Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.03.2013 00:27 - Вдовица или вдовец
Автор: faktifakti Категория: Поезия   
Прочетен: 5198 Коментари: 25 Гласове:
18

Последна промяна: 06.03.2013 11:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


image



*
В подземния свят над главата ми
преминават акули.
Но не ми пука,
защото пълзя мощно
по дъното към портата,
зад която живее планетата .
Ето, преминавам под арката
към плячката. Аз, алигаторът.
А над мен акулите
предвкусват капките кръв
на планетата..


*
Живея в ръката на Господ.
Покривът ми е отворена длан.
И не спирам да повтарям "Дай" .
Той ми дава.
И аз трупам 
зад вратата - решетка.
А трезорът всъщност
е навън - пълен, препълен
чак до хоризонта.


*
Летя си по плочките,
тиктакам в прилива,
тичам по ескалатора
към часовника на залеза
и яздя живота към гроба.
Уж съм птица понякога,
а скачам от облака
и се разбивам в  море..
Защото всъщност
плувам в консерва.
И на етикета ми пише -
"в собствен сос"


*
Потънахме до кръста в живота
костюмирани, намръщени,
отегчени и сиви.
Зад нас затварят клепачи
любовни врати.
А отпред празнотата ни мърда
осмокрако -
паяк черна вдовица
или вдовец.
Има ли значение..


*
Какво да бъда -
кобра или ябълка в рая.
Мантия на рицар
или основа на къща..
Закачам кожата си на небето
и се изсулвам,
докато реша.
.





Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. didoignatov - Уникална си, Ева!
06.03.2013 08:56
Няма да се уморя да ти го казвам ;)
Аз си избирам ето това:

Защото всъщност
плувам в консерва.
И на етикета ми пише-
"в собствен сос"

Фактизирай си, не ми пречиш :)))
цитирай
2. forgiveness - :) Яснооо...
06.03.2013 10:03
...и почти ужасно, ама май ще се изпокараме от лакомия заради "консервата". Затова не се "изсулвай" от отговорност преди да конкретизираш етиката: "в подЛЮТен собствен сос"... ;)

Поздрав за НЕПУКизма ти към акули, черни вдовици и кобри! (вярвам ти)
цитирай
3. sestra - В тази редичка миниатюри ти се получава едно пулсиращо
06.03.2013 10:20
разширяване от средата към перифериите и клипът идва много подходящ. Размислих се покрай това костюмиране, ще ми се да питам как го постигат, но пък на мръщене го докарвам като хората ;) Много ми харесва финалът.
цитирай
4. faktifakti - Всички сме били свободно плуващи рибки,
06.03.2013 12:13
докато животът не ни хване и набута в консервите. Благодаря ти .

didoignatov написа:
Няма да се уморя да ти го казвам ;)
Аз си избирам ето това:

Защото всъщност
плувам в консерва.
И на етикета ми пише-
"в собствен сос"

Фактизирай си, не ми пречиш :)))

цитирай
5. faktifakti - Споко, има консерви за всички. А соса, кой както го обича.
06.03.2013 12:15
Надявам се да оправдая доерието. Благодаря.

forgiveness написа:
...и почти ужасно, ама май ще се изпокараме от лакомия заради "консервата". Затова не се "изсулвай" от отговорност преди да конкретизираш етиката: "в подЛЮТен собствен сос"... ;)

Поздрав за НЕПУКизма ти към акули, черни вдовици и кобри! (вярвам ти)

цитирай
6. faktifakti - Костюмите са лъскавите етикети на консервите, лесно се постигат.
06.03.2013 12:18
Аз предпочитам рокли. Дават свобода на движенията. Радвам се, че ти харесаха миниатюрите.
sestra написа:
разширяване от средата към перифериите и клипът идва много подходящ. Размислих се покрай това костюмиране, ще ми се да питам как го постигат, но пък на мръщене го докарвам като хората ;) Много ми харесва финалът.

цитирай
7. hristo27 - При тази начин на изразяване, въ...
06.03.2013 14:36
При тази начин на изразяване, възможността някой да те имитира, клони твърдо към нула! :)
цитирай
8. solinvictus - Какво да бъда - кобра или ябълка в ...
06.03.2013 14:40
Какво да бъда -
кобра или ябълка в рая.
...

нито едното нито другото :) в Рая дървото не е било ябълка(имахме спор преди години и едно от предложенията ,което почти спечели беше - слива :) ), а и змията не е била кобра ,а вид беззъб питон от екваторския паралел с което се доказва зумбу-нгбнбунбму произходъ на божествения народ :) има една пайка ,която изяжда любимия си в сюблимния момент за да се продължи родът ,което ми харесва ...ако е с гумичка ...пак!!! :)
цитирай
9. faktifakti - Не вярвам някой да иска . Мога да се изразявам и по друг начин.
06.03.2013 14:59
Но този ме кефи максимално.

hristo27 написа:
При тази начин на изразяване, възможността някой да те имитира, клони твърдо към нула! :)

цитирай
10. faktifakti - Въпросът ми е измислица - главните герои могат да бъдат всякакви.
06.03.2013 15:03
Но информацията , която си написал е интересна . Благодаря ти.

solinvictus написа:
Какво да бъда -
кобра или ябълка в рая.
...

нито едното нито другото :) в Рая дървото не е било ябълка(имахме спор преди години и едно от предложенията ,което почти спечели беше - слива :) ), а и змията не е била кобра ,а вид беззъб питон от екваторския паралел с което се доказва зумбу-нгбнбунбму произходъ на божествения народ :) има една пайка ,която изяжда любимия си в сюблимния момент за да се продължи родът ,което ми харесва ...ако е с гумичка ...пак!!! :)

цитирай
11. ishchel - Какво да кажа - това е Смисъла в Божественото съществуване...
06.03.2013 19:03
Живея в ръката на Господ.
Покривът ми е отворена длан.
И не спирам да повтарям 'Дай' .
Той ми дава.
И аз трупам
зад вратата - решетка.
А трезорът всъщност
е навън - пълен, препълен
чак до хоризонта.

