Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2013 23:00 - Изгубени посоки
Автор: faktifakti Категория: Поезия   
Прочетен: 7429 Коментари: 28 Гласове:
19

Последна промяна: 24.04.2013 23:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
*
Той дирижира шараните,
стъпил в тяхното езеро,
опиянен от шаранската симфония.
А над него воалната рибка
лети и мълчи,
на фона от люспи.


*
В жълтия отрязък време,
Мюнхаузен пикира
в крилат череп,
Принцът разхожда
скелет на котка,
а Мадам без значение
пуши наргиле без чейне..
Защото продадоха
очите си на лукавия.


*
Пердаши не с наръч балони,
а с навързани на връвчици
хартиени самолетчета.
Kоито не хвърля
да летят от страх,
че някога ще паднат.
Но аз след него пускам
нови самолетчета,
духам лекичко,
за да го стигнат.
И да полети.


*
Когато я целува,
кръвта му се прелива в нея.
Тя почервенява от любов,
а той превръща се
в прозрачен..
И влизат във тунела
под морето.
Таванът и стените
са тонове вода.
И някакси не падат
върху тях,
докато те вървят
прегърнати по пясъка.


*
Зеницата на небесното око
са глухарчени парашутчета.
Когато се огледам в него,
с изумрудена препаска само,
те излитат от центъра..
И аз ги следвам -
онемяла.



*
Изгубени посоки 1 2 3......







Тагове:   Посоки,


Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ishchel - При последната картинка и на мен
25.04.2013 00:37
ми се прииска да литна с глухарчетата:)

цитирай
2. coacoa11 - харесах целувката. явно имам нужда ...
25.04.2013 07:25
харесах целувката. явно имам нужда от кръвопреливане :)
цитирай
3. cinderellathespy - Целуване
25.04.2013 10:10
И на мен целуването ми хареса най-много...
Звучи като Намерена посока!
Привет, Еви!:)

***
когато ме целува
и отпива
от страховете прави небеса
а в крехкото ми тяло
се преплита
една студено-топла
светлина

нахлува като стон
във мойте кости
очите ми изпълва
със летеж
не нарушава правилата
прости
споделя Ме на вечния
копнеж

Хубав ден, Ев!Удоволствие ми беше...
Како Жабке, благодаря ти и на теб! Щом Ти казваш...
Значи е така... и на Шантел и Джеймс Артър
няма да им даваме да пеят оная песен - > Impossible:)
Приемам, че имам поставена задача и почвам
лека-полека да работя за изпълнението И!
Усмивки:))

Ели
цитирай
4. faktifakti - след като е въздействащо , целта е постигната. усмивки от мен.
25.04.2013 12:21
ishchel написа:
ми се прииска да литна с глухарчетата:)


цитирай
5. faktifakti - ако имаш кръвопрелител , не отлагай.
25.04.2013 12:21
coacoa11 написа:
харесах целувката. явно имам нужда от кръвопреливане :)

цитирай
6. faktifakti - ах тези целувки сладки, как замайват главите.
25.04.2013 13:49
започвай да се целуваш с любимия си и внимавай да не оставаш без въздух.
хубав ден от мен

cinderellathespy написа:
И на мен целуването ми хареса най-много...
Звучи като Намерена посока!
Привет, Еви!:)

***
когато ме целува
и отпива
от страховете прави небеса
а в крехкото ми тяло
се преплита
една студено-топла
светлина

нахлува като стон
във мойте кости
очите ми изпълва
със летеж
не нарушава правилата
прости
споделя Ме на вечния
копнеж

Хубав ден, Ев!Удоволствие ми беше...
Како Жабке, благодаря ти и на теб! Щом Ти казваш...
Значи е така... и на Шантел и Джеймс Артър
няма да им даваме да пеят оная песен - > Impossible:)
Приемам, че имам поставена задача и почвам
лека-полека да работя за изпълнението И!
Усмивки:))

