Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2013 14:28 - Приказка за Кайче
Автор: faktifakti Категория: Изкуство   
Прочетен: 3385 Коментари: 15 Гласове:
19

Последна промяна: 15.06.2013 14:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image




Имало едно време една тюркоазена котка
.
Тя много обичала да язди
отровно зелени кончета
с цвилещи опашки. Играела си с оранжева лисица
на червени точки, която  я учела под шипката 
как най - лесно да хитрее
.
Къпела си коремчето под душа на синеок облак
и гонела до дупка всички мишки с големи уши.
Един ден, както се излежавала  на припек и слушала
какво си клюкарстват парашутените глухарчета,
пред нея спряло едно сладко момченце на 3 годинки
и я дръпнало лекичко за опашката.
- Мрр - измъркала тюркоазената котка любопитно -
Как се казваш умно момченце?
- Калоян, но ми викат на галено Кайче. - усмихнало се щастливо детето.
Защо щастливо ли? Ами, защото адски се зарадвало, че разбира езика на тюркоазената котка, която веднага установила, че е умно дете. То разсъждавало и говорело като голям. И вече карало 4 -тата си годинка, която си е серизна цифра.
- Коте, можеш ли да ми нарисуваш 5 едновременни слънца
в небето ?
- Разбира се , че мога .
И тя му нарисувала с опашката си, червено усмихато слънце, жълто слънце с червени  бузки, оранжево слънце
с жълта усмивка , жълто слънце със завързани очи и жълто слънце в ъгъла.
- Защо едното е със завързани очи?
- Защото в момента играят на сляпа баба.
- Уау , супер ! - изкефил се Кайче, седнал до котката
и започнал да я гали между ушенцата.
- Какво прави вчера, котачке?
- Броих от 8 до 17 часа оранжеви кучета, бели кокошки с препечени крилца, цикламени пчели, водни облачета,
жълти пиленца и жълти слънца.
- С каква цел ги брои ?
- За да проверя кои са най - много. И знаеш ли, по мои сметки всички са по равно, освен слънцата. Защото на всеки се пада по едно слънчице. Това ме успокои, тъй като
няма да се карат за място под .. няма значение,
като пораснеш , ще разбереш.
- А твоят ден , как мина?
- Аз посях на една поляна вятърни въртележки. От онези шарените, книжните. Знаеш ги нали ?
- Мяуудаа. И какво се случи?
- Ами, пораснаха за 1 минута чак до небето и на тях кацнаха разноцветни самолетчета с щастливи приятели.
- Чудесно занимание. - плеснала с лапички мацуранка.
- Искаш ли да рисуваме геометрични буболечки и рошави патета , които да ги кълват ?
- Става, отвърнал Кайче и изкарал от джоба си
вълшебните моливи. - Но първо ми разкажи една история
за рисуване.
Тюркоазената котка притворила искрящите си изумрудени очи, за да се сети някоя типична история с неочакван край.
- Мяяуу - познавах едно време един мишок, който се мислеше за лъв. Или беше лъв, който се държеше като мишок, как беше точно..
Не, първото е вярно, щом като съм още жива.
И така един макаронен захаросан ден със сирене, мишокът сложил розовите си цайси и тръгнал на сива разходка.
Както си вървял бавно между боклукчийските кофи, изведнъж съзрял - О, чудо ! - мечтата на своя живот -
една много, ама много вкусна кашкавалена принцеса.
Ушите на мишока - лъв щръкнали, носът му потрепнал възбудено и той незабелязано прибрал нокти в мекото на лапичките си. Пригладил суетно
5 - те косъма, които имал вместо грива на главата си, за самочувствие
и се приближил наперено към нищо неподозиращата кашкавалка, която в това време любопитно оглеждала огризките на улицата и на самочувствието й пониквали криле, защото не била дала на никой да оглозга прекрасната й същност.. до край.
- Мадам, сега ще Ви изям ! - изцъркал, пардон , изръмжал гальовно през един изхвърлен мегафон Миш.
- Ах, писнаха ми ушетата .  - и принцеска се размазала
припадащо в обятията на силно изненадания мъжкар,
който изобщо не очаквал от една благонравна кашкавалка , да му падне така бързо в лапите..
- ..Кайче, спри да ме стискаш за опашката на сън, защото ще сънувам кошмари , как без да искам си пъхам гордостта на моето прекрасно тяло в камината , тя пламва като пиратка
и от тюркоазена котка, се превръщам в опърлена котка..
Да, утре ще ти доразкажа историята, да ще я нарисуваме с вълшебните моливи ..









