Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2013 16:11 - Вагабонтинът, който оскуба гърдите на пауна
Автор: faktifakti Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4260 Коментари: 18 Гласове:
14

Последна промяна: 30.05.2013 16:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Хамелеоновите капки на времевата стълба звъняха
"дрън- дрън"
от всяка наша стъпка и колкото по - нависочко
се изкачвахме
, толкова по- ни се замайваха мозъците.. Защото,
прекосявахме мехурченото ниво на нашите възприятия.
Миг преди да забравя случващото се видях, че вече се въртим върху виенско колело - опашка на огромен надут паун, затворени в кръгли огледала на перата му.
Вагабонтинът започна да скубе перушина от гърдите на птичия бог и трескаво заплете фосфорициращо в зелено самосъзнателно въже, с което да обесим похитителя и да избягаме.
Аз се унесох и видях мама как ме учи да ходя по листа на водни лилии върху пропаст със стърчащи моменти стабилност.
..Когато..
Вагабонтинът върза за края на въжето една прелитаща гъска и я хвърли да се закачи за следващото измерение. После се преобрази в Малкия Мук, защото си умираше да изглежда различно. И преди да го стисна освирепяла за гушата, ме превърна в нежна дългокрака богомолка. Но не за да измоля от Всевишния да отвори портите, а защото се сливах с въжето, по което пълзим, пълзим.
И пълзим ..
..И усещам някакси си, че някой си ме ближе с грапав език по гърба , а аз се кефя максимално, защото ми става прохладно - мокричко.
Ококорвам се.
- Пусни ме идиотче, сладоледът е в другата ти ръка!
Вагабонтчо отваря клепки, оставя ме недоволно между другите близалки и продължава обиден да ближе разтапящото се желание за мен.
- До кога ще беснееш - ми скърца на ушенце почти чувственно -
Малко трансформации не са ни излишни, докато се установим. Погледни ме!
И Вагабонтинът се превръща в силует от шарени бонбони, които непреодолимо ми се иска да изям. Прави кълбета на диагонал и ме разсмива зверски.
После го виждам мъдър препускащ конник с поглед на бойци - победители, скачащ с копита от скала на скала, обяздил всички облаци. Вее като на майтап камшик от гръмотевици и крещи в несвяст:
- Пазиии сееее от бурятаа в мен!
И докато копам мисленно дупка в полуделите ми фантазии, за да се скрия, си спомням първата ми среща с Вагабонтина ..

За нея следващия път.




Гласувай:
14



1. анонимен - Какво е това, бе душа? Имаш ли нужда ...
30.05.2013 17:04
Какво е това, бе душа? Имаш ли нужда от помощ?
цитирай
2. jabalka - ". . . стърчащи моменти ста...
30.05.2013 17:09
"... стърчащи моменти стабилност.... превърна в нежна дългокрака богомолка... мъдър препускащ конник с поглед на бойци - победители... " толкова много възприятия и успоредно съществуващи реалности! Поздрави Факти! Обичам да се приютявам във фантазиите ти! :)
цитирай
3. faktifakti - Да, изпий 1 литър ябълков оцет на екс.
30.05.2013 17:23
Разгражда закостенялости. Може да свърши работа. Ако не , продължавай да ме четеш. Винаги има надежда.

kushel написа:
Какво е това, бе душа? Имаш ли нужда от помощ?

цитирай
4. faktifakti - Радвам се, че си тук.
30.05.2013 17:26
И че ти е интересно при мен.
Усмивки.

jabalka написа:
"... стърчащи моменти стабилност.... превърна в нежна дългокрака богомолка... мъдър препускащ конник с поглед на бойци - победители... " толкова много възприятия и успоредно съществуващи реалности! Поздрави Факти! Обичам да се приютявам във фантазиите ти! :)

