Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2013 16:44 - Да хвърлиш котва към небето
Автор: faktifakti Категория: Поезия   
Прочетен: 4717 Коментари: 21 Гласове:
23


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image





***
Люлката на битието е дъска.
А ос е пясъчен часовник.
Легни на гръб, по дължина
и лекичко се залюлей
по  всичките си прагове.

Отгоре облаците ще се реят.
А времето със лента
ще  издърпва кръста ти,
докато заемеш форма на стрелки
във центъра на  абсолюта ти.

Тогава никой няма да те спре,
да хвърлиш котва към небето.
И с кокалена лодка
от амортизирани криле,
да отлетиш завинаги в дълбокото.

Там горе ти ще бъдеш
в своя вечен трон,
а не мишена на патрони.
Душата ще е във небесния заслон,
спокойна със вселенските закони.





Гласувай:
23



1. mariniki - близко и сродно...
29.03.2013 17:25
отдавна хвърлила съм котва в небесата...
далеко от куршуми и от злоба...
аплодисменти, Ева...
цитирай
2. coacoa11 - тежък е кръста ми, заземява ме. но ...
29.03.2013 17:35
тежък е кръста ми, заземява ме. но гледам нагоре, към небесата, с надежда...
цитирай
3. karaiany - Завиждам ти за вълшебните очи. Л...
29.03.2013 18:54
Завиждам ти за вълшебните очи. Люлея се между всичките ти прагове . Неам думи...
цитирай
4. sestra - Красив синтез -
29.03.2013 19:23
вярно прозрение. Амортизирани криле... знаеш ли кое са крилете на човека? Ръцете.
Много ми харесва този стих.
http://www.youtube.com/watch?v=eGuPViQChR0
цитирай
5. makont - Добър пристан,
30.03.2013 16:48
хареса ми. Ти винаги си нестандартна, Факти, но много искрена. Усмихнат и слънчев уикенд!
цитирай
6. mamas - Близко ми е.
30.03.2013 18:03
Поздрави!
цитирай
7. jabalka - Поздрави Факти!:)
31.03.2013 10:43
Да, това е реалност в душата!
- ръце,
- криле,
- глава с мисли- за...,
- шапка с крила за душевни пътешествия!
Поздрав!
цитирай
8. faktifakti - вероятно там е истинският ни пристан, а земята място за пътешествия.
31.03.2013 11:42
mariniki написа:
отдавна хвърлила съм котва в небесата...
далеко от куршуми и от злоба...
аплодисменти, Ева...

цитирай
9. faktifakti - представях си висяща лента от небето,
31.03.2013 11:46
която е вързана през кръста на тялото и дърпа нагоре , докато двете половини на тялото се превърнат в стрелки на часовник, но ти ми даде и друг вариант - легнал кръст, който лентата издърпва нагоре и изправя.
надеждата е прекрасен дар, който имаме.

coacoa11 написа:
тежък е кръста ми, заземява ме. но гледам нагоре, към небесата, с надежда...

цитирай
10. faktifakti - ти и завист -- две несъвместими понятия.
31.03.2013 11:47
праговете, за какво ли са ни те.

karaiany написа:
Завиждам ти за вълшебните очи. Люлея се между всичките ти прагове . Неам думи...

цитирай
11. faktifakti - според мен крилете са някъде в душата.
31.03.2013 11:51
радвам се много, че ти хареса.
благодаря за суперското парче.

sestra написа:
вярно прозрение. Амортизирани криле... знаеш ли кое са крилете на човека? Ръцете.
Много ми харесва този стих.
http://www.youtube.com/watch?v=eGuPViQChR0

цитирай
12. faktifakti - само където пътуваме през различни светове - абсолютно права си.
31.03.2013 11:55
и да мислите също имат криле. са тях отивам при любими места и хора, когато не мога по друг начин.

martosblack написа:
че крилете са мислите :)
да,там във безКрая е абсолютната свобода
и всички сме се запътили натам
само дето пътуваме през различни светове
:)

цитирай
13. faktifakti - ако не съм искренна, кой ще ми повярва.
31.03.2013 11:58
цената за нестандартността е неоснователно висока.
ако не е усмихнат и слънчев, може ли да е балансиран.
прегръдки.

makont написа:
хареса ми. Ти винаги си нестандартна, Факти, но много искрена. Усмихнат и слънчев уикенд!

цитирай
14. faktifakti - убедена съм, че много хора могат да се огледат тук.
31.03.2013 12:00
надявам се огледалото да отразява точно.

mamas написа:
Поздрави!

цитирай
15. faktifakti - измислихме горните крила, а ти добави и шапка с крила - тя също става.
31.03.2013 12:02
благодаря ти , че долетя и ти.

jabalka написа:
Да, това е реалност в душата!
- ръце,
- криле,
- глава с мисли- за...,
- шапка с крила за душевни пътешествия!
Поздрав!

