Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.08.2016 14:19 - Окото на бурята
Автор: faktifakti Категория: Изкуство   
Прочетен: 2509 Коментари: 16 Гласове:
23

Последна промяна: 30.08.2016 14:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg





***
Окото на бурята
прецежда през зеницата път.
Светкавиците набраздяват ириса,
но се търкаля то в светът..
И те упойва на озона мириса..
Боли от тътена в ухото,
на коленичил в зов за помощ глас.
И се задъхваш от усещане, когато
тайфунът те прегръща във екстаз..
Но ти с писалката завихряш мрака,
и се закриваш под табун  с коне,
копитата им в мозъка ти тракат
до аленост на твоето небе..
До отказ от последната надежда,
когато всичко стане бяло.
И ти си само теменужен ирис,
след бурята, в око на обектива
оцеляло..









Тагове:   окото на бурята,


Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sestra - Затова обичам бурята -
30.08.2016 14:34
смалява ни до същност, поезия.
цитирай
2. faktifakti - коя буря
30.08.2016 15:21
sestra написа:
смалява ни до същност, поезия.

цитирай
3. hel - Много образно! А завихрянето на ...
30.08.2016 15:26
Много образно! А завихрянето на мрака за мен беше много осезаемо и се усетих под табуна с коне. Поздрав!


цитирай
4. vesever - Каква буря преживях преди време ...
30.08.2016 15:42

Каква буря преживях преди време при моята река - неземно, величествено усещане. Специално отидох и чаках бурята. Направо бях при Боговете!
Имах едно стихо за бурята - ще го напиша тук, ако е уместно.
Kакви спомени!
Благодаря ти, Ева!
.........................
Таях Мечта от много време -
При тихата ми и добра Река
Дъждът да завали, да слее -
Небесната и Земната Вода
Небето и Земята да танцуват заедно -
Под ритъма на пролетния Дъжд
И с чистия си аромат треви омайни -
Цялата Вселена да дарят
Приседнах на брега, зачаках кротко -
Слънцето погали хребета игриво
Вятърът довя отнейде отвисоко -
Пера на Ангели, песни на Самодиви
Гръмки гласове отекнаха във Небесата -
Причерня навред, земята стихна
Диви патици се устремиха над реката -
И във убежищата си се скриха
Дъждът пое в обятията си тревите -
Във вихрен танц ги силно завъртя
В танца им се съживиха пак Душите -
А аз облегната на моя бряг стоях
Гледах тихо черното Небе -
Попивах жадно всеки звук и песен
На Земни и Небесни светове -
И в Ритъма им светъл се понесох
Дъждът намокри моето лице -
Докосна с топли пръсти и косата
А аз танцувах като палаво Дете -
В очите ми - огряла Светлината
Гласът, отекнал от Небето -
Се вряза в моето Сърце
И аз оставам тук, където -
Съм винаги танцуващо Дете
.....................................



цитирай
5. seasonofthewitch - Красиво е. Поздрави. :)
30.08.2016 16:14
Красиво е.
Поздрави. :)
цитирай
6. faktifakti - значи съм постигнала целта на въздействие
30.08.2016 16:36
благодаря и поздрави :)

hel написа:
Много образно! А завихрянето на мрака за мен беше много осезаемо и се усетих под табуна с коне. Поздрав!



цитирай
7. faktifakti - уау какво дълго стихотворение
30.08.2016 16:38
била си една огромна емоция под въздействието на бурята.
и с душевните бури е почти така :)
поздрави


vesever написа:

