Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.06.2013 14:29 - Вагабонтинът играе друга игра
Автор: faktifakti Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2406 Коментари: 10 Гласове:
15

Последна промяна: 06.06.2013 15:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Вагабонтчо гаврътна бутилка бензин, изпишка се безсрамно на асфалта с огнената си струя и ни изстреля
в пространството.
Сега летим като турбо ракети, защото мощта на пламъка му стига за няколко дестинации и съм спокойна за горивото.
И понеже адски обича да се кипря, ми облича мини рокличка от бели чинии, слага ми шапчица - чашка за церемониален японски чай и провесва през рамото ми лъскава голяма чанта  - тенджера. Накрая ме вдига на токчета - черпаци.
- Чревоугоднико, само за хапване мислиш. - апетитно се усмихвам и си ближа една люта близалка. Лютите близалки ме зареждат  със страст на акула и като ми писне от лимонени сърфисти, парашутисти и чикид.. чикирикита, се изплезвам, оголвам зъби и пляскам перки.
- Бягааай акулааа - почват да крещят всички навлеци и океанът се успокоява.
А Вагабонтитнът играе друга игра - неговите навлеци са розово - портокалови червени шапчици. Той разперва лапки, езикът му увисва с капчица слюнка накрая и задоволяваща усмивка.
- Идвайте при баткоо, да Ви схруска сладко..аууу.
- Помоощ! - и шапчиците започват да се катерят с писъци по боровете, а моят спътник глади доволно козина и опашката му настръхва от кеф..
Горивото свършва и се налага да използваме ненаситното око за транплин. То ни изхвърля с всичките ни партакеши, слабости, скритости, илюзии и забавления.
Но ние сме доволни, нали фърчим натам.
Минаваме през отсечките мамонт - слон, динозавър - гущер, пиродактил - орел и продължаваме уж малко по- еволюирали.
А дали?! Щом всички  като ни видят се хващат за главите, опъват си бузите, хапят си  ноктите ококорено и крякат :
- Боже , боже , чудаци! Глей ги "кви" са !
- "Кви" сме? - Люти чушлета, които парят в кенефа, но при поглъщане огънят ни възпламенява импулс за въртене на вятърни мелници и  донкихотовски битки върху галопиращи коне, по върха
на тънката брадичка - живот.
- Ех, живот! - въздъхва лукаво Вагабонтинът и ме натиква
в свят на изцъклености. Очите ми изскачат, а ушите ми щръкват като на мишка, зърнала ементалче. Езикът ми се разтяга хамелеонски да докопа хапката.
Но Вагабонтчик ме хипнотизира:
- Ц! Тук сме сервитьори..
- Бирата идвааа -  вика с цяло гърло.
И изведнъж всички кашкавалчета, сиренца и мезенца , се превръщат в зъбати клопки, капанчета и отровички.
- Искат да ни отклонят от правия път. - прошепва ми В.
И ние стискаме, стискаме очи, докато станем мъжка и женска пижама пред мивка,
а капанчетата са просто принадлежности - четки, паста, сапуни, самобръсначки, гребенчета, ножички, и , и , и ...ни слугуват послушно,а не ние на тях, защото сме истински господари на себе си.
Голи титуляри в живота. Пак устояваме, пак продължаваме като прелетни гъски, като котки след кълбо, като листа  след вятъра, като рокери към хоризонта. И косата ми се вее свободно, защото танцуваме с Вагабонтчика върху изтичаща
пясъчна кула, катерим се по стълби в небето, рисуваме слънца върху пушеци от комини и дишаме, дишаме аромат на бадемомови приключения
. А животът до нас се върти с цъфтящи липи и нощни симфонии на свирещи страстно щурци.