цитирай
5. karaiany - Възходящо е, няма спор. Този ваг...
30.05.2013 18:25
Възходящо е, няма спор . Този вагабонтин взе да ми харесва.:)
Да знаеш , че смехът оправя настинка и то доста сполучливо. Смях се много и здравословно . Препоръчвам една по - голяма доза смях и полет на въображението за всеки , който се лута в мрака . Да се затвориш страхливо в черупката си е наказание , което сами си налагаме!
Супер е , Ева ! Давай още !
цитирай
6. sestra - Само се питам сега - а аз от къде знам това,
30.05.2013 18:57
че той си умира да изглежда различно?.. Много ме кефи прозата ти.
цитирай
7. elineli - Къде
30.05.2013 19:43
пък ще се скриеш, ХармонИ? Светът по шарен е с фантазиите ти ! :)
цитирай
8. faktifakti - светът е оцелял , защото се е смял - клише.
30.05.2013 21:02
благодаря за подкрепата.

karaiany написа:
Възходящо е, няма спор . Този вагабонтин взе да ми харесва.:)
Да знаеш , че смехът оправя настинка и то доста сполучливо. Смях се много и здравословно . Препоръчвам една по - голяма доза смях и полет на въображението за всеки , който се лута в мрака . Да се затвориш страхливо черупката си е наказание , което сами си налагаме!
Супер е , Ева ! Давай още !

цитирай
9. faktifakti - нали го разкривам в детайли милимундър по милимундър.
30.05.2013 21:14
благодаря ти , че прие и 'прозата' ми.

sestra написа:
че той си умира да изглежда различно?.. Много ме кефи прозата ти.

цитирай
10. faktifakti - фантазиите са като цветните дрехи .
30.05.2013 21:18
създават настроение и уникалност.
благодаря , че си тук.

elineli написа:
пък ще се скриеш, ХармонИ? Светът по шарен е с фантазиите ти ! :)

цитирай
11. musicriver - :))
31.05.2013 11:16
Вагабонтин с вагабонтин такъв... :))

Дъждовно е, Еви, защото защо ли...
и облаци нежни снагите преплели
дъждовните песни са пели, изпели
и тихо по пътя вървели, поели
за нови земи зажаднели живели
и само за глътка надежда поспрели...
в дъждовните строфи и трели...
Оцелели...
:))

2 Unlimited - Nothing Like The Rain
http://vbox7.com/play:5c4a68cc
цитирай
12. ishchel - :::)))
31.05.2013 14:54
Не искам да коментирам, просто е гот!
Давай!
цитирай
13. stela50 - Страхотно ... този вагабонтин го бях пропуснала ...
31.05.2013 15:56
Поздрав, Факти !
цитирай
14. makont - Факти, "малко трансформации", според мен е меко казано,
31.05.2013 17:41
много ми хареса, цветно ми е и захаросано, едни вагабонтски бонбони ми се въртят в главата и ближа чувството за тях. Усмивки!
цитирай
15. faktifakti - радвам се, че провокирах толкова емоции в теб. благодаря.
31.05.2013 20:43
musicriver написа:
Вагабонтин с вагабонтин такъв... :))

Дъждовно е, Еви, защото защо ли...
и облаци нежни снагите преплели
дъждовните песни са пели, изпели
и тихо по пътя вървели, поели
за нови земи зажаднели живели
и само за глътка надежда поспрели...
в дъждовните строфи и трели...
Оцелели...
:))

2 Unlimited - Nothing Like The Rain
http://vbox7.com/play:5c4a68cc

цитирай
16. faktifakti - слушам и изпълнявам. забавлявай се.
31.05.2013 20:44
ishchel написа:
Не искам да коментирам, просто е гот!
Давай!

цитирай
17. faktifakti - ах ти перфекционистка такава
31.05.2013 20:51
stela50 написа:
Поздрав, Факти !

цитирай
18. faktifakti - усмивки и за теб, радвам се че се забавляваш.
31.05.2013 20:52
makont написа:
много ми хареса, цветно ми е и захаросано, едни вагабонтски бонбони ми се въртят в главата и ближа чувството за тях. Усмивки!

цитирай
19. romanticgirl25 - фосфоресциращо е точната дума. Да не става въпросза онзи вагабонтин....
06.06.2013 22:27
чието име не искам да споменавам, рогатия, който внася в нас нечисти помисли? С червените очи? Не му придавай важност ако е за него.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faktifakti
Категория: Поезия
Прочетен: 3077091
Постинги: 949
Коментари: 9090
Гласове: 23317
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031