Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2016 00:47 - Коричка от рана на коляното
Автор: faktifakti Категория: Изкуство   
Прочетен: 5591 Коментари: 16 Гласове:
20

Последна промяна: 18.11.2016 15:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg




***
Аз мога да спя в кошница за пикник,
да долепя ухо до тревите,
слушайки как ме целуват.
Мога да гледам като икона,
с въже на челото вместо ореол.
Да кажа, не се страхувай,
защото си моя,  ябълке
и те държа в ръка.
Да гледам през дупка в оградата.
Да подражавам на исполини.
Да се изстрелвам като стрела от лък.
Да изплача обидата
до последната капка.
Да бъда свят през прозорец.
Да ловя доверчиво
водни капки с мрежа.
Да фантазирам сюжети.
Да живея на сал
с покрив от папрати.
Мога да изям
сто целувчени мига
и да хващам с въдица боровинки.
Да издухвам секунди
през глухарчета.
Да наблюдавам  живота
от купа сено.
Да сънувам ангелски сънища.
Да се вторачвам, под борова клонка,
в лицето ми как се ръси снега.
Мога да живея без грехове
и да ги събирам за всеки случай.
Да гледам хитро,
ако се лиша от лакомство.
Да чувствам неопределено-
веднъж студено или пък жарко,
а може би ветровито.
Да не се сърдя, когато не обичам.
Мога да изглеждам неустоимо,
като сладолед.
Мога да свистя. По цял ден,
а мога да се събудя свистейки
и през нощта. Тихо. Тихо.
Мога да посинявам от студ,
а да продължавам да се къпя.
Мога да мечтая,
че съм с любимо същество
и живеем на дъга.
Мога да напълня
всички години с ягоди
и да имам за всички следващи.
Не мога само
да си отлюпя коричката,
от рана на коляното..















Тагове:   рана,


Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vesever - Това е супер сладурско, Ева, великопелни картини...
18.11.2016 13:13
Това е супер сладурско, Ева, великолепни картини.
Знаеш ли за какво ми напомни с тази коричка накрая...
Когато бях на 12, бях супер щура /не че и сега не съм/ и веднъж се качих на колелото си с още 2 приятелки зад мен на седалката, карах по една улица, на която имаше камъни и стъкла и въобще не ми дойде на акъла, че е опасно, в един момент поради неравностите загубих контрол и паднахме..аз най-отдолу, другите върху мен. Напрах си едно стъкло над коляното. Извадих го и куцукайки се прибрах. С целия си акъл се бинтовах, за да не видят нашите. Обаче бинтът директно върху раната, и като залепна...после такова отпелване беше нужно...часове наред, с вода мокрих, и пак голям зор видях )).
Белегът още си стои ....
Много весело ми стана да си спомня тази случка, благодаря ти!

А тези неща, които изброяваш, са много привлекателни. Представих си гледката със сала и папратите...и там да се развива цялото действие - романтика, красота, боровинки и ягоди ли каза, мммм, обожавам!
Поздрави!
цитирай
2. faktifakti - всеки ред е метафоричен,
18.11.2016 13:34
даже ягодите и боровинките:)
но ако предизвиква асоциации с реални случки е чудесно.
благодаря ти за споделеното.
планинско изворче:)

vesever написа:
Това е супер сладурско, Ева, великолепни картини.
Знаеш ли за какво ми напомни с тази коричка накрая...
Когато бях на 12, бях супер щура /не че и сега не съм/ и веднъж се качих на колелото си с още 2 приятелки зад мен на седалката, карах по една улица, на която имаше камъни и стъкла и въобще не ми дойде на акъла, че е опасно, в един момент поради неравностите загубих контрол и паднахме..аз най-отдолу, другите върху мен. Напрах си едно стъкло над коляното. Извадих го и куцукайки се прибрах. С целия си акъл се бинтовах, за да не видят нашите. Обаче бинтът директно върху раната, и като залепна...после такова отпелване беше нужно...часове наред, с вода мокрих, и пак голям зор видях )).
Белегът още си стои ....
Много весело ми стана да си спомня тази случка, благодаря ти!

