Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2012 13:08 - Две странни реки
Автор: faktifakti Категория: Поезия   
Прочетен: 2583 Коментари: 14 Гласове:
16

Последна промяна: 17.08.2012 14:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image

****
Тръгнах по следите  на огъня
и стигнах до другото време.
Там във вечния град на душите
щастието има смисъл,
който никой не може да му отнеме.

Там всеки, скиптър държи във ръката.
И умее да живее за другите.
Няма ужасни и сладки пороци.
И нормални са умовете на лудите.

Има две странни реки.
Вслушах се коя тече по - безшумно.
Бързотечната и  Дълбоката се наричат те.
И  имената си сменят при пълнолуние.

Катализират всички мечти.
И предано им прокарват пътеки.
Това е незначителна помощ. Нали?
Да. Каза ми космосът. И е во веки.

Там стъпвах внимателно като душата на котка.
Изравних си с приоритет светогледа.
И се завърнах смирена и кротка.
На челото белязана с Алфа.
А на устните със Омега.





Тагове:   Омега,   стих,   поезия,   Алфа,


Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ishchel - Хей Факти, прекрасно е!
17.08.2012 14:16
Тръгнах по следите на огъня
и стигнах до другото време.
Там във вечния град на душите
щастието има смисъл,
който никой не може да му отнеме.
цитирай
2. mariniki - Браво!
17.08.2012 14:38
възхищавам се и на картините, които избираш
за постингите си... красиви са...
сърдечен поздрав...
цитирай
3. faktifakti - Здравей. Усмихна ли се поне веднъж?
17.08.2012 15:59
ishchel написа:
Тръгнах по следите на огъня
и стигнах до другото време.
Там във вечния град на душите
щастието има смисъл,
който никой не може да му отнеме.

цитирай
4. faktifakti - Днес са на Салвадор Дали.
17.08.2012 16:02
mariniki написа:
възхищавам се и на картините, които избираш
за постингите си... красиви са...
сърдечен поздрав...

цитирай
5. mt46 - Поздрав!
17.08.2012 16:29
Хубаво друговремие...
"Там всеки, скиптър държи във ръката..." - тук трябва да е без запетая...
цитирай
6. faktifakti - Поете, на теб ли трябва да обяснявам..
17.08.2012 16:55
Там всеки скиптър държи във ръка - читателят може да реши , че всеки скипър държи нещо си в ръка и да се получи неяснота, поради тази причина запетята : там всеки, скиптър държи във ръка - поставя точно смисъла на мястото му. А препинателните знаци в поезията са въпрос на личен избор на атора. поздрав.

mt46 написа:
Хубаво друговремие...
"Там всеки, скиптър държи във ръката..." - тук трябва да е без запетая...

цитирай
7. djani - Изпадаш в красив...делириум.
17.08.2012 16:57
Носейки се на гърба на летящи крави, над приказни реки, та до самия космос. Направо е фантастично и побъркващо. Ще се постарая и да го сънувам...
цитирай
8. faktifakti - Сънищата са прекрасен начин за пътешествия на душата.
17.08.2012 17:04
djani написа:
Носейки се на гърба на летящи крави, над приказни реки, та до самия космос. Направо е фантастично и побъркващо. Ще се постарая и да го сънувам...

цитирай
9. solinvictus - Дали, не го харесвам, твърде про...
18.08.2012 00:20
Дали,не го харесвам,твърде пропаганден е...ореола му е кух.Изкуството е дело на Човек,а не на някакво същество ,...примитив:)))
цитирай
10. sestra - Този текст като че ли ме кара
18.08.2012 11:01
да търся реките, дали на сън или наяве, не знам. Отново поздрав от мен за обръщането към Дали. Как казваше той: Единствената разлика между мен и един луд е, че аз не съм луд. Нескромно бих му помогнала с нещо от Лао Дзъ:
Мъдрецът няма собствен ум.
Той осъзнава нуждите на другите.
Добър съм с хората, които са добри.
Добър съм и с онези, които не са.
Защото Добродетелта е доброта.
Вярвам във верните хора.
Вярвам и в онези, които не са.
Защото добродетелта е вярност.

Мъдрецът е скромен и свит
- за света той изглежда объркващо.
Хората го гледат и слушат.
Той се държи като малко дете.
цитирай
11. faktifakti - На мен ми харесва.
18.08.2012 11:48
solinvictus написа:
Дали,не го харесвам,твърде пропаганден е...ореола му е кух.Изкуството е дело на Човек,а не на някакво същество ,...примитив:)))

цитирай
12. faktifakti - Благодаря ти за прекрасния коментар.
18.08.2012 11:49
sestra написа:
да търся реките, дали на сън или наяве, не знам. Отново поздрав от мен за обръщането към Дали. Как казваше той: Единствената разлика между мен и един луд е, че аз не съм луд. Нескромно бих му помогнала с нещо от Лао Дзъ:
Мъдрецът няма собствен ум.
Той осъзнава нуждите на другите.
Добър съм с хората, които са добри.
Добър съм и с онези, които не са.
Защото Добродетелта е доброта.
Вярвам във верните хора.
Вярвам и в онези, които не са.
Защото добродетелта е вярност.

Мъдрецът е скромен и свит
- за света той изглежда объркващо.
Хората го гледат и слушат.
Той се държи като малко дете.

цитирай
13. ishchel - И не само веднъж ::::)))! Усмивката не слезе от нахилената ми физиономия докато го четях:)
20.08.2012 14:11
faktifakti написа:
ishchel написа:
Тръгнах по следите на огъня
и стигнах до другото време.
Там във вечния град на душите
щастието има смисъл,
който никой не може да му отнеме.


Още веднъж - страхотно е!
цитирай
14. faktifakti - много ти благодаря
22.08.2012 13:55
ishchel написа:
faktifakti написа:
ishchel написа:
Тръгнах по следите на огъня
и стигнах до другото време.
Там във вечния град на душите
щастието има смисъл,
който никой не може да му отнеме.


Още веднъж - страхотно е!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faktifakti
Категория: Поезия
Прочетен: 3094328
Постинги: 949
Коментари: 9090
Гласове: 23358
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930