благодарен ли си на живота,
или винаги се бориш между две чувства?---не
Слушаш ли сърцето си, за да се движиш в правилна посока? ---- не
Полагаш ли уникални усилия,
за да достигнеш до върха на своето израстване?---- не
Имаш ли достатъчно смелост, за да стигнеш до съдбата си?---- не
Отдаваш ли се на момента като дете?---- да
Позволяваш ли на любовта да се случи без страх?-----да
Осъзнаваш ли , че никой не е против теб,
защото се интересува от себе си?----не
Помагаш ли и благодариш ли, когато ти помагат?----да
Движиш ли се като вода?----- не
Казваш ли сбогом без болка, без да си зависим от друг?-----не
Осъзнат ли си?....не

Резултат от теста:
Ако отговорите ти харесат - ти си самодостатъчен.----------- не ми харесват :))))
цитирай
16. faktifakti - това е труден тест. победа е дори да провериш отговорите.
25.08.2012 15:11
solinvictus написа:
Можеш ли да се откажеш от одобрението на част от околните? ---Да
А да даваш повече, отколкото ти се иска,
за да изпълниш желанията си? ---Да
Умееш ли да не съжаляваш за онези неща,които не са станали? ---- Не
А да изкорениш илюзията за недостатъчност в живота си?---Не
Или сам да създаваш своите преживявания? ----да
А, можеш ли да не носиш всички хора,
които могат да ходят сами? ---- не
Страдаш ли достатъчно често,за да изчистиш душата си? ---- да
Превръщаш ли противоречията на живота си в хармоничност?------ не
Носиш ли по - голям товар, отколкото са възможностите ти?----- да
Благодарен ли си на живота,
или винаги се бориш между две чувства?---не
Слушаш ли сърцето си, за да се движиш в правилна посока? ---- не
Полагаш ли уникални усилия,
за да достигнеш до върха на своето израстване?---- не
Имаш ли достатъчно смелост, за да стигнеш до съдбата си?---- не
Отдаваш ли се на момента като дете?---- да
Позволяваш ли на любовта да се случи без страх?-----да
Осъзнаваш ли , че никой не е против теб,
защото се интересува от себе си?----не
Помагаш ли и благодариш ли, когато ти помагат?----да
Движиш ли се като вода?----- не
Казваш ли сбогом без болка, без да си зависим от друг?-----не
Осъзнат ли си?....не

Резултат от теста:
Ако отговорите ти харесат - ти си самодостатъчен.----------- не ми харесват :))))

цитирай
17. faktifakti - Стремежът може би е двигател на живота .
25.08.2012 15:36
sestra написа:
няма как да се каже по-добре:

"Пет са знаците на самотната птица:
Тя винаги в най високи предели лети
Тя никога не страда за другар дори и ближен
и винаги небето сочи с клюн
тя няма цвят
тя пей много нежно"

Стремеж е.

цитирай
18. faktifakti - Да живееш осъзнато е може би най - важният въпрос. Поздрави.
25.08.2012 16:55
ishchel написа:
Чудесни въпроси задаваш...Казано другояче - постигане на съвършенството...Ачи, че то е у нас, раждаме се с него за да го изгубим впоследствие... Осъзнат ли си? Това е най важния въпрос...ТЕЗИ ВЪПРОСИ ги задава смъртта. А когато започнеш да ги изчистваш през живота си...осъзнат си...
Съботно-неделни поздрави:)

цитирай
19. diadokolio - Радост от живеенето!
25.08.2012 17:16
Добър да е денят Ви,
Благодаря Ви, за подтикващия към самоанализ тест!
Благодарен съм на живота си, пак бих го изживял с трудностите и радостите му.
Най- страшната новина, бе през есента на 1977г.- "...няма надежда, ще сте си само двамата...".
Не се примирихме, получихме наградата от усилията си- две дъщери, а сега двама зетьове и четири внучета.
Всичко останало е спомени, които се заглушават от веселият смях на внуците.
Не, не съм си самодостатъчен, живея и опознавам света през очите на внуците, това ме подмладява.
Дали съм се провалил на теста, нямам представа, но да чуя от четири гласчета- "...дядо........", това бе мечтата ми, а сега и амбицията, за да чуя- "...прадядо....", както я чува майка ми-"...прабабо......", дори и само по телефона на 180км..
Приятни и отморяващи дни!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
20. faktifakti - Здравей, Николай.
25.08.2012 22:14
За мен е чест , че съм подтикнала с този постинг анализа , който си направил на живота си. И равносметката е - удовлетвореност. Може би най - важното е човек да намери себе си и истинското си място в живота. Поздрави и благодаря за прекрасните разсъждения.

diadokolio написа:
Добър да е денят Ви,
Благодаря Ви, за подтикващия към самоанализ тест!
Благодарен съм на живота си, пак бих го изживял с трудностите и радостите му.
Най- страшната новина, бе през есента на 1977г.- "...няма надежда, ще сте си само двамата...".
Не се примирихме, получихме наградата от усилията си- две дъщери, а сега двама зетьове и четири внучета.
Всичко останало е спомени, които се заглушават от веселият смях на внуците.
Не, не съм си самодостатъчен, живея и опознавам света през очите на внуците, това ме подмладява.
Дали съм се провалил на теста, нямам представа, но да чуя от четири гласчета- "...дядо........", това бе мечтата ми, а сега и амбицията, за да чуя- "...прадядо....", както я чува майка ми-"...прабабо......", дори и само по телефона на 180км..
Приятни и отморяващи дни!
С Уважение, дядо Кольо.