А тези неща, които изброяваш, са много привлекателни. Представих си гледката със сала и папратите...и там да се развива цялото действие - романтика, красота, боровинки и ягоди ли каза, мммм, обожавам!
Поздрави!

цитирай
3. milady - вес, ние сме като две Огледала,едно срещу друго.;))
18.11.2016 15:37
пак го казвам...
аз имам подобен спомен..
само ,че с летни кънки...
Уаауу..каква лудетина бях....и сега съм..
само да ме видиш как карам колата/ тя е аутоматик..
а аз пляскам с ръце и пея...
е, това е ,Душата няма възраст..
сладки асоцииции ,Ева....
благодаря и аз...
/обърках си словореда пак..хехехе
цитирай
4. flymore - Мощен финал!
18.11.2016 15:44
Чистото детство, любовта на мама, татко, баба, дядо, сълзите от падане върху камъчета и последваща милувка от любимите хора...Опората на детето. С порастването, сблъскващо се с бране на сладки и горчиви плодове, носейки товара в собствената кошница...
Такава е асоциацията ми, мила Факти.
Благодаря ти!
<3
цитирай
5. faktifakti - благодаря за споделените емоции
18.11.2016 18:31
всеки е белил колена и лакти като дете,
сега белим душите си.
оптимизмът е за предпочитане:)

milady написа:
пак го казвам...
аз имам подобен спомен..
само ,че с летни кънки...
Уаауу..каква лудетина бях....и сега съм..
само да ме видиш как карам колата/ тя е аутоматик..
а аз пляскам с ръце и пея...
е, това е ,Душата няма възраст..
сладки асоцииции ,Ева....
благодаря и аз...
/обърках си словореда пак..хехехе

цитирай
6. faktifakti - истинска е:)
18.11.2016 18:32
обичам асоциации
благодаря ти за споделеното:)


flymore написа:
Чистото детство, любовта на мама, татко, баба, дядо, сълзите от падане върху камъчета и последваща милувка от любимите хора...Опората на детето. С порастването, сблъскващо се с бране на сладки и горчиви плодове, носейки товара в собствената кошница...
Такава е асоциацията ми, мила Факти.
Благодаря ти!
<3

цитирай
7. solinvictus - браво, безвремие!!! много ми ...
18.11.2016 19:49
браво,безвремие!!!
много ми хареса!
поздрав!
https://youtu/gZ_kez7WVUU
цитирай
8. hel - Първо много ми се прииска да съм к...
18.11.2016 20:31
Първо много ми се прииска да съм котка и да спя в кошница да пикник. После разбрах, че всичко можем с въображението си, но понякога дребни неща от ежедневието ни се опират. А може би коричката от рана съвсем не е ежедневие...
Каквото и да е... Но първоначално ни връща в детството. Ех тези корички - децата с лекота ги чоплят, защото ги сърби, пък и защото им е интересно! Поздрави!
цитирай
9. distrelets - Препубликувам
19.11.2016 10:51
анонимен написа:
Всеки ред ме накара да мечтая, да се кача на дъга, да наблюдавам света през ключалка, да плача и да се смея. Спомних си как с една приятелка от детството се качвахме на големи купи сено и скачахме от тях. Създала си прекрасен свят от мечти и реалности, а за мен лично този стих отразява целият ми предишен и сегашен живот, та даже и бъдещия :))))) Пожелавам ти никога да не спираш да мечтаеш и да пишеш ! Хубав ден!
distrelets /Диди/
Коментарът ми излиза анонимен, не зная защо, може би защото пиша от телефон.

