Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.06.2013 15:16 - Вагабонтинът се спазарява на далавера
Автор: faktifakti Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2033 Коментари: 10 Гласове:
10

Последна промяна: 01.06.2013 19:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Намига ми, когато иска да изпаднем в несвяст.
Тогава правим "заключ" със среден пръст и показалец
зад гърбовете си и се пързулваме по оранжевия отвес на най - дългия морков в долното съзнание..
Вагабонтски се преоблече в исполин - косарак с бездънни очи и ме прегърна през врата, докато фосфорецирах любопитно в мъглявото поле от макове.
- Искаш ли да отскочим до ококореното дърво на вероятностите? - ме стисна с два пръста за сънната артерия, докато припаднах в несвяст.
- Имам ли избор ? -  и  се  материализирах пред дървото, което е всъщност глава със застинали по нея потоци, пътечки, лъкатушничета. И под тази неподвижна розетка мърдат вторачени зеници , а устата аха да се изплези и да ни светне бъдещето..
Когато..
Вагабонтинът кихна нарочно и отнесе дървото- глава върху моста с куполите. Този мост си е безкраен времеви страшилник. Под него водопадите на истината и лъжата се претрепват от бой с тонове аргументи, обикалят ходещи ръце на кокили с объркани  погледи във всички посоки и женското и мъжко начало се преливат до безконечност, ако не стъпваш внимателно точно по средата.
Вагабонтинът спокойно си дояжда супата с надробени животи, телефонни номера, чадъри и прилепови нокти против уроки, докато умува план как да стигнем до главата,
без да се намокрим, защото той мрази да се мокри в неподходящи ситуации.
- Измислих - изчириква в непозната тоналност - ще свирим с четири ръце върху телата на заблудените и ще правим маймунджулъци. Аз ще съм шут, а ти палячка. Главата е любопитна за нововъведения и ще се дотъркаля сама при нас. Тогава ще се спазарим на далавера.
И ето я . С всезнаеща усмивка пак пред нас. Клати иронично
свещички - везнички и проектира в съзнанието ни онзи ден в бъдещето, в който навиваме пружините на гларусите. На мен ми прорастват котешки мустаци, а Вагабонтчо го отвлича идеята за бебе - кактус и се превръща в лейка за кактуси.
А аз тръгвам по покривите към съзвездието "незнам си кое си", да свия шперца - спасение на моя омагьосан спътник ..





Гласувай:
10



1. karaiany - Хей, харесах това пиано за четири ...
01.06.2013 20:14
Хей , харесах това пиано за четири ръце по телата на заблудените . Сигурно това свирене цели изкореняването на заблуди , мисля си !? Haли ?
Ако наистина е , трябва да пишем цели симфонии.
Това си заслужава усилието , Ева ! :)
цитирай
2. coacoa11 - брей, и проза пишеш добре значи :...
01.06.2013 21:05
брей, и проза пишеш добре значи :))
поздрави!
цитирай
3. sestra - А аз мисля, че на четири ръце свирят по
01.06.2013 21:27
тези... дето казва Факти, Караяни, просто за да има забавление. И то за всички. Те ми изглеждат като два много благи, но щури гения, търсещи някакъв шперц...
цитирай
4. jabalka - Привет Факти!
02.06.2013 07:15
Ще напиша нещо мило - фен съм... знаеш! Когато уродливите неща в живота се поднасят по толкова мъдро-фантазиен-ревансо-филов начин, бих могла с лекота, да преглътна и скарида...! :))

Ами... в младостта си съм злоупотребявала с Курт Вонигът и Уди Алън - имат трайни поражения! :) Прости!
цитирай
5. faktifakti - най - напред трябва да изкореним собствените си заблуди.
02.06.2013 23:22
karaiany написа:
Хей , харесах това пиано за четири ръце по телата на заблудените . Сигурно това свирене цели изкореняването на заблуди , мисля си !? Haли ?
Ако наистина е , трябва да пишем цели симфонии.
Това си заслужава усилието , Ева ! :)

цитирай
6. faktifakti - забавлявам се. радвам се , че и ти. благодаря ти.
02.06.2013 23:22
coacoa11 написа:
брей, и проза пишеш добре значи :))
поздрави!

цитирай
7. faktifakti - а , дали го намират?
02.06.2013 23:23
sestra написа:
тези... дето казва Факти, Караяни, просто за да има забавление. И то за всички. Те ми изглеждат като два много благи, но щури гения, търсещи някакъв шперц...

цитирай
8. faktifakti - аз най - много държа на твърдия си електорат. а ти си много твърд поддръжник.
02.06.2013 23:25
трябва да умеем да преглъщаме всичко. иначе сме загубени. прегръдки.

jabalka написа:
Ще напиша нещо мило - фен съм... знаеш! Когато уродливите неща в живота се поднасят по толкова мъдро-фантазиен-ревансо-филов начин, бих могла с лекота, да преглътна и скарида...! :))

Ами... в младостта си съм злоупотребявала с Курт Вонигът и Уди Алън - имат трайни поражения! :) Прости!

цитирай
9. sestra - Дали го намират? Лудите намират всичко някой ден, но ти ще кажеш...
03.06.2013 07:23
faktifakti написа:
sestra написа:
тези... дето казва Факти, Караяни, просто за да има забавление. И то за всички. Те ми изглеждат като два много благи, но щури гения, търсещи някакъв шперц...


цитирай
10. ishchel - Весела
04.06.2013 01:03
главоинжекторплякторна история си заформила.:) Продължавам нататък:)))
Поздрави и:)
цитирай
11. faktifakti - разсмя ме
04.06.2013 21:27
sestra написа:
faktifakti написа:
sestra написа:
тези... дето казва Факти, Караяни, просто за да има забавление. И то за всички. Те ми изглеждат като два много благи, но щури гения, търсещи някакъв шперц...



цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faktifakti
Категория: Поезия
Прочетен: 3077260
Постинги: 949
Коментари: 9090
Гласове: 23317
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031