Каква буря преживях преди време при моята река - неземно, величествено усещане. Специално отидох и чаках бурята. Направо бях при Боговете!
Имах едно стихо за бурята - ще го напиша тук, ако е уместно.
Kакви спомени!
Благодаря ти, Ева!
.........................
Таях Мечта от много време -
При тихата ми и добра Река
Дъждът да завали, да слее -
Небесната и Земната Вода
Небето и Земята да танцуват заедно -
Под ритъма на пролетния Дъжд
И с чистия си аромат треви омайни -
Цялата Вселена да дарят
Приседнах на брега, зачаках кротко -
Слънцето погали хребета игриво
Вятърът довя отнейде отвисоко -
Пера на Ангели, песни на Самодиви
Гръмки гласове отекнаха във Небесата -
Причерня навред, земята стихна
Диви патици се устремиха над реката -
И във убежищата си се скриха
Дъждът пое в обятията си тревите -
Във вихрен танц ги силно завъртя
В танца им се съживиха пак Душите -
А аз облегната на моя бряг стоях
Гледах тихо черното Небе -
Попивах жадно всеки звук и песен
На Земни и Небесни светове -
И в Ритъма им светъл се понесох
Дъждът намокри моето лице -
Докосна с топли пръсти и косата
А аз танцувах като палаво Дете -
В очите ми - огряла Светлината
Гласът, отекнал от Небето -
Се вряза в моето Сърце
И аз оставам тук, където -
Съм винаги танцуващо Дете
.....................................




цитирай
8. faktifakti - благодаря ти :)
30.08.2016 16:39
seasonofthewitch написа:
Красиво е.
Поздрави. :)

цитирай
9. sestra - Лятната
30.08.2016 17:05
faktifakti написа:
sestra написа:
смалява ни до същност, поезия.


планинска.
цитирай
10. nalia - ..когато всичко стане бяло.
30.08.2016 17:07
Като белия лист, безоблачен и тих колкото в окото на бурята:)
цитирай
11. faktifakti - :)
30.08.2016 18:49
sestra написа:
faktifakti написа:
sestra написа:
смалява ни до същност, поезия.


планинска.

цитирай
12. faktifakti - да, като на забавен каданс
30.08.2016 18:50
nalia написа:
Като белия лист, безоблачен и тих колкото в окото на бурята:)

цитирай
13. vesever - Да, аз съм по дългите описания. . . ...
30.08.2016 23:30
Да, аз съм по дългите описания...
Душевни бури се опитвам да избягвам, защото на моменти душата ми е уморена...но се случват...случват се...
:)
цитирай
14. faktifakti - благородно ти завижадам
30.08.2016 23:44
при мен са трудни
никой не може да се застрахова срещу душевни бури
лека нощ:)

vesever написа:
Да, аз съм по дългите описания...
Душевни бури се опитвам да избягвам, защото на моменти душата ми е уморена...но се случват...случват се...
:)

цитирай
15. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=btPJPFnesV4
31.08.2016 12:01
Не мога да си обясня защо, откакто прочетох стихотворението ти, ми звучи ето тази песен. Няма логика, нито връзка с бурята...но..ти я пращам, инак ще ме преследва.)))
Да, съдбата понякога ни праща бури, вярно е...и аз минах през доста тежки неща, дори като се обърна назад, се чудя как съм ги понесла.
Обаче явно имаме повече сила, отколкото си мислим, че имаме...
А и в последствие си изградих устойчивост, защото твърде много държа на мира и хармонията.
Уча се да боря бурите с мир. Което не е от най-лесните неща на Земята, но е разкошно, когато се получи. Усещането ми е неземно :)
Ведър ден, Ева!
цитирай
16. faktifakti - ти си победителка
01.09.2016 00:48
vesever написа:
Не мога да си обясня защо, откакто прочетох стихотворението ти, ми звучи ето тази песен. Няма логика, нито връзка с бурята...но..ти я пращам, инак ще ме преследва.)))
Да, съдбата понякога ни праща бури, вярно е...и аз минах през доста тежки неща, дори като се обърна назад, се чудя как съм ги понесла.
Обаче явно имаме повече сила, отколкото си мислим, че имаме...
А и в последствие си изградих устойчивост, защото твърде много държа на мира и хармонията.
Уча се да боря бурите с мир. Което не е от най-лесните неща на Земята, но е разкошно, когато се получи. Усещането ми е неземно :)
Ведър ден, Ева!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faktifakti
Категория: Поезия
Прочетен: 3092376
Постинги: 949
Коментари: 9090
Гласове: 23356
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930