Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2012 00:59 - Хората не прощават
Автор: faktifakti Категория: Поезия   
Прочетен: 5371 Коментари: 22 Гласове:
22

Последна промяна: 28.12.2012 13:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image
****
Хората не прощават грешки.
Искат отчет.
Но от това животът
не става по - лек.
И пламъка на вината
гори в тъмнината.
Съдбата е дълбока нощ,
а щастието огън в далекото.
Ти не викаш за помощ.
И плава на всички страни
звъна на твоето аз, леко
да намери бряг за избрани.
Спаси го. Веднага.
Да не потъне под прага.
То не стене.
Разтваря се като сол
във вода.
Твоето аз е сокол.
И пробива очите
ако е сиротно отхвърлено.
Не го пускай да си отиде омърляно
с комплексите, грешките,
пешките и командири - вини..
Животът се свива в пустощта сгушен.
Поплачи. Изпей всички песни,
които знаеш.
Но пей и плачи без да се колебаеш.
Не онемявай, не ослепявай,
защото без глас и поглед
как ще живееш. Настоявай
да гориш във снега.
Движи се като танк през всички окопи,
докато ти пораснат крила
и отлетиш над ледените потопи..





Тагове:   сокол,   хора,   аз,   грешки,


Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. djani - Потисканите чувства,
28.12.2012 08:23
Често са причина за душевни и онкологични заболявания. За това трябва да ги изразяваме. Да бъдем като италианци, или испанци шумни и непосредствени. Не напразно музиката и танците им са така емоционални и вълнуващи. А накрая за движението като танк през окопи, се сетих за руския "мирно пахающий танк", которы стрелял и потом взлетел. Та такивами ти работи с алегориите...
цитирай
2. sestra - Хората не прощават само
28.12.2012 09:38
ако им забраняват да говорят. Красиво - соколът "аз" може да изчезва както през крилата, така и през очите си, яка метафора.
цитирай
3. faktifakti - Прав си . Погледът над света е много важен за съхранение на душата и тялото.
28.12.2012 10:40
Ами готино е танкът на същността ти да полети в един момент, това си е чиста проба победа над себе си.

djani написа:
Често са причина за душевни и онкологични заболявания. За това трябва да ги изразяваме. Да бъдем като италианци, или испанци шумни и непосредствени. Не напразно музиката и танците им са така емоционални и вълнуващи. А накрая за движението като танк през окопи, се сетих за руския "мирно пахающий танк", которы стрелял и потом взлетел. Та такивами ти работи с алегориите...

цитирай
4. faktifakti - Не съм чувала как пее сокол. Но ми харесаха състоянията на птицата.
28.12.2012 12:29
martosblack написа:
аз пък...незнайно защо (?)
сигурно защото сокола ми е любимата птица
се отвях на натам :) при Сан Хуан де ла Крус
"Състоянията на самотната птица са пет:
първото е ,че се стреми към най-високото,
второто-че не тъгува по приятели,
дори и за тези от собствения вид,
третото-че целта й е винаги небето,
четвъртото-че няма определен цвят
и петото-че пее много нежно"


цитирай
5. faktifakti - Хората трудно се справяме с прошката, когато трябва ние да я дадем.
28.12.2012 12:30
sestra написа:
ако им забраняват да говорят. Красиво - соколът "аз" може да изчезва както през крилата, така и през очите си, яка метафора.

цитирай
6. etyna - Стисна ме
28.12.2012 12:59
за гърлото, Факти...
Силно е!
цитирай
7. faktifakti - Истина е.
28.12.2012 13:29
etyna написа:
за гърлото, Факти...
Силно е!

цитирай
8. findly - Здравей,
28.12.2012 13:31
хубави би било да има възможност да ми поникнат криле и да се отвея в неизвестна посока... :) При липсата на това, отвяването ми става само с мислите!
Усмихнат ден!
цитирай
9. kamosutrov - Ей на!
28.12.2012 13:31
И това ми хареса.
цитирай
10. faktifakti - Душата има крила, къде е проблемът? Сърдечни поздрави.
28.12.2012 13:56
findly написа:
хубави би било да има възможност да ми поникнат криле и да се отвея в неизвестна посока... :) При липсата на това, отвяването ми става само с мислите!
Усмихнат ден!

цитирай
11. faktifakti - Радвам се.
28.12.2012 13:59
Разтваря се като сол
във вода.
Твоето аз е сокол.


kamosutrov написа:
И това ми хареса.

цитирай
12. faktifakti - Разсъжденията ти винаги са задълбочени и ми е интересен полетът на мисълта ти.
28.12.2012 14:02
Не бях се замислила за прошката към себе си. Благодаря.

martosblack написа:
соколът ти ме отвя
при птиците Факти
а и той е моногамна пгица
соколът :)
на хората най лесно се прощава
дори и без отчети
но не така стоят нещата,когато трябва да простим на себе си(!)
извини ме за притеснението :)

цитирай
13. sestra - Трудно се справяме с прошката, когато
28.12.2012 14:31
трябва да я дадем на себе си, но тогава е най-наложително. Повтарям нещо писано тук преди малко, не забелязах, но не е случайно явно -- бих повторила без колебание и първия коментар на martosblack. Нещо повече - стихът за самотната птица ми е много скъп на сърцето.

faktifakti написа:
sestra написа:
ако им забраняват да говорят. Красиво - соколът "аз" може да изчезва както през крилата, така и през очите си, яка метафора.


