Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2023 09:50 - Страх
Автор: rumenige Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2485 Коментари: 1 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Страх

Страх могъщ ме обзе
С една мисъл силата ми взе

И започна да ме мачка
Като лесна плячка
Слаб дришльо Плачка
За демона играчка

Пръчка в спиците ми ръгна
За миг да повърна

И ми прожектира изоставяне
И душевно нараняване
А после изневяра
И че някой в мене гледа зарад кяра
Предателска поквара
А детско сърце пробито
Затвори се сърдито

И тогаз в бурята и мъглата дойде Жената
Със сила невиждана захапа на демона главата
И зачака
Той да се набеснее копелдака

Решителна се извиси
Само и само да ме спаси

Пое ми всичките страхове
Върна ме от тъмни светове
А онова гнусно псе не пуска и не ще
Ама тя е непоколебима
Заслужавам ли аз моята любима

Окова ме със светлинни окови
И сърцето ми започна да чисти и да рови
Даде ми обич във вселената невиждана
Умът ми мислеше че събира сили да ми каже довиждане

И космическа схватка настана
Все едно сме в ада а не на тавана

Жертва се дори и демона в себе си прие
Само да свали той от мен ръце

Това и чакаше гадината
Изнасили я милата

И то пред очите ни влажни
Безсилни и осъзнаващи истини важни

Бакшиш ни хвърлиха накрая
Помощ или капан не зная

Немощни ни метна да горим
С отворени очи и като спим

За дето тъмнината отричаме
И само в светлината се вричаме

Невъзможно е равновесие така
Ако заемаме една страна
Знаем че всичко туй подрязва ни с обич крилата
Ала бурята не стихва във главата

В ужасна и наситена драма
Израстват гърчейки се двама

А сърцето болезнено тупти
Пак ангел и демон в главата шепти

И започваме отначало
От всяка глътка въздух към голямото цяло

Търпение се иска проклето
да се размрази от огъня на ада сърцето
За да пребъде семейството ни клето

5.2.2023
Владая
егинемуР



 



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. palada - Зашеметяващо!
06.02.2023 14:33
Откровено и истинско! Да, няма равновесие без доброто и злото! Да, търпение се иска, но любовта е тази която побеждава всичко! Вярвам, че ще пазите любовта си и че тя ще ви води дълги години за да "пребъде семейството" в истината и мъдростта ви!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rumenige
Категория: Лични дневници
Прочетен: 822266
Постинги: 402
Коментари: 322
Гласове: 1029
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031