Ели

цитирай
7. hristo27 - Получило се е като една хубава пр...
25.04.2013 15:20
Получило се е като една хубава приказка!
цитирай
8. stela50 - Всичко ми харесва ... и музиката ...
25.04.2013 19:29
...Зеницата на небесното око
са глухарчени парашутчета...
а това е моята картина от светлина
и въздушни графити ...
Поздрав, Факти !
цитирай
9. sestra - Случайно съм снимала зеницата,
25.04.2013 20:43
но не мога да ти я покажа тук, в коментара, ще я кача в последния ми постинг. Твоята емоционалност ти дава голяма сила, радващо е да те наблюдава човек.
цитирай
10. makont - Полети с глухарено парашутче,
25.04.2013 20:55
може ли да се целуваш, докато летиш? Усмивки!
цитирай
11. jabalka - Поздрави Факти ! Както винаги много ми допадат твоите поскоци между време , човек и посоки...
25.04.2013 21:40
"Зеницата на небесното око
са глухарчени парашутчета.
Когато се огледам в него,
с изумрудена препаска само,
те излитат от центъра..
И аз ги следвам -
онемяла."
а това прибирам в творческата си кутия за да илюстрирам - някой ден в някакъв миг... :)
Благодаря за изчерпателното вдъхновение!
цитирай
12. coacoa11 - 5.
25.04.2013 23:48
Факти, няма кръвопрелители, казват имало само кръвожадни вампири... Но ще живеем като в "Здрач" :).
Шпионке, имаш ли задача или нямаш... оставих ли ти съобщение или не ти оставих... Отгоре на всичкото вече не помня в чий блог :)) Но приятно звучат стихотворните ти целувки.
цитирай
13. cinderellathespy - 6 и 12
26.04.2013 10:36
Еви, целуването сега е забранено:))
Ама ще дойде време да стане Разрешено:))
Аз и без дъх мога да се целувам, мхм...
В шпионския свят Everything Is Possible!:))
Како Жабке, където - > там...
Аз виждам това, което ме касае...
Винаги...:))
Усмихвам ти се най-сърдечно, мила и на Еви също
и си бягам! Хубав ден от мен!

http://vbox7.com/play:201a786a
.............................................
И Дай Боже всекиму Добър вълк пазител...:)
цитирай
14. karaiany - Обичам вълшебния ти свят. Не мога да ...
26.04.2013 14:08
Обичам вълшебния ти свят . Не мога да го описвам , или анализирам . Само го гледам със светещи очи !
цитирай
15. faktifakti - благодаря Ице, знам и други.
26.04.2013 14:28
hristo27 написа:
Получило се е като една хубава приказка!

цитирай
16. faktifakti - знаех си, че това ще ти хареса. Поздрави и благодаря , че си тук.
26.04.2013 14:29
stela50 написа:
...Зеницата на небесното око
са глухарчени парашутчета...
а това е моята картина от светлина
и въздушни графити ...
Поздрав, Факти !

цитирай
17. faktifakti - защото не си признавам истински приятели като теб каква сила ми дават в трудни моменти.
26.04.2013 14:31
благодаря ти.

sestra написа:
но не мога да ти я покажа тук, в коментара, ще я кача в последния ми постинг. Твоята емоционалност ти дава голяма сила, радващо е да те наблюдава човек.

цитирай
18. faktifakti - не съм опитвала, но ще пробвам непременно с някой от мойта порода.
26.04.2013 14:32
супер идея ми даде.

makont написа:
може ли да се целуваш, докато летиш? Усмивки!

цитирай
19. faktifakti - чувствам се горда, че хора като теб идват да ме четат .
26.04.2013 14:35
благодаря.

jabalka написа:
"Зеницата на небесното око
са глухарчени парашутчета.
Когато се огледам в него,
с изумрудена препаска само,
те излитат от центъра..
И аз ги следвам -
онемяла."
а това прибирам в творческата си кутия за да илюстрирам - някой ден в някакъв миг... :)
Благодаря за изчерпателното вдъхновение!

