Най-четени
1. cchery
2. radostinalassa
3. zahariada
4. mt46
5. varg1
6. leonleonovpom2
7. wonder
8. sparotok
9. kvg55
10. planinitenabulgaria
11. rosiela
12. bven
13. apollon
14. getmans1
2. radostinalassa
3. zahariada
4. mt46
5. varg1
6. leonleonovpom2
7. wonder
8. sparotok
9. kvg55
10. planinitenabulgaria
11. rosiela
12. bven
13. apollon
14. getmans1
Най-активни
1. sarang
2. geraltofrivia
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. simonata
7. metaloobrabotka
8. djani
9. iw69
10. rosiela
2. geraltofrivia
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. simonata
7. metaloobrabotka
8. djani
9. iw69
10. rosiela
Постинг
25.06.2013 07:54 -
Грях на кръста
Автор: faktifakti
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4041 Коментари: 15 Гласове:
Последна промяна: 25.06.2013 17:40
Прочетен: 4041 Коментари: 15 Гласове:
18
Последна промяна: 25.06.2013 17:40
Есмералда обичаше само по черни силиконови чорапи до бедрата и кожени ръкавици до лактите , да разхожда
нощем бялото прасе на каишка.
Гледаше през прозрачния шал на очите звездното небе
и танца на голите ангели и тропкаше с токчета
по стеничката на пантеона.
Стигаше до каменната сцена с инкрустирани Ромул и Рем
и изчакваше да се покаже водещия с глава под мишницата.
Той отваряше с ръката на дявола, тоест с лявата си ръка,
вертикалния декор - ковчег и от него неизменно изскачаше
танцьорката - скелет с черно - бяла рокля от дантела
и паяжинно ветрило.
Тя изиграваше 5 - минутен степ и 5 - минутен кан - кан на гарваните,
които кръжаха в очакване над нея.
Но тъй като танцуваше всяка вечер от цяла вечност,
кокалите на 10 - тата минута започваха да скърцат и водещият
с гузна усмивка затваряше набързо вратата на ковчега
и набутваше танцьорката скелет вътре.
После Есмералда отиваше до кръста,
вързваше каишката на прасето за основата и се качваше горе.
За целта носеше ефирно черно наметало, намяташе го
и разперваше ръце.
Постояваше така докато й отмалеят ръцете и си казваше -
"Ех, добре се помъчих и днес."
Слизаше, хващаше каишката на домашния си любимец
и продължаваше до ателието на странния художник.
Сваляше ръкавиците .. чорапите и лягаше на лакти ,
за да може да вижда всичко - там на каменния жертвеник,
покрит с бяло тъкано платно.
Художникът, който всъщност бе за нея скулптор ,
сипваше в дървена купа мляко от големия чугунен леген на пода
и започваше да полива с хвойнова лъжица корема й.
Загребваше мляко от паницата, внимателно го изливаше
върху пъпа и течността си проправяше бели улеи към слабините й.
А Есмералда любопитно наблюдаваше и потрепваше.
Когато млякото свършваше, кожата и засияваше в съвършенно
бяла млечна мокрота.
Художникът - скулптор, доволен от постигнатия ефект,
се усмихваше леко и сядаше до недовършената мраморна фигура,
въздъхваше и започваше с длето и чук съсредоточено да вае
извивките й по мрамора.
Тя го гледаше неподвижна с настръхали връхчета на гърдите,
докато прасето излочи и последната капчица от легена,
и се изправяше.
Тогава художникът - скулптор спираше и я изпращаше
с копнежен поглед до вратата.
Есмералда вързваше каишката на прасето за талията си
и му заповядваше -
"Твой ред е да ме разхождаш."
Прасето обвиваше черно домино от сатен около дупето й и го
стягаше на панделка , за да не правят впечатление по улиците
с голотата си.
За прасето беше прието да ходи голо , но не и за Есмералда.
И така тръгваха по прасешката дестинация,
за да изчистят съзнанието й.
Минаваха през сатанинския кръст, където Лукавия
я душеше с опашката си.
А тя го държеше стоически, с треперещи колене, на раменете си.
После прасето я водеше зад кулисите на живота,
където бършеше носа и сълзите на плачещия рижав ангел,
след последно действие на представлението.
А последното действие беше как Есмералда избутва Исус
от кръста.
Завързва с жертвени пламъци ръцете си,
а прасето се превръща в сърне с летящи уши
и стиска със зурла нозете й,
докато Господ, почервенял от срам,
променя в книгата на съзнанието й, смисъла на изреченията.
нощем бялото прасе на каишка.