На колко е дадено и колко го проумяват......
Невероятно точно!
Прегръдки!
цитирай
12. kamosutrov - Поздрав, Факти
06.03.2013 20:27
Ще ти кажа само, че единствената жена, която знае с точност къде е мъжът и е вдовицата.
цитирай
13. faktifakti - Зрението е заложено е във всеки от нас . Не случайно има понятие трето око.
06.03.2013 21:37
ishchel написа:
Живея в ръката на Господ.
Покривът ми е отворена длан.
И не спирам да повтарям 'Дай' .
Той ми дава.
И аз трупам
зад вратата - решетка.
А трезорът всъщност
е навън - пълен, препълен
чак до хоризонта.

На колко е дадено и колко го проумяват......
Невероятно точно!
Прегръдки!

цитирай
14. faktifakti - Този виц го знам. Страшна асоциация предизвиках този път в теб.
06.03.2013 21:39
Да не тренираш за 8 ми март?

kamosutrov написа:
Ще ти кажа само, че единствената жена, която знае с точност къде е мъжът и е вдовицата.

цитирай
15. rustocks - Как другояче би могла да се изразиш?
06.03.2013 21:49
Как другояче би могла да се изразиш?
цитирай
16. mariniki - да, Ева...
06.03.2013 21:59
живеем в ръката на Господ... и хоризонтът е препълнен...
има за всички ни светлина... ама, каква е тази наша човешка природа...
само Господ си знае... прегръщам те..
цитирай
17. faktifakti - традиционно или класически
06.03.2013 22:09
rustocks написа:
Как другояче би могла да се изразиш?

цитирай
18. faktifakti - ние сме доброволни каторжници. усмивки .
06.03.2013 22:13
mariniki написа:
живеем в ръката на Господ... и хоризонтът е препълнен...
има за всички ни светлина... ама, каква е тази наша човешка природа...
само Господ си знае... прегръщам те..

цитирай
19. karaiany - Никога не ухажвай Черна Вдовица; ...
06.03.2013 23:29
Никога не ухажвай Черна Вдовица; може да те изеде...винаги съм имал поне 1-2 около къщата си.:)
Можем да бъдем всичко , стига да успеем "изсулването" от кожата !
цитирай
20. kamosutrov - Аз съм свободен човек и мое право е да се покрия надълбоко на 8 март
06.03.2013 23:41
:-)))))))))))))) Ами не мога да бъда на 3-4 места едновременно.
http://www.youtube.com/watch?v=osHT73lWMD0
Подаръкче.
цитирай
21. faktifakti - Паяци или жени?
09.03.2013 15:47
karaiany написа:
Никога не ухажвай Черна Вдовица; може да те изеде...винаги съм имал поне 1-2 около къщата си.:)
Можем да бъдем всичко , стига да успеем "изсулването" от кожата !

цитирай
22. faktifakti - Мерси.
09.03.2013 15:50
kamosutrov написа:
:-)))))))))))))) Ами не мога да бъда на 3-4 места едновременно.
http://www.youtube.com/watch?v=osHT73lWMD0
Подаръкче.

цитирай
23. romanticgirl25 - О....просто велико си го написала-Потънахме до кръста в живота костюмирани, намръщени, отегчени и сиви. Зад нас затварят клепачи любовни врати. А отпред празнот
10.03.2013 12:46
Живеем в своите мечти, и сме и акули и кобри и алигатори....Но всъщност плуваме в консерва със собствен сос! Направо си е вярно. Ние сме затворници на живота. Аз така го разбирам! Гениална си!!!!!!!!!
И аз живея в ръката на Господ, но се опитвам да благодаря повече, отколкото искам. :) Успех ти желая!
цитирай
24. romanticgirl25 - хаха-сега нагоре прочетох че някои се крият на празниците!
10.03.2013 12:49
Хора -не се крийте. но наистина на празници като свети Валентин и 8 март могат да се видят само лигави тинейджъри които показват любовта си. Млади двойки, които си показват как се обичат само на празниците. Затова наистина ако сте сами има причина да се крием:) Да бъдеш жена -това е трудно. Oано мъжете го осъзнават:)
цитирай
25. faktifakti - Радвам се, че ти хареса. Да тези неща визирах, за които пишеш. Поздрави.
10.03.2013 13:10
romanticgirl25 написа:
Живеем в своите мечти, и сме и акули и кобри и алигатори....Но всъщност плуваме в консерва със собствен сос! Направо си е вярно. Ние сме затворници на живота. Аз така го разбирам! Гениална си!!!!!!!!!
И аз живея в ръката на Господ, но се опитвам да благодаря повече, отколкото искам. :) Успех ти желая!

цитирай
26. faktifakti - Сигурно е било шега. Всеки има нужда от любов и нежност по всички празници.
10.03.2013 13:11
romanticgirl25 написа:
Хора -не се крийте. но наистина на празници като свети Валентин и 8 март могат да се видят само лигави тинейджъри които показват любовта си. Млади двойки, които си показват как се обичат само на празниците. Затова наистина ако сте сами има причина да се крием:) Да бъдеш жена -това е трудно. Oано мъжете го осъзнават:)

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faktifakti
Категория: Поезия
Прочетен: 3077359
Постинги: 949
Коментари: 9090
Гласове: 23317
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031