цитирай
20. faktifakti - когато решиш, че можеш.
26.04.2013 14:37
винаги бързаш, бързаш..
намали темпото малко поне за миг.

cinderellathespy написа:
Еви, целуването сега е забранено:))
Ама ще дойде време да стане Разрешено:))
Аз и без дъх мога да се целувам, мхм...
В шпионския свят Everything Is Possible!:))
Како Жабке, където - > там...
Аз виждам това, което ме касае...
Винаги...:))
Усмихвам ти се най-сърдечно, мила и на Еви също
и си бягам! Хубав ден от мен!

http://vbox7.com/play:201a786a
.............................................
И Дай Боже всекиму Добър вълк пазител...:)

цитирай
21. faktifakti - За вампирите си права. Изпиват те и после при следващата жертва.
26.04.2013 14:44
Добре, че моята кръвчица е заразна, който сръбне от мен и се разболява завинаги по мен. Така си отмъщавам.
Но съм сънувала, че има и кръвопрелители. Пожелавам ти да срещнеш такъв.

coacoa11 написа:
Факти, няма кръвопрелители, казват имало само кръвожадни вампири... Но ще живеем като в "Здрач" :).
Шпионке, имаш ли задача или нямаш... оставих ли ти съобщение или не ти оставих... Отгоре на всичкото вече не помня в чий блог :)) Но приятно звучат стихотворните ти целувки.

цитирай
22. faktifakti - Само го гледам със светещи очи ! - това е предостатъчно. благодаря ти Адриан.
26.04.2013 14:52
karaiany написа:
Обичам вълшебния ти свят . Не мога да го описвам , или анализирам . Само го гледам със светещи очи !

цитирай
23. cinderellathespy - 20.
26.04.2013 15:18
Слушам и изпълнявам, Еви:)))
Това ми напомни за оня виц от преди години :
Кара си един мерцедес по пътя и по едно време гледа в огледалото за обратно виждане едно трабанче се напъва да го изпревари - > ъъъъннннн...
Включил мерцедеса на четвърта, трабанта изостанал.
Кара мерцедеса, по едно време пак гледа трабанта пак се напъва да го изпреварва -> ъъъъъъъъъъъннннннн....
Включил мерцедеса на пета, отворил шофьора прозорчето и вика на другия водач от трабанта :
- Колега, ами сега на къде?
При което чул отговор :
- Сега на Трета!:)))
Че и аз тъй - > сега на Трета:)))
Усмихнато да ти е, Еви и благодаря за съпричастността относно Надя!
Дано е Жива...
От миналата седмица цялото малко градче е разтревожено...
Такива страшни неща не се случват всеки ден...
Хубав следобед и уикенд от мен!

Ели
цитирай
24. faktifakti - ти си голям пожар . кефиш ме .
26.04.2013 18:38
жива е вероятно. вероятно ще я намерят.
тия дни ще ти отговоря за трабанта, че сега съм заета с неотложни задачи.

cinderellathespy написа:
Слушам и изпълнявам, Еви:)))
Това ми напомни за оня виц от преди години :
Кара си един мерцедес по пътя и по едно време гледа в огледалото за обратно виждане едно трабанче се напъва да го изпревари - > ъъъъннннн...
Включил мерцедеса на четвърта, трабанта изостанал.
Кара мерцедеса, по едно време пак гледа трабанта пак се напъва да го изпреварва -> ъъъъъъъъъъъннннннн....
Включил мерцедеса на пета, отворил шофьора прозорчето и вика на другия водач от трабанта :
- Колега, ами сега на къде?
При което чул отговор :
- Сега на Трета!:)))
Че и аз тъй - > сега на Трета:)))
Усмихнато да ти е, Еви и благодаря за съпричастността относно Надя!
Дано е Жива...
От миналата седмица цялото малко градче е разтревожено...
Такива страшни неща не се случват всеки ден...
Хубав следобед и уикенд от мен!