Гласувай:
15



1. didoignatov - Ако видиш едни чичковци,
06.06.2013 14:58
носещи бяла риза с дълги ръкави да приближават към теб, викай Вагабонтина и бягайте, колкото се може по-бързо :))))
Лудетина си ти, но невероятно забавна :*
Ева, Ева...
Поззззздравче ;-)
цитирай
2. faktifakti - нестандартността е начин на живот.
06.06.2013 15:14
на мен ми е забавно.
чичковците с бялата риза кой ги пусна от лудницата?
те не са ли на доживотен пансион там?

didoignatov написа:
носещи бяла риза с дълги ръкави да приближават към теб, викай Вагабонтина и бягайте, колкото се може по-бързо :))))
Лудетина си ти, но невероятно забавна :*
Ева, Ева...
Поззззздравче ;-)

цитирай
3. karaiany - Обичам нестандартното, или както ...
06.06.2013 18:17
Обичам нестандартното , или както палисандар го нарече "извън коловоза". Конфекцията е навсякаде , дявол го взел . Завиждам на такова въображение , това си е дар свише. Не го губи , моля те , защото е рядко!
Не спирам да се хиля , дори 5 минути след прочита , а това е знак , че е добро . Аз си познавам знаците ! :)
цитирай
4. sestra - Пак чета и като да не съм го прочела току-що...
06.06.2013 19:44
Словата ти притежават умопомрачителна лекота. Това е опасно! :) Впрочем, бяхте ли вече на планетата на любовта?
цитирай
5. faktifakti - най - трудно е да разсмееш някой. ако успявам за мен е супер победа.
06.06.2013 21:56
благодаря ти, приятелю.

karaiany написа:
Обичам нестандартното , или както палисандар го нарече "извън коловоза". Конфекцията е навсякаде , дявол го взел . Завиждам на такова въображение , това си е дар свише. Не го губи , моля те , защото е рядко!
Не спирам да се хиля , дори 5 минути след прочита , а това е знак , че е добро . Аз си познавам знаците ! :)

цитирай
6. faktifakti - Не , Вагабонтчик е голям заплес, все се отбиваме тук и там.
06.06.2013 22:03
Кой знае кога ще стигнем и дали.
Благодаря и усмивки.

sestra написа:
Словата ти притежават умопомрачителна лекота. Това е опасно! :) Впрочем, бяхте ли вече на планетата на любовта?

цитирай
7. coacoa11 - Ей, Вагабонтке такава,
06.06.2013 22:52
фантазиите ги умееш, истинско предизвикателство за теб май ще е да напишеш нещо земно... защо не пробваш, магьоснице?
А това хубаво клипче вече съм го виждала в друг постинг, но не мога да се сетя къде:)
цитирай
8. faktifakti - не знам мила , нямам много време да сърфирам в блога.
07.06.2013 17:53
земно казваш - стихотворение или проза искаш?
прегръщам те топло.

coacoa11 написа:
фантазиите ги умееш, истинско предизвикателство за теб май ще е да напишеш нещо земно... защо не пробваш, магьоснице?
А това хубаво клипче вече съм го виждала в друг постинг, но не мога да се сетя къде:)

цитирай
9. jabalka - нощен поздрав - Факти! :)
08.06.2013 04:15
...тая си аз един гущеров стремеж... за полет!
само дето няма кой да ме подсети... да си ложа люта семка във главата за излетя , бързо и светло с някакви по избор- крила! Но ето че тук сред хвърчащи сиренца , мезенца, си открих и мисълта...! :)) благодаря...
цитирай
10. faktifakti - ти си идеален читател, мила. прегръдки.
09.06.2013 21:16
jabalka написа:
...тая си аз един гущеров стремеж... за полет!
само дето няма кой да ме подсети... да си ложа люта семка във главата за излетя , бързо и светло с някакви по избор- крила! Но ето че тук сред хвърчащи сиренца , мезенца, си открих и мисълта...! :)) благодаря...

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faktifakti
Категория: Поезия
Прочетен: 3088931
Постинги: 949
Коментари: 9090
Гласове: 23349
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930