Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.10.2012 23:25 - Не можете душата ми да вземете
Автор: faktifakti Категория: Поезия   
Прочетен: 1302 Коментари: 6 Гласове:
14

Последна промяна: 05.10.2012 00:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


image

****
Времето седна в човката на Вселената.
Извади окото си и го пусна да изтече
във водопада проглеждане..
когато тръгнах за луната развеселено.
Тогава видях в небето самотен човек
да гони упорито дяволски козел ..
Неземна котка ми предрече
в този миг съдбата -
Измяука  галено  .."за Азраел"
и две калинки с рибешки глави
превърна  във магьоснически  папагали,
готови любопитно тайните ми да узнаят..
Но някъде в нагънатите камъни хартиени
сърцето ми се спука и обагри залеза.
Една любов, пронизана издъхна
и сянката ми почерня  във миг от мъка,
прочитайки замислено анализа..
Защо ли тъй  и не успя да я опази..
И Дон Кихот художникът на мелници
я нарисува черна, в мене, в бялото
със три лица и девет маски..
Но погледът ми тъжно издължен
зад всяко домино проблясваше опасно..
Дори когато строгият пазач
отказа да ме пусне при луната,
се появиха всички котки в уличния здрач
и ме изстреляха с опашките си за отплата..
Изпрати ме в ръце с китара
и многоцветният  живот,
подрънкваше ми песен стара,
нашепваща ми анекдот.
Но мъничко преди да кацна на луната
любимият ми виртуоз от болка полудя.
Превърна се в на господ цигуларя
и моят край изсвирва ми сега.
А аз преливам се
във синьото око на времето
и кротичко изтичам във луната.
Не можете душата ми да вземете,
защото.. бог я пръсна
над земята.



Тагове:   душа,   поезия,


Гласувай:
14



1. grigors - ПРЕКРАСНО!!!
05.10.2012 06:54
А аз преливам се
във синьото око на времето
и кротичко изтичам във луната.
Не можете душата ми да вземете,
защото.. бог я пръсна
над земята.
---------------------------------
права си.. никој друг сем самите себе си не може да ни земе душата.. Самите си го правиме тоа!!
поздрави и имај прекрасен ден!!
цитирай
2. findly - Добро утро, faktifaktiq
05.10.2012 08:04
пиейки кафето си рано тази сутрин, ти ме изпрати на пътешествие в космоса на нощното небе, където се поразходих с теб до луната :))
Най ми допадна изстрелването с котешките опашки : ) Много ми хареса!
Усмихнат, слънчев ден!!!
цитирай
3. faktifakti - Тя душата е безплътна материя. Само бог и сатаната могат да я притежават по наш избор.
05.10.2012 10:54
grigors написа:
А аз преливам се
във синьото око на времето
и кротичко изтичам във луната.
Не можете душата ми да вземете,
защото.. бог я пръсна
над земята.
---------------------------------
права си.. никој друг сем самите себе си не може да ни земе душата.. Самите си го правиме тоа!!
поздрави и имај прекрасен ден!!

цитирай
4. faktifakti - Радвам се, че съм те завела с думите си в Космоса. Усмивка.
05.10.2012 10:55
findly написа:
пиейки кафето си рано тази сутрин, ти ме изпрати на пътешествие в космоса на нощното небе, където се поразходих с теб до луната :))
Най ми допадна изстрелването с котешките опашки : ) Много ми хареса!
Усмихнат, слънчев ден!!!

цитирай
5. elineli - Изумително
06.10.2012 08:40
ярко пътуване, ХармонИ!
Тези решителни котки ... много ги харесах! :)
цитирай
6. faktifakti - Благодаря Ефирна.
06.10.2012 11:34
elineli написа:
ярко пътуване, ХармонИ!
Тези решителни котки ... много ги харесах! :)

цитирай
7. raiavid - Хубаво
07.10.2012 13:05
пътешествие във времето, съчетано с мистика! Поздравления!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faktifakti
Категория: Поезия
Прочетен: 3077340
Постинги: 949
Коментари: 9090
Гласове: 23317
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031