Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.12.2012 08:36 - Двата възгледа на нещата
Автор: faktifakti Категория: Поезия   
Прочетен: 4908 Коментари: 21 Гласове:
29

Последна промяна: 20.12.2012 14:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image


****
Мълнията, избухваща
по време на буря
ще разсича небето и след мен.
Но моят умел водач - прозрение ме учи
да овладявам енергията си във тотем.
Да я превръщам в светлина,
за да регулирам своята интензивност,
без да пострадам сега.
Двата възгледа на нещата
се взират проницателно.
Моята гледна точка
се оглежда в истината,
където заблуждението е невъзможно
и егото ми изчезва обезателно..
Запазвам спокойствие,
преливам се в безкрайност
и се превъплъщавам в нея.
Границата, зад която изчезвам
ме разделя с всичко и .. се смея.
Ставам себе си,
изкачвайки своята стълба
към небето.
А когато достигна върха
взривявам моста
на двете си крайности.
И се разкъсвам
отново в обичайност
..




Гласувай:
29



Следващ постинг
Предишен постинг

1. leshoiad - Нека те осведомя, че белият стих, ...
20.12.2012 10:48
Нека те осведомя, че белият стих, който си мислиш, че владееш, не е поезия, още по-малко пък всекидневното бълване на постинги, за да може с инфантилни коментари да стърчиш на първа.
Просто това вашето с мариники не е поезия.
Прочетете нещо от класическата поезия, това са алабалистики.Без ритъм и рима всички неща са недоносчета.
Пиша съвсем добронамерено, не слагам и минус.
Все пак поезията си има свои закони.
цитирай
2. jabalka - Привет Факти!
20.12.2012 11:27
Всеки изкачва своите пътеки- респективно намира израз на това пътуване - твоето пътуване под формата на поетични мисли ми допада !
Да обичам да чета твоите работи!

- поздравче за ценители:
- http://www.youtube.com/watch?v=z0vOoUOAt1o&list=PLE22715ED694F465A

Подчертавам , че съм на средна възраст но абсолютно съм сигурна , че не съм ИНФАЛТИЛНА - това е за информация на leshoiad - и не съм злонамерена!!!
цитирай
3. sestra - Понякога "себе си"
20.12.2012 11:59
е нищо , точно така. Коя е тя, истината ли? За мен това твоето е твоята поезия, харесва ми.
цитирай
4. faktifakti - leshoiad , специално за теб един стих в рими,
20.12.2012 12:02
който надявам се ще ти хареса като слог, тематика, рими: и най - вече като визия на героя:
" Стоит статуя
с болшого хуя,
рука поднята
держит граната."

leshoiad написа:
Нека те осведомя, че белият стих, който си мислиш, че владееш, не е поезия, още по-малко пък всекидневното бълване на постинги, за да може с инфантилни коментари да стърчиш на първа.
Просто това вашето с мариники не е поезия.
Прочетете нещо от класическата поезия, това са алабалистики.Без ритъм и рима всички неща са недоносчета.
Пиша съвсем добронамерено, не слагам и минус.
Все пак поезията си има свои закони.

цитирай
5. faktifakti - Изкуството е разтегливо понятие, в което всеки може да открие себе си , където му е уютно.
20.12.2012 13:17
Радвам се, че намираш своето място при мен в отрязък от времето.

jabalka написа:
Всеки изкачва своите пътеки- респективно намира израз на това пътуване - твоето пътуване под формата на поетични мисли ми допада !
Да обичам да чета твоите работи!

- поздравче за ценители:
- http://www.youtube.com/watch?v=z0vOoUOAt1o&list=PLE22715ED694F465A

Подчертавам , че съм на средна възраст но абсолютно съм сигурна , че не съм ИНФАЛТИЛНА - това е за информация на leshoiad - и не съм злонамерена!!!

цитирай
6. faktifakti - Знам и твоята оценка е важна, защото си професионалист.
20.12.2012 13:19
sestra написа:
е нищо , точно така. Коя е тя, истината ли? За мен това твоето е твоята поезия, харесва ми.

цитирай
7. faktifakti - права си. имаш подарък от мен - стих на един любим автор:
20.12.2012 13:38


АКО НЯКОЙ ПРОТЕСТИРА, АКО Е ОПАСЕН,
ако искате да укротите някого -
не го хвърляйте в затвор,
спестете си оковите,
не повтаряйте грешката на Средновековието:
не произвеждайте светци.
Не окови - пари му дайте,
не тъмница - оградете го с вещи,
не присъди - дайте му звания,
ордените не пестете!
Дори да не иска - насила му давайте
и публично
издигайте го нагоре,
нагоре -
от пост на пост го качвайте нагоре:
като стъпала на ешафод!

