Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2013 15:29 - Великата тайна на живата вода
Автор: faktifakti Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3756 Коментари: 12 Гласове:
16

Последна промяна: 19.01.2013 16:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Има ли наистина памет водата ? 




   Учени доказаха , сензационната хипотеза, че законите на мирозданието, са записани във водата. Златното сечение  -  " божествената същност"  е открито в молекулите на снежната вода. В обикновенната вода ъгълът между атомите на водорода е 104 градуса. В снежната винаги е 108 градуса, а съотношението на дължините на водородните връзки е 0,618. Това е особено състояние на водата. Когато замръзне и после се стопи, водата изтрива от паметта си цялата информация. Запазва само една : Базовата програма на живота. Именно по тази програма е създадено всичко съвършенно. Тоест , този който е създал света в безкрайно многото му форми, е съобщил програмата за развитие на всичко живо именно чрез водата. Водата съдържа цялата информация за живота. 












Гласувай:
16



1. mariniki - гледала съм това няколко пъти...
19.01.2013 18:09
и всеки път съм все по-впечатлена... и съм напълно
убедена, че водата съдържа цялата информация на живота...
лично съм избробвала целебното свойство на светената вода...
невероятно е... поздравявам те за този пост...
цитирай
2. faktifakti - Знам , че темата е публикувана многократно,
19.01.2013 20:37
но реших да дам своя принос по нея. Може някой да не знае.

mariniki написа:
и всеки път съм все по-впечатлена... и съм напълно
убедена, че водата съдържа цялата информация на живота...
лично съм избробвала целебното свойство на светената вода...
невероятно е... поздравявам те за този пост...

цитирай
3. sestra - Да, любов и благодаря са тези две,
19.01.2013 21:19
които връщат към живот или го създават. Единствено това - и преди съм чувала за опитите с тежък рок с растения, сега с вода... не, не може да бъде, нещо се изпуска от внимание, сигурна съм.
цитирай
4. faktifakti - Силата на водата може да се използва от всеки, при желание.
19.01.2013 22:38
sestra написа:
които връщат към живот или го създават. Единствено това - и преди съм чувала за опитите с тежък рок с растения, сега с вода... не, не може да бъде, нещо се изпуска от внимание, сигурна съм.

цитирай
5. musicriver - Добра нощ, Ева :)
19.01.2013 23:57
Когато ми е много тежко и напсихичено обичам да вляза в банята и да се пъхна цялата под душа, като оставя първо тотално горещата, а после тотално хладната струя да облее всяка фибра на тялото ми, запращайки напрежението далече! Стоя буквално докато кожата ми се сбръчка!:) Затова и обичайно се къпя сама - > другия не може да издържи на толкова гореща вода... :) Вероятно е от драконовското ми... Когато нямам възможност за душ, защото понякога се случват тегави ситуации и докато съм в движение, намирам първата чешма, пускам хладна струя и си поставям ръцете с дланите надолу. Оставям водата да тече по кожата ми - наистина действа отпускащо, успокояващо и освежаващо, дори да постоиш така една-две минутки...
С интерес прочетох и изгледах! Благодаря ти!
Спокойна нощ!:)

Елица и Стоян - Вода
http://vbox7.com/play:f6774b25

river
цитирай
6. pcelata - Добро утро миличка.
20.01.2013 08:28
Стоях до някое си време-за да прочета.И после още веднъж...Беше ми много интересно.Незнаех,но сега съм доволна че,съм по-информирана.Благодаря!
цитирай
7. ishchel - Да, има...
20.01.2013 16:19
в една капка вода се съдържа информация за целия океан...
Поздрави,Факти! По-късно ще изгледам филмите:)
цитирай
8. djani - Шифърът на живота е във водата!
20.01.2013 16:22
Освен люлка на живота, тя е и перфектно лечебно средство. В нета е пълно с материали за лечебните свойства на "мъртвата" и "жива" вода, след манипулации с ел. ток. Полезна е и твоята информация. Но, ти си по фактите...
цитирай
9. faktifakti - Здравей, водата е най - голямата сила.
20.01.2013 20:41
Радваам , се че прочете постинга ми.

musicriver написа:
Когато ми е много тежко и напсихичено обичам да вляза в банята и да се пъхна цялата под душа, като оставя първо тотално горещата, а после тотално хладната струя да облее всяка фибра на тялото ми, запращайки напрежението далече! Стоя буквално докато кожата ми се сбръчка!:) Затова и обичайно се къпя сама - > другия не може да издържи на толкова гореща вода... :) Вероятно е от драконовското ми... Когато нямам възможност за душ, защото понякога се случват тегави ситуации и докато съм в движение, намирам първата чешма, пускам хладна струя и си поставям ръцете с дланите надолу. Оставям водата да тече по кожата ми - наистина действа отпускащо, успокояващо и освежаващо, дори да постоиш така една-две минутки...
С интерес прочетох и изгледах! Благодаря ти!
Спокойна нощ!:)

Елица и Стоян - Вода
http://vbox7.com/play:f6774b25

river

цитирай
10. faktifakti - Много се радвам, че научи нещо , благодарение на мен.
20.01.2013 20:41
pcelata написа:
Стоях до някое си време-за да прочета.И после още веднъж...Беше ми много интересно.Незнаех,но сега съм доволна че,съм по-информирана.Благодаря!

цитирай
11. faktifakti - Да , водата има мощно лечебно действие.
20.01.2013 20:43
И е достъпна за всеки.

djani написа:
Освен люлка на живота, тя е и перфектно лечебно средство. В нета е пълно с материали за лечебните свойства на "мъртвата" и "жива" вода, след манипулации с ел. ток. Полезна е и твоята информация. Но, ти си по фактите...

цитирай
12. faktifakti - Гледай ги непременно.
20.01.2013 23:46
ishchel написа:
в една капка вода се съдържа информация за целия океан...
Поздрави,Факти! По-късно ще изгледам филмите:)

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faktifakti
Категория: Поезия
Прочетен: 3091113
Постинги: 949
Коментари: 9090
Гласове: 23352
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930