цитирай
21. otherwise - :))
26.08.2012 19:38
Можеш ли да се откажеш от одобрението на част от околните? - хехех, зависи на кои околни, но Да, особено на общата маса, тълпата, чуждите на сърцето ми
А да даваш повече, отколкото ти се иска, за да изпълниш желанията си? - Не е ли това начинът?
Умееш ли да не съжаляваш за онези неща,които не са станали? - Бива ме, ако аз съм ги пожелала и трудно се отказвам от тях. Малиии, закъсах го още от тука...
А да изкорениш илюзията за недостатъчност в живота си? - едва ли
Или сам да създаваш своите преживявания? - това твърдо Да
А, можеш ли да не носиш всички хора, които могат да ходят сами? - върху мен ходят още по-добре...
Страдаш ли достатъчно често,за да изчистиш душата си? - ще разбера по-натам
Превръщаш ли противоречията на живота си в хармоничност? - редовно. Един от прийомите за оцеляване ми е
Носиш ли по - голям товар, отколкото са възможностите ти? - нарича се упражняване. Закалява.
Благодарен ли си на живота или винаги се бориш между две чувства?- благодарна съм, че имам силата да се боря със себе си. Малко успяват...
Слушаш ли сърцето си, за да се движиш в правилна посока? - сърцето ми е правилната посока, независимо от дестинацията
Полагаш ли уникални усилия, за да достигнеш до върха на своето израстване? - само с такива усилия би могъл да успееш. До върховете не можеш да се изтъркаляш.
Имаш ли достатъчно смелост, за да стигнеш до съдбата си? - смелостта не е да я стигнеш, а да я понесеш достойно
Отдаваш ли се на момента като дете? - Животът е изтъкан точно от такива моменти и нищо по-малко
Позволяваш ли на любовта да се случи без страх? - ъъъ, без страх... често успявам, но трябва да е Любов и да го знам
Осъзнаваш ли , че никой не е против теб, защото се интересува от себе си? - Да
Помагаш ли и благодариш ли, когато ти помагат? - Да
Движиш ли се като вода? - Аз съм водата
Казваш ли сбогом без болка, без да си зависим от друг? - Не. Не ме бива по тази част.
Осъзнат ли си? - от една страна се съмнявам, от друга - за някои неща знам, че съм. Към упражненията е
цитирай
22. faktifakti - Благодаря ти за нестандартните отговори. Поздрави.
26.08.2012 23:02
otherwise написа:
Можеш ли да се откажеш от одобрението на част от околните? - хехех, зависи на кои околни, но Да, особено на общата маса, тълпата, чуждите на сърцето ми
А да даваш повече, отколкото ти се иска, за да изпълниш желанията си? - Не е ли това начинът?
Умееш ли да не съжаляваш за онези неща,които не са станали? - Бива ме, ако аз съм ги пожелала и трудно се отказвам от тях. Малиии, закъсах го още от тука...
А да изкорениш илюзията за недостатъчност в живота си? - едва ли
Или сам да създаваш своите преживявания? - това твърдо Да
А, можеш ли да не носиш всички хора, които могат да ходят сами? - върху мен ходят още по-добре...
Страдаш ли достатъчно често,за да изчистиш душата си? - ще разбера по-натам
Превръщаш ли противоречията на живота си в хармоничност? - редовно. Един от прийомите за оцеляване ми е
Носиш ли по - голям товар, отколкото са възможностите ти? - нарича се упражняване. Закалява.
Благодарен ли си на живота или винаги се бориш между две чувства?- благодарна съм, че имам силата да се боря със себе си. Малко успяват...
Слушаш ли сърцето си, за да се движиш в правилна посока? - сърцето ми е правилната посока, независимо от дестинацията
Полагаш ли уникални усилия, за да достигнеш до върха на своето израстване? - само с такива усилия би могъл да успееш. До върховете не можеш да се изтъркаляш.
Имаш ли достатъчно смелост, за да стигнеш до съдбата си? - смелостта не е да я стигнеш, а да я понесеш достойно
Отдаваш ли се на момента като дете? - Животът е изтъкан точно от такива моменти и нищо по-малко
Позволяваш ли на любовта да се случи без страх? - ъъъ, без страх... често успявам, но трябва да е Любов и да го знам
Осъзнаваш ли , че никой не е против теб, защото се интересува от себе си? - Да
Помагаш ли и благодариш ли, когато ти помагат? - Да
Движиш ли се като вода? - Аз съм водата
Казваш ли сбогом без болка, без да си зависим от друг? - Не. Не ме бива по тази част.
Осъзнат ли си? - от една страна се съмнявам, от друга - за някои неща знам, че съм. Към упражненията е

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faktifakti
Категория: Поезия
Прочетен: 3077550
Постинги: 949
Коментари: 9090
Гласове: 23317
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031