Гласувай:
19



1. stela50 - Хареса ми Кайче ... харесват ми твоите
14.06.2013 16:36
фантастични приказки с реални послания...
Поздрави, Факти !
цитирай
2. sestra - Как ме подсети,че бях забравила
14.06.2013 18:17
нещо... с това яко факти-фентъзи :D
цитирай
3. forgiveness - Приказка с усмихващи факти! :)
15.06.2013 11:02
Особено ми хареса това, че розовите цайси на Мишока забелязват кашкавалени принцеси, а не...кифли! ;)

Поздрави за Кайчо, но...най-много за Теб!
цитирай
4. makont - И моля, изгрейте жълтото слънце от ъгъла,
15.06.2013 12:15
струва ми се, че тъгува, а това не е редно, когато става въпрос за рисуване на щастие с вършебни моливи. Прегръдки фантазиращо момиче, обичам твоите фантазии!
цитирай
5. jabalka - Здрасти Факти! :))
15.06.2013 13:27
Невероятно , леко с респект към - тюркоазената котка, тя е мъдра, и с черната си мекота разказва - меки и ласкави приказки! :) А Кайче е малък голям... ! Поздрави и весели пожелания на Всички Ви!
цитирай
6. faktifakti - и аз си ги харесвам, когато ги измислям. поздрави, скъпа.
15.06.2013 14:48
stela50 написа:
фантастични приказки с реални послания...
Поздрави, Факти !

цитирай
7. faktifakti - какво беше забравила?
15.06.2013 14:53
sestra написа:
нещо... с това яко факти-фентъзи :D

цитирай
8. faktifakti - и на кифлите ще им дойде реда, споко.
15.06.2013 14:55
радвам се , когато предизивиквам усмивки - положителна енергияяяяя.
поздрав и за теб - много специален.

forgiveness написа:
Особено ми хареса това, че розовите цайси на Мишока забелязват кашкавалени принцеси, а не...кифли! ;)

Поздрави за Кайчо, но...най-много за Теб!

цитирай
9. faktifakti - жълтото слънце в ъгъла винаги стои там на своя трон.
15.06.2013 14:58
без трон, ще вземе да падне и ще се чудя как да го вдигам после.
радвам се много, че харесваш измишльотините ми.

makont написа:
струва ми се, че тъгува, а това не е редно, когато става въпрос за рисуване на щастие с вършебни моливи. Прегръдки фантазиращо момиче, обичам твоите фантазии!

цитирай
10. faktifakti - да, бандата се кефи максимално.
15.06.2013 15:00
ако не си измисляме приказки, ще ни е скучно.

jabalka написа:
Невероятно , леко с респект към - тюркоазената котка, тя е мъдра, и с черната си мекота разказва - меки и ласкави приказки! :) А Кайче е малък голям... ! Поздрави и весели пожелания на Всички Ви!

цитирай
11. ishchel - :))))
15.06.2013 22:15
Защо си мисля, че Алиса е излязла от книжката и разказва свои приказки:)?
Продължение...!!!:)
Поздрави
цитирай
12. sestra - да, и аз си го помислих за Алиса.
16.06.2013 13:29
Една работа със сънища съм започнала, нея бях забравила. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=544433218931881&set=a.482777488430788.102346.411411512234053&type=1&theater

faktifakti написа:
sestra написа:
нещо... с това яко факти-фентъзи :D

цитирай
13. faktifakti - ако е вярна теорията за прераждането и Алиса има прототип,
16.06.2013 22:34
не е изключено ..

ishchel написа:
Защо си мисля, че Алиса е излязла от книжката и разказва свои приказки:)?
Продължение...!!!:)
Поздрави

цитирай
14. faktifakti - аа , да сетих се , линка не се отваря.
16.06.2013 22:35
sestra написа:
Една работа със сънища съм започнала, нея бях забравила. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=544433218931881&set=a.482777488430788.102346.411411512234053&type=1&theater

faktifakti написа:
sestra написа:
нещо... с това яко факти-фентъзи :D


цитирай
15. didoignatov - Хиляди благодарности, Ева!!!
02.07.2013 14:25
След няколко часа, ще я прочета на който трябва. Много благодаря за приказните картини...

Казвал съм ти, колко ме кефиш ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faktifakti
Категория: Поезия
Прочетен: 3077858
Постинги: 949
Коментари: 9090
Гласове: 23317
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031