Гледаше през прозрачния шал на очите звездното небе
и танца на голите ангели и тропкаше с токчета
по стеничката на пантеона.
Стигаше до каменната сцена с инкрустирани Ромул и Рем
и изчакваше да се покаже водещия с глава под мишницата.
Той отваряше с ръката на дявола, тоест с лявата си ръка,
вертикалния декор - ковчег и от него неизменно изскачаше
танцьорката - скелет с черно - бяла рокля от дантела
и паяжинно ветрило.
Тя изиграваше 5 - минутен степ и 5 - минутен кан - кан на гарваните,
които кръжаха в очакване над нея.
Но тъй като танцуваше всяка вечер от цяла вечност,
кокалите на 10 - тата минута започваха да скърцат и водещият
с гузна усмивка затваряше набързо вратата на ковчега
и набутваше танцьорката скелет вътре.
После Есмералда отиваше до кръста,
вързваше каишката на прасето за основата и се качваше горе.
За целта носеше ефирно черно наметало, намяташе го
и разперваше ръце.
Постояваше така докато й отмалеят ръцете и си казваше -
"Ех, добре се помъчих и днес."
Слизаше, хващаше каишката на домашния си любимец
и продължаваше до ателието на странния художник.
Сваляше ръкавиците .. чорапите и лягаше на лакти ,
за да може да вижда всичко - там на каменния жертвеник,
покрит с бяло тъкано платно.
Художникът, който всъщност бе за нея скулптор ,
сипваше в дървена купа мляко от големия чугунен леген на пода
и започваше да полива с хвойнова лъжица корема й.
Загребваше мляко от паницата, внимателно го изливаше
върху пъпа и течността си проправяше бели улеи към слабините й.
А Есмералда любопитно наблюдаваше и потрепваше.
Когато млякото свършваше, кожата и засияваше в съвършенно
бяла млечна мокрота.
Художникът - скулптор, доволен от постигнатия ефект,
се усмихваше леко и сядаше до недовършената мраморна фигура,
въздъхваше и започваше с длето и чук съсредоточено да вае
извивките й по мрамора.
Тя го гледаше неподвижна с настръхали връхчета на гърдите,
докато прасето излочи и последната капчица от легена,
и се изправяше.
Тогава художникът - скулптор спираше и я изпращаше
с копнежен поглед до вратата.
Есмералда вързваше каишката на прасето за талията си
и му заповядваше -
"Твой ред е да ме разхождаш."
Прасето обвиваше черно домино от сатен около дупето й и го
стягаше на панделка , за да не правят впечатление по улиците
с голотата си.
За прасето беше прието да ходи голо , но не и за Есмералда.
И така тръгваха по прасешката дестинация,
за да изчистят съзнанието й.
Минаваха през сатанинския кръст, където Лукавия
я душеше с опашката си.
А тя го държеше стоически, с треперещи колене, на раменете си.
После прасето я водеше зад кулисите на живота,
където бършеше носа и сълзите на плачещия рижав ангел,
след последно действие на представлението.
А последното действие беше как Есмералда избутва Исус
от кръста.
Завързва с жертвени пламъци ръцете си,
а прасето се превръща в сърне с летящи уши
и стиска със зурла нозете й,
докато Господ, почервенял от срам,
променя в книгата на съзнанието й, смисъла на изреченията.
Филцмоос, Австрия
Counter Currents: Щатите лъгаха за Афган...
Liveblogging пародията "Питай прези...
Counter Currents: Щатите лъгаха за Афган...
Liveblogging пародията "Питай прези...
Не зная как го правиш, но каквото и да напишеш,
чета дума по дума, спирам, връщам се, улавям
по свой начин образи и събития,
откривам скрити послания,
намирам фантастичното и приказното
за естествено и реално.
Грях на кръста ... хареса ми повече,
е, не толкова повече ... просто много харесах ...
Изминах пътя в двете посоки ...
Благодаря ...
цитирайчета дума по дума, спирам, връщам се, улавям
по свой начин образи и събития,
откривам скрити послания,
намирам фантастичното и приказното
за естествено и реално.
Грях на кръста ... хареса ми повече,
е, не толкова повече ... просто много харесах ...
Изминах пътя в двете посоки ...
Благодаря ...
радвам се много, че ти хареса, тъй като не влиза в стандартите.
топли прегръдки от мен.
цитирайтопли прегръдки от мен.
stela50 написа:
Не зная как го правиш, но каквото и да напишеш,
чета дума по дума, спирам, връщам се, улавям
по свой начин образи и събития,
откривам скрити послания,
намирам фантастичното и приказното
за естествено и реално.