цитирай
16. sestra - Пояснявам си думите - биологически, еволюционно ръцете са крилете от едно време,
31.03.2013 15:42
в това има смисъл, както и в идеите, в които крилете са представа. Стрелката е вдъхновяваща.
faktifakti написа:
радвам се много, че ти хареса.
благодаря за суперското парче.

sestra написа:
вярно прозрение. Амортизирани криле... знаеш ли кое са крилете на човека? Ръцете.
Много ми харесва този стих.
http://www.youtube.com/watch?v=eGuPViQChR0


цитирай
17. cinderellathespy - Еви, здравей :)
31.03.2013 17:43
Провокирана от едни усещания вътре в мен и твоя стих драснах нещо вчера на ранина :)
Нещо нямам ищах да ги поствам тук стиховете...
Незнам що - пролетни някакви настроения...
Ще отмине...
Гледам, че със Сестричка сте обсъждали крилете,
та си позволявам да копна само куплета касаещ тях...
Сигурна съм, ти ще усетиш какво съм имала впредвид...
Стихото се казва "Свободен" :

*
закачени на гвоздей
крила
и мъждукащо в пролет
кандило
разпиляна в тревата
тъга
време бързащо
в ритъм унило
*
*
Хубава неделна вечер и успешен старт на месец Април!
Сърдечни поздрави, Еви,

Ели
цитирай
18. faktifakti - благодаря.
31.03.2013 19:45
sestra написа:
в това има смисъл, както и в идеите, в които крилете са представа. Стрелката е вдъхновяваща.
faktifakti написа:
радвам се много, че ти хареса.
благодаря за суперското парче.

sestra написа:
вярно прозрение. Амортизирани криле... знаеш ли кое са крилете на човека? Ръцете.
Много ми харесва този стих.
http://www.youtube.com/watch?v=eGuPViQChR0



цитирай
19. faktifakti - стихът ти е в унисон с тъгата ми.
31.03.2013 19:47
прегръщам те.

cinderellathespy написа:
Провокирана от едни усещания вътре в мен и твоя стих драснах нещо вчера на ранина :)
Нещо нямам ищах да ги поствам тук стиховете...
Незнам що - пролетни някакви настроения...
Ще отмине...
Гледам, че със Сестричка сте обсъждали крилете,
та си позволявам да копна само куплета касаещ тях...
Сигурна съм, ти ще усетиш какво съм имала впредвид...
Стихото се казва "Свободен" :

*
закачени на гвоздей
крила
и мъждукащо в пролет
кандило
разпиляна в тревата
тъга
време бързащо
в ритъм унило
*
*
Хубава неделна вечер и успешен старт на месец Април!
Сърдечни поздрави, Еви,

Ели

цитирай
20. cinderellathespy - 20.
31.03.2013 23:27
Еви,
нищо на този свят не заслужава да си тъжен повече от 5 минути. Обичам тази мисъл, не помня на кого беше... И често си я повтарям!
Когато съм тъжна или чета тъжни стихове, или си пускам един филм на който Винаги се наплаквам подобаващо - A walk to remember, или си чета мъдри мисли в едни мои книжки или пък ако не ме болят много очите и в разни сайтове.
Тая вечер, като прочетох това, което си ми писала и открих ето това :
http://frenysapplications.com/webapp/index.php?quoteId=804326&ref=webappForBot
Харесва ми как се сменят, като вятърен повей...
И накрая това :
You Keep On Moving...
http://vbox7.com/play:252de786

Ели,
и аз те прегръщам
цитирай
21. faktifakti - благодаря ти. прегръдки.
01.04.2013 13:37
Този филм го харесвам много. А главният герой бе уникален персонаж.
cinderellathespy написа:
Еви,
нищо на този свят не заслужава да си тъжен повече от 5 минути. Обичам тази мисъл, не помня на кого беше... И често си я повтарям!
Когато съм тъжна или чета тъжни стихове, или си пускам един филм на който Винаги се наплаквам подобаващо - A walk to remember, или си чета мъдри мисли в едни мои книжки или пък ако не ме болят много очите и в разни сайтове.
Тая вечер, като прочетох това, което си ми писала и открих ето това :
http://frenysapplications.com/webapp/index.php?quoteId=804326&ref=webappForBot
Харесва ми как се сменят, като вятърен повей...
И накрая това :
You Keep On Moving...
http://vbox7.com/play:252de786

Ели,
и аз те прегръщам

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faktifakti
Категория: Поезия
Прочетен: 3093094
Постинги: 949
Коментари: 9090
Гласове: 23357
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930