цитирай
10. faktifakti - благодаря за прекрасната песен
19.11.2016 11:19
solinvictus написа:
браво,безвремие!!!
много ми хареса!
поздрав!
https://youtu/gZ_kez7WVUU

цитирай
11. faktifakti - чудесен коментар
19.11.2016 11:21
не мога да добавя нищо повече
бих развалила магията от усещания:)

hel написа:
Първо много ми се прииска да съм котка и да спя в кошница да пикник. После разбрах, че всичко можем с въображението си, но понякога дребни неща от ежедневието ни се опират. А може би коричката от рана съвсем не е ежедневие...
Каквото и да е... Но първоначално ни връща в детството. Ех тези корички - децата с лекота ги чоплят, защото ги сърби, пък и защото им е интересно! Поздрави!

цитирай
12. faktifakti - благодаря Диди
19.11.2016 11:23
само разказах няколко мига от живота на всеки
.. може би
прекрасен коментар

анонимен написа:
Всеки ред ме накара да мечтая, да се кача на дъга, да наблюдавам света през ключалка, да плача и да се смея. Спомних си как с една приятелка от детството се качвахме на големи купи сено и скачахме от тях. Създала си прекрасен свят от мечти и реалности, а за мен лично този стих отразява целият ми предишен и сегашен живот, та даже и бъдещия :))))) Пожелавам ти никога да не спираш да мечтаеш и да пишеш ! Хубав ден!
distrelets /Диди/
Коментарът ми излиза анонимен, не зная защо, може би защото пиша от телефон.

цитирай
13. faktifakti - харесвам твоята упоритост да ме зарадваш :)
19.11.2016 11:24
distrelets написа:
анонимен написа:
Всеки ред ме накара да мечтая, да се кача на дъга, да наблюдавам света през ключалка, да плача и да се смея. Спомних си как с една приятелка от детството се качвахме на големи купи сено и скачахме от тях. Създала си прекрасен свят от мечти и реалности, а за мен лично този стих отразява целият ми предишен и сегашен живот, та даже и бъдещия :))))) Пожелавам ти никога да не спираш да мечтаеш и да пишеш ! Хубав ден!
distrelets /Диди/
Коментарът ми излиза анонимен, не зная защо, може би защото пиша от телефон.


цитирай
14. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=EDCuVbu6tNA
19.11.2016 14:01
Джули, това е, живецът, без който животът би бил сив и мрачен...
Радвам се, че и ти си такава, мисля, че светът има нужда от хора, които да внасят искри, живот, мечтателни пориви...
Ева я харесвам за това, че уникално успява да изрази с малко думи толкова много приказности, че не знам къде се намирам, като я чета - изключително образни и наситени с красота светове пресъздава.
Изпращам един клип, който мислех снощи да пратя като поздрав за Ева, защото асоциативно го свързах със стиха й...но така и не го пратих.
Сега го пращам за двете. Едно от любимите ми места на реката, в преследване на водни кончета и водопади...
цитирай
15. faktifakti - трогната съм от подаръка
20.11.2016 11:17
и се радвам как си лафите с Джулияна приятелската


vesever написа:
Джули, това е, живецът, без който животът би бил сив и мрачен...
Радвам се, че и ти си такава, мисля, че светът има нужда от хора, които да внасят искри, живот, мечтателни пориви...
Ева я харесвам за това, че уникално успява да изрази с малко думи толкова много приказности, че не знам къде се намирам, като я чета - изключително образни и наситени с красота светове пресъздава.
Изпращам един клип, който мислех снощи да пратя като поздрав за Ева, защото асоциативно го свързах със стиха й...но така и не го пратих.
Сега го пращам за двете. Едно от любимите ми места на реката, в преследване на водни кончета и водопади...

цитирай
16. sestra - забрави коричката
20.11.2016 11:58
И сама ще си падне.
И аз ще забравя едно нещо сега, сети се :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faktifakti
Категория: Поезия
Прочетен: 3076528
Постинги: 949
Коментари: 9090
Гласове: 23317
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031