Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2013 18:31 - Вагабонтинът и неговото сърце
Автор: faktifakti Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3243 Коментари: 15 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ей, вагабонтско сърце!
Хайде да изиграем партия шах.
Койт
о бие , черпи с по един спомен.
Става ми смешно, защото не играем с коне, топове и пешки, а с  холограмни женски тела - свити, изправени, легнали, седнали, надупени, дори с обърнати надолу глави.
Някои ме кефят, други не чак толкова.
Но вагабонтското сърце си има пресантимант към всички свои минали сърцеразбивачки.
И поради тази причина ги използваме за шахматни фигури..
Наблюдавам те Вагабонтино тайничко, как се грижиш за туптящото си.
Окопаваш и поливаш аортите му.
Возиш го на разходка в ремарке - играчка от киндер яйце, яхнал ракетка на път за някоя планета.
Стреляш в центъра, за да видиш как се разпръсква на червени стъкълца.
Строиш си  в него пчелни килийки и го монтираш като врата
на ретро кола, украсена с цветя и гълъби.
Сърцето ти - шапка на раче с непускащи щипки.
По - леко дори от перце.
Пълно със сочни червени зърна-  изгарящи обръчи във душата.
Фенер пред луна над нощно море.
Храна за дългокоси жени с чувствени устни, които те преглъщат с бутилка изстудено вино.
Свърталище на цикади, опашки змейски
и отрова за спасение.
Сърце, заключено в сандък - латерна.
С две камери, в които винаги живеят два близнака -
ден и нощ.
Понякога до болка черно в пространството.
Сърце , в което возя се сега на шоколадова бисквитка и стъпалата ти  са лесничко разтапящи се
мънички парченца млечен шоколад.
По тях отивам до луната в теб, където в кратер се изсипва
пристрастения ти порив за любов.
Любов, излитаща през тънички сърдечни капиляри
с разноцветни пеперудени криле.
Любов, в която пухено глухарче иска да излее през стъблото си най - сладкия и ароматен сок.
Любов, която безотказно да катери всичките отвеси и тавани
в твоето сърце.
И да тупти с аортите, захранвайки луната:

"Луна, която ме гледаш сега,
чуй ме,
само ти можеш да разбереш душата ми.
Луна , ти познаваш тайните на вечността,
и мистерията, която се нарича истина,
води ме, защото сърцето ми те слуша,
чувствам се изгубен и не знам ...
Не че съществува любов, която разрушава сърцата
като огън, който може да погълне всичко.
Луна , ти освети небето и безграничността,
в твоето скрито лице, в което всичко става тайна,
се крием винаги под някакви очертания ...
Но има любов, господарка на нашите страсти,
която има сила такава, че целият свят
принуждава винаги да се върти ..."

...Намерих отговора.
Но първо трябва да извадя всички трънчета.
Не мърдай, стой така и не охкай!
Не съм те карала да се търкаляш в розите.
Потърпи малко 97, 98 , 99..
Сърцето ти прилича на рошава буба.
Ще взема да те прекръстя от Вагабонтчик на Бодличик.
100.
Ето за това не можеше да обичаш.
Трънчетата ти пречеха при всяко вдишване.
Ела сега Вагабонтино,
да те заведа на планетата Любов.








Гласувай:
15



1. sestra - Значи така... в розите се е търкалял вагабонтчкът,
04.06.2013 21:12
кой знае как ги е поразил. Трябва да му направиш розова градина да отглежда на планетата Любов, май.
цитирай
2. faktifakti - луната е приятелка на всички хора.
04.06.2013 21:56
благодаря ти.

martosblack написа:
видях те тази вечер забулена като арабка
плаваща,самотна,плачеща
събрала моите и нечии въздишки
Луна,
обгърната в мистерия,чуй ме
в тебе мога да видя лицето си
да задам въпроси и да получа отговори
Аз зная
ти си моето пристанище на самотата
приютила всичките ми думи,всичките ми рими
узнала тайните ми,прочела мислите ми
онези фалшивите и тези истинските
...
харесах(!)