Грях на кръста ... хареса ми повече,
е, не толкова повече ... просто много харесах ...
Изминах пътя в двете посоки ...
Благодаря ...
чета дума по дума, спирам, връщам се, улавям
по свой начин образи и събития,
откривам скрити послания,
намирам фантастичното и приказното
за естествено и реално.
Грях на кръста ... хареса ми повече,
е, не толкова повече ... просто много харесах ...
Изминах пътя в двете посоки ...
Благодаря ...
И от мен прегръдки, факти, но не много топли понеже е горещо ))))
цитирайМда , любимото занимание на Есмералда - разходки с бялото прасе .
Може би Господ затова и го е дал , за да изкупи чрез него греховете си на кръста.
Звучи възвишено !
цитирайМоже би Господ затова и го е дал , за да изкупи чрез него греховете си на кръста.
Звучи възвишено !
поздрав.
цитирайalhimik1 написа:
И от мен прегръдки, факти, но не много топли понеже е горещо ))))
karaiany написа:
Мда , любимото занимание на Есмералда - разходки с бялото прасе .
Може би Господ затова и го е дал , за да изкупи чрез него греховете си на кръста.
Звучи възвишено !
Може би Господ затова и го е дал , за да изкупи чрез него греховете си на кръста.
Звучи възвишено !
faktifakti написа:
karaiany написа:
Мда , любимото занимание на Есмералда - разходки с бялото прасе .
Може би Господ затова и го е дал , за да изкупи чрез него греховете си на кръста.
Звучи възвишено !
Може би Господ затова и го е дал , за да изкупи чрез него греховете си на кръста.
Звучи възвишено !
Само така ти се струва. Забравих да сложа 3 усмивки :)))
karaiany написа:
Само така ти се струва. Забравих да сложа 3 усмивки :)))
faktifakti написа:
karaiany написа:
Мда , любимото занимание на Есмералда - разходки с бялото прасе .
Може би Господ затова и го е дал , за да изкупи чрез него греховете си на кръста.
Звучи възвишено !
Може би Господ затова и го е дал , за да изкупи чрез него греховете си на кръста.
Звучи възвишено !
Само така ти се струва. Забравих да сложа 3 усмивки :)))
адвокат или лекар е Есмералда?Желанието на прасето да стане сърне накланя везните ... :)))) много интересно!браво!
цитирайthewisdom написа:
адвокат или лекар е Есмералда?Желанието на прасето да стане сърне накланя везните ... :)))) много интересно!браво!
Или "Добре се помъчих и днес" всъщност ми отговаря на въпроса. Факти, искам на заем прасето, промяната на смисъла, дали ще изчисти съзнанието ни? На принципа проба-грешка, готова съм. Прегръдки!
цитирайи напълно вярно - леко шизо -приказна утопия. Ако се окаже, че дели работно време между позиране на скулптора и фотосесии за реномирани модни списания, няма нужда да я мислим, нали Факти :)
цитирайсъзнанието се изчиства от промяна на светогледа.
промяната на смисъла променя само нюансите.
добре се помъчих днес - е удобна форма за пред себе си - утре пак.
прегръдки.
цитирайпромяната на смисъла променя само нюансите.
добре се помъчих днес - е удобна форма за пред себе си - утре пак.
прегръдки.
makont написа:
Или "Добре се помъчих и днес" всъщност ми отговаря на въпроса. Факти, искам на заем прасето, промяната на смисъла, дали ще изчисти съзнанието ни? На принципа проба-грешка, готова съм. Прегръдки!
14.
faktifakti -
да ти имам фантазията, как не се сетих за фотосесия - щях да обогатя образа на Есмералда.
26.06.2013 16:33
26.06.2013 16:33
налииии
цитирайsestra написа:
и напълно вярно - леко шизо -приказна утопия. Ако се окаже, че дели работно време между позиране на скулптора и фотосесии за реномирани модни списания, няма нужда да я мислим, нали Факти :)
15.
sestra -
:))) И 2 часа дневно като продавачка на семки пред министерския съвет по проект
26.06.2013 19:14
26.06.2013 19:14
на една фондация :р
цитирайfaktifakti написа:
налииии
sestra написа:
и напълно вярно - леко шизо -приказна утопия. Ако се окаже, че дели работно време между позиране на скулптора и фотосесии за реномирани модни списания, няма нужда да я мислим, нали Факти :)
sestra написа:
на една фондация :р
faktifakti написа:
налииии
sestra написа:
и напълно вярно - леко шизо -приказна утопия. Ако се окаже, че дели работно време между позиране на скулптора и фотосесии за реномирани модни списания, няма нужда да я мислим, нали Факти :)