Ели

цитирай
25. cinderellathespy - 24.
28.04.2013 21:30
За съжаление днес я намериха убита, Еви...
Защо Господ позволява да се случват такива зверства...
Това се питам...
Днес запалих свещици за здраве в църквата ни в Разград, помолих се - > за семейството ни, за близките ни, за приятелите, за непознатите, за враговете, за всички на този свят - да бъдат по-добри и с грижа най-вече за съдбата на ближния, защото вярвам че ако ти се помолиш за човека до теб, друг, до когото ти стоиш, ще се помоли за теб и така, като една неразделна взаимозависима верига всички заедно можем да движим света като цяло към нещо добро!
Поздрави и пак ти благодаря за съпричастността към съдбата на Надя!
И честита Цветница!
Аз за себе си си я отбелязах по един вълшебен начин...

Ели
цитирай
26. faktifakti - съжалявам много. ужасно е. не знам какво да кажа.
29.04.2013 13:46
cinderellathespy написа:
За съжаление днес я намериха убита, Еви...
Защо Господ позволява да се случват такива зверства...
Това се питам...
Днес запалих свещици за здраве в църквата ни в Разград, помолих се - > за семейството ни, за близките ни, за приятелите, за непознатите, за враговете, за всички на този свят - да бъдат по-добри и с грижа най-вече за съдбата на ближния, защото вярвам че ако ти се помолиш за човека до теб, друг, до когото ти стоиш, ще се помоли за теб и така, като една неразделна взаимозависима верига всички заедно можем да движим света като цяло към нещо добро!
Поздрави и пак ти благодаря за съпричастността към съдбата на Надя!
И честита Цветница!
Аз за себе си си я отбелязах по един вълшебен начин...

Ели

цитирай
27. cinderellathespy - 26.
30.04.2013 00:45
Няма какво да се каже, Еви...
Никой няма право да отнема човешкия живот! Факт е, обаче, че тия дни при нас зачестиха убийствата на невинни. Един уби още една жена в Разград за 200.00лв. А тя беше добър човек, със собствен бизнес, помогнала е на много хора. Убил я е, а после я е горил.... Надя и тя убита брутално и напъхана в дупка... Полудя този свят... На къде отиваме... Къде е справедливостта, след като законите ни дават възможност убиеца да се признае за виновен, да му се проведе съкратено съдебно следствие и по закон трябва да му сложиш наказание, което да намалиш с една трета и познай дали един такъв скоропостижно не напуска пенитенциарното заведение и не се завръща по улиците.... Хората не са научени да спазват правила. Нямат съзнанието, че не спазваш ли правилата, следва наказание, закономерна и справедлива репресия. Съответно нямат страх от едно такова наказание. И накрая се стига до такива фаталности.... Областта ни е потресена от тия зверства. Жалко и тъжно, че едно хубаво младо момиче и хубава жена на средна възраст вече няма да се радват на слънцето, поне не и така както го предпоставя нашето измерение...

Ели
цитирай
28. faktifakti - Ели,
30.04.2013 12:57
слаба законова държава - висока престъпност.

cinderellathespy написа:
Няма какво да се каже, Еви...
Никой няма право да отнема човешкия живот! Факт е, обаче, че тия дни при нас зачестиха убийствата на невинни. Един уби още една жена в Разград за 200.00лв. А тя беше добър човек, със собствен бизнес, помогнала е на много хора. Убил я е, а после я е горил.... Надя и тя убита брутално и напъхана в дупка... Полудя този свят... На къде отиваме... Къде е справедливостта, след като законите ни дават възможност убиеца да се признае за виновен, да му се проведе съкратено съдебно следствие и по закон трябва да му сложиш наказание, което да намалиш с една трета и познай дали един такъв скоропостижно не напуска пенитенциарното заведение и не се завръща по улиците.... Хората не са научени да спазват правила. Нямат съзнанието, че не спазваш ли правилата, следва наказание, закономерна и справедлива репресия. Съответно нямат страх от едно такова наказание. И накрая се стига до такива фаталности.... Областта ни е потресена от тия зверства. Жалко и тъжно, че едно хубаво младо момиче и хубава жена на средна възраст вече няма да се радват на слънцето, поне не и така както го предпоставя нашето измерение...

Ели

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faktifakti
Категория: Поезия
Прочетен: 3088694
Постинги: 949
Коментари: 9090
Гласове: 23349
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930