Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.09.2015 23:24 - Без право на помилване
Автор: faktifakti Категория: Изкуство   
Прочетен: 3929 Коментари: 12 Гласове:
24

Последна промяна: 29.09.2015 23:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

***

Веднъж над един детски гроб
разбрах, че всичко ми предстои.
Да направя някой щастлив,
преди смъртта ми да се състои.

Аз още не съм бил последен,
не съм се молил за ранен.
Не съм рискувал, спасявайки беден,
а може би живот остава ми -ден.

И още съм зависим от поглед телесен,
ценя честта си и хорската слава.
Не съм спасил никой от позора лесен,
а предстои ми да стана на плява.

Още не съм говорил със ангел,
и душата си не съм пречистил.
И дори не бил съм, аз спасител,
а животът сметките ми май разчисти.

В бой под изстрели от нищета,
никой аз на плещите си не изнесох.
Дали готов съм да умра за брата,
знам ли, но товара си понесох.

Агели, разтопете моята душа,
аз пак не станах ваш отличник.
Сега стоя на педя от смъртта,
без право на помливане - езичник.




Тагове:   ангели,


Гласувай:
24



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hel - Много искрена изповед. Заболя ме. ...
30.09.2015 02:22
Много искрена изповед. Заболя ме. Позната ми е тази болка.

Всички искаме да сме направили нещо голямо, да сме полезни, да сме герои и да се чувстваме заслужили и обичани заради това. А нещата са по-прости - ако сме естествени и правим нещата, които ни идват отвътре, дори не забелязваме колко сме били значими в определени моменти. Не е нужно да сме отличници, за да бъдем обичани от ангели и от хора. А тази изповед е толкова нужна и вълнуваща!
Поздрави, Еви!
цитирай
2. donchevav - Вечната неудовлетвореност и фа...
30.09.2015 09:01
Вечната неудовлетвореност и фаустовски порив към още и още в живота е най-прекрасната човешка черта! Напред и нагоре - спре ли движението, спира и твоят път.
Поздрави, Факти! Весел месец октомври за тебе!
цитирай
3. flymore - От изповед боли...
30.09.2015 10:39
Страданието на една душа, изправяна пред дулата на безценностна система...
Да ти ведро, спокойно, да не губиш способността да се усмихваш, Факти!
Прегръщам те<3
цитирай
4. faktifakti - благодаря ти, че ти хареса
30.09.2015 16:57
прегръдки

hel написа:
Много искрена изповед. Заболя ме. Позната ми е тази болка.

Всички искаме да сме направили нещо голямо, да сме полезни, да сме герои и да се чувстваме заслужили и обичани заради това. А нещата са по-прости - ако сме естествени и правим нещата, които ни идват отвътре, дори не забелязваме колко сме били значими в определени моменти. Не е нужно да сме отличници, за да бъдем обичани от ангели и от хора. А тази изповед е толкова нужна и вълнуваща!
Поздрави, Еви!

цитирай
5. faktifakti - трябва де стремим ..
30.09.2015 16:58
поздрави скъпа

donchevav написа:
Вечната неудовлетвореност и фаустовски порив към още и още в живота е най-прекрасната човешка черта! Напред и нагоре - спре ли движението, спира и твоят път.
Поздрави, Факти! Весел месец октомври за тебе!

цитирай
6. faktifakti - всички имаме стремежи,
30.09.2015 16:59
но трябва да сме упорити в постигането им
сърдечни поздрави

flymore написа:
Страданието на една душа, изправяна пред дулата на безценностна система...
Да ти ведро, спокойно, да не губиш способността да се усмихваш, Факти!
Прегръщам те<3

цитирай
7. makont - Така е добре, Евичка!
02.10.2015 21:54
Фалшивата позлата на добрите маниери скрива грозните истини, но само прави живота ни едно по-дълго минало. Пречистена си! И прегърната с обич от мен!
цитирай
8. solinvictus - Агели, разтопете моята душа, аз пак ...
09.10.2015 00:20
Агели, разтопете моята душа,
аз пак не станах ваш отличник.
Сега стоя на педя от смъртта,
без право на помливане - езичник.============= Душата е без Смъртна! :)
цитирай
9. faktifakti - мерси мила
11.10.2015 18:08
makont написа:
Фалшивата позлата на добрите маниери скрива грозните истини, но само прави живота ни едно по-дълго минало. Пречистена си! И прегърната с обич от мен!

цитирай
10. faktifakti - да , ама връщането за доучване не е идеалния вариант :)
11.10.2015 18:50
solinvictus написа:
Агели, разтопете моята душа,
аз пак не станах ваш отличник.
Сега стоя на педя от смъртта,
без право на помливане - езичник.============= Душата е без Смъртна! :)

цитирай
11. stela50 - Факти... Страхотно е !
12.10.2015 14:59
Прегръдки !
цитирай
12. faktifakti - мерси , мила
17.10.2015 12:41
stela50 написа:
Прегръдки !

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faktifakti
Категория: Поезия
Прочетен: 3076895
Постинги: 949
Коментари: 9090
Гласове: 23317
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031