Ако не загуби главата си и там,
а слезе с усмивка лека -
викайте в петте посоки на света:

Ето човека!



Стефан Цанев, 1966

martosblack написа:
белият стих
(!)
и не всеки го Умее
благодаря... за което(!)

цитирай
8. karaiany - Да, пътят може да изглежда и така. ...
20.12.2012 14:40
Да , пътят може да изглежда и така. Всяка стъпка навътре е стъпало нагоре .
Хубаво е , Факти !
цитирай
9. kostadin - На кое стъпало от стълбата си днес?
20.12.2012 14:40
На кое стъпало от стълбата си днес?
цитирай
10. faktifakti - Радвам се , че имаме единомислие. Поздрав.
20.12.2012 15:21
karaiany написа:
Да , пътят може да изглежда и така. Всяка стъпка навътре е стъпало нагоре .
Хубаво е , Факти !

цитирай
11. faktifakti - На първото есетественно , иначе нямаше да искам да разказвам.
20.12.2012 15:24
А ти?
kostadin написа:
На кое стъпало от стълбата си днес?

цитирай
12. sestra - Професионалист? :))
20.12.2012 20:30
Дай да и се отдадем в безволно робство на поезията, професионализма в тази област да го оставим на наперчените занаятчии :D

faktifakti написа:
sestra написа:
е нищо , точно така. Коя е тя, истината ли? За мен това твоето е твоята поезия, харесва ми.


цитирай
13. megg - Нагоре,
20.12.2012 21:06
по стълбата към небето е самотно пътуване. Но си струва, когато можеш да кажеш:

Запазвам спокойствие,
преливам се в безкрайност
и се превъплъщавам в нея.

Нагоре - към себе си. Поздравления, Факти!
цитирай
14. faktifakti - За мен поезията е релакс. Поздрави.
20.12.2012 21:09
sestra написа:
Дай да и се отдадем в безволно робство на поезията, професионализма в тази област да го оставим на наперчените занаятчии :D

faktifakti написа:
sestra написа:
е нищо , точно така. Коя е тя, истината ли? За мен това твоето е твоята поезия, харесва ми.



цитирай
15. faktifakti - Не е достатъчно да се каже, а и да се направи.
20.12.2012 21:13
Благодаря,че мина.

megg написа:
по стълбата към небето е самотно пътуване. Но си струва, когато можеш да кажеш:

Запазвам спокойствие,
преливам се в безкрайност
и се превъплъщавам в нея.

Нагоре - към себе си. Поздравления, Факти!

цитирай
16. djani - За пореден път ме разсмя с находчмивост...
21.12.2012 09:46
Това стихче с героичната статуя и голямото достойнство е мил спомен от младостта ми. И наистина образец на анакреонтичен хумор. Никога не си оставяла магаринцето си в калта. А това, което пишеш като поетични мисли, дори и да не са в
цитирай
17. faktifakti - Прав си скъпи, не си оставям магаренцето и ако някой ме настъпи удрям докато спре да мърда.
21.12.2012 12:31
Злобарче съм си.

djani написа:
Това стихче с героичната статуя и голямото достойнство е мил спомен от младостта ми. И наистина образец на анакреонтичен хумор. Никога не си оставяла магаринцето си в калта. А това, което пишеш като поетични мисли, дори и да не са в

цитирай
18. mariniki - наистина си уникална...
22.12.2012 09:27
и в мислите си... и в стиховете...
бъди себе си винаги... въпреки лошите думи
които ще чуеш и прочетеш...
най-ксърдечно към теб...
цитирай
19. faktifakti - Благодаря миличка, лудостта ме забавлява .
22.12.2012 09:53
mariniki написа:
и в мислите си... и в стиховете...
бъди себе си винаги... въпреки лошите думи
които ще чуеш и прочетеш...
най-ксърдечно към теб...

цитирай
20. kostadin - А ти? На кое стъпало от стълбата си ...
26.12.2012 09:44
faktifakti написа:
А ти?
kostadin написа:
На кое стъпало от стълбата си днес?



А ,аз съм към края на слизането от стълбата
цитирай
21. faktifakti - Значи ме водиш.
26.12.2012 21:35
kostadin написа:
faktifakti написа:
А ти?
kostadin написа:
На кое стъпало от стълбата си днес?



А ,аз съм към края на слизането от стълбата

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faktifakti
Категория: Поезия
Прочетен: 3077467
Постинги: 949
Коментари: 9090
Гласове: 23317
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031