цитирай
14. kamosutrov - Има нещо вярно.
28.12.2012 16:14
faktifakti написа:
Разтваря се като сол
във вода.
Твоето аз е сокол.


kamosutrov написа:
И това ми хареса.


цитирай
15. faktifakti - Има разлика между самотна птица и сама птица.
28.12.2012 19:07
Ти коя предпочиташ?

quote=sestra]трябва да я дадем на себе си, но тогава е най-наложително. Повтарям нещо писано тук преди малко, не забелязах, но не е случайно явно -- бих повторила без колебание и първия коментар на martosblack. Нещо повече - стихът за самотната птица ми е много скъп на сърцето.

faktifakti написа:
sestra написа:
ако им забраняват да говорят. Красиво - соколът "аз" може да изчезва както през крилата, така и през очите си, яка метафора.


[/quote]
цитирай
16. faktifakti - Ако е така можеш да изчезваш и да отлиташ.
28.12.2012 19:10
kamosutrov написа:
faktifakti написа:
Разтваря се като сол
във вода.
Твоето аз е сокол.


kamosutrov написа:
И това ми хареса.



цитирай
17. sestra - В стиха за самотната птица
28.12.2012 20:32
"самотна"е просто превод, става дума за сама, тази, която не тъгува за другар, дори и ближен, както е в любимия ми превод. Стигне ли се до въпроса кое предпочиташ, смятам, че изборът е ясен - самота, а предпочитащият усещането самотност може би предпочита да се поглези още малко време, колкото му се даде. Ние никога не сме чисти със себе си по отношение на този въпрос, но поне можем да се стремим да бъдем чисти. Самотата наистина е този сокол. Сетих се и за книгата "Джонатан Ливингстън Чайката".
faktifakti написа:
Ти коя предпочиташ?

quote=sestra]трябва да я дадем на себе си, но тогава е най-наложително. Повтарям нещо писано тук преди малко, не забелязах, но не е случайно явно -- бих повторила без колебание и първия коментар на martosblack. Нещо повече - стихът за самотната птица ми е много скъп на сърцето.

faktifakti написа:
sestra написа:
ако им забраняват да говорят. Красиво - соколът "аз" може да изчезва както през крилата, така и през очите си, яка метафора.



[/quote]
цитирай
18. kamosutrov - Соколът е интересна птица
28.12.2012 21:25
Не се страхува да напада и по-голяма плячка.
цитирай
19. jabalka - Поздрави Факти ! И Пеенето и Плача ...
28.12.2012 22:32
Поздрави Факти !
И Пеенето и Плача са силни емоции - това е категорично !
Сокола е синоним на свободен !
Малките патета обаче мигновено се скриват във високите храсти , когато усетят сянката му върху земята под краката си...
Светли Щастливи Новогодишни празници!:))
цитирай
20. faktifakti - Харесва ми, когато обясняваш подробно. Философка.
29.12.2012 00:17
sestra написа:
"самотна"е просто превод, става дума за сама, тази, която не тъгува за другар, дори и ближен, както е в любимия ми превод. Стигне ли се до въпроса кое предпочиташ, смятам, че изборът е ясен - самота, а предпочитащият усещането самотност може би предпочита да се поглези още малко време, колкото му се даде. Ние никога не сме чисти със себе си по отношение на този въпрос, но поне можем да се стремим да бъдем чисти. Самотата наистина е този сокол. Сетих се и за книгата "Джонатан Ливингстън Чайката".
faktifakti написа:
Ти коя предпочиташ?

quote=sestra]трябва да я дадем на себе си, но тогава е най-наложително. Повтарям нещо писано тук преди малко, не забелязах, но не е случайно явно -- бих повторила без колебание и първия коментар на martosblack. Нещо повече - стихът за самотната птица ми е много скъп на сърцето.

faktifakti написа:
sestra написа:
ако им забраняват да говорят. Красиво - соколът "аз" може да изчезва както през крилата, така и през очите си, яка метафора.



[/quote]
цитирай
21. faktifakti - Знам. Изборът ми не е случаен.
29.12.2012 00:17
kamosutrov написа:
Не се страхува да напада и по-голяма плячка.

цитирай
22. faktifakti - Силните емоции изчистват съзнанието.
29.12.2012 00:19
Желая ти здраве и късмет през новата година.

jabalka написа:
Поздрави Факти !
И Пеенето и Плача са силни емоции - това е категорично !
Сокола е синоним на свободен !
Малките патета обаче мигновено се скриват във високите храсти , когато усетят сянката му върху земята под краката си...
Светли Щастливи Новогодишни празници!:))

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faktifakti
Категория: Поезия
Прочетен: 3092173
Постинги: 949
Коментари: 9090
Гласове: 23355
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930