цитирай
3. faktifakti - какъвто е непостоянен , ще ги умори я от суша, я от наводнение.
04.06.2013 22:03
sestra написа:
кой знае как ги е поразил. Трябва да му направиш розова градина да отглежда на планетата Любов, май.

цитирай
4. rustocks - Усещаше кофти тръпка да смята пр...
05.06.2013 10:37
Усещаше кофти тръпка да смята пропуснатите възможности.
цитирай
5. karaiany - Добре. добре ! За всеки трън си има ...
05.06.2013 10:40
Добре . добре !
За всеки трън си има лек , нали така ?!
Твоят вагабонтин ми заприличва на Галаитянина , барабар с венеца на челото :)
Мда , любов му е мамката , другото е прах в очите и катерене по стръмното стебло на егото. :)
цитирай
6. stela50 - Поздрави, Факти ... мъдро и оригинално ...
05.06.2013 14:15
Фантастично и истинско ... Харесва ми това
чудно преплитане на нежност, любов, копнеж,
естественост, обикновеност, откриваемост...
...Но има любов, господарка на нашите страсти,
която има сила такава, че целият свят
принуждава винаги да се върти ...
Любовта ... да, в нея е истината.
цитирай
7. faktifakti - И аз си казвам понякога .
05.06.2013 22:31
Как можах да се прецакам така.


rustocks написа:
Усещаше кофти тръпка да смята пропуснатите възможности.

цитирай
8. faktifakti - Адри, съгласна съм с теб.
05.06.2013 22:33
Не ми оставяш шанс да ти противореча.
Поне го осъзнаваме.
Има и по - тежки случаи.

karaiany написа:
Добре . добре !
За всеки трън си има лек , нали така ?!
Твоят вагабонтин ми заприличва на Галаитянина , барабар с венеца на челото :)
Мда , любов му е мамката , другото е прах в очите и катерене по стръмното стебло на егото. :)

цитирай
9. faktifakti - Радвам се, че широко скроена и талантлива личност като теб ме оценя високо.
05.06.2013 22:35
Благодаря.

stela50 написа:
Фантастично и истинско ... Харесва ми това
чудно преплитане на нежност, любов, копнеж,
естественост, обикновеност, откриваемост...
...Но има любов, господарка на нашите страсти,
която има сила такава, че целият свят
принуждава винаги да се върти ...
Любовта ... да, в нея е истината.

цитирай
10. jabalka - Факти! Възторг ! С обич прочетох всичко!
06.06.2013 08:34
Това слагам в кутийката - спомен, с нежност! :)

" Луна , ти познаваш тайните на вечността,
и мистерията, която се нарича истина,
води ме, защото сърцето ми те слуша,
чувствам се изгубен и не знам ..."

почитател... :)
цитирай
11. faktifakti - откъсът в кавички е превод от клипа.
06.06.2013 12:29
радвам се, че ти харесва написаното.
благодаря ти.

jabalka написа:
Това слагам в кутийката - спомен, с нежност! :)

" Луна , ти познаваш тайните на вечността,
и мистерията, която се нарича истина,
води ме, защото сърцето ми те слуша,
чувствам се изгубен и не знам ..."

почитател... :)

цитирай
12. jabalka - А, така... ! :)
06.06.2013 16:16
Харесала съм хубав спомен- песен!
:)
цитирай
13. mariniki - ех... и уникално...
09.06.2013 23:19
и красиво, както ти си го можеш...
признавам си, изненада ме...
цитирай
14. faktifakti - благодаря ти.
10.06.2013 10:26
jabalka написа:
Харесала съм хубав спомен- песен!
:)

цитирай
15. faktifakti - радвам се. поздрави.
10.06.2013 10:26
mariniki написа:
и красиво, както ти си го можеш...
признавам си, изненада ме...

цитирай
16. makont - Много сладко,
11.06.2013 17:36
този път се разтопих от нежност, Факти. Със сърцето, "шапка на раче с непускащи щипки" как ги намираш само? Вземи ме на твоята шоколадова бисквитка, Факти, обещавам да слушам, само да се повозя мъничко.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faktifakti
Категория: Поезия
Прочетен: 3087833
Постинги: 949
Коментари: 9090
Гласове: 23347
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930