Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.04.2013 19:00 - Клопка в мозъка
Автор: faktifakti Категория: Поезия   
Прочетен: 3134 Коментари: 17 Гласове:
22


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg






*
Нашите цветя почерняват,
скрити в миналото,
докато те чакаме
пред вратата на живота,
заедно с шумоленето на минутите.
Дубликати на спомени избледняват,
защото взаимно се отписахме.
Влагам всички усилия да издържа.
Оцелявам след вълни от болка.
Страхове от самота раздират душата  ми.
Искам дъха ти да мине през мен,
като нежен прилив, за утеха..
Сега сме уединени -
всеки в своя собствен свят.
Аз -  пантера с петна от светлина.
Ти - слънчево затъмнение.
Невинни по нашия виновен начин.
Искам да си събуем обувките
и с боси нозе да се привлечем.
Безмълвно. Само с взор.
Да станем прозрачни,
несами и несъществуващи поотделно,
в концентрация от любов..
Наблюдавам себе си в теб,
докато ти чувстваш шепота си
дълбоко в моята същност.
Погледни в третото ми око.
Искам да се преродиш там,
като разцъфване на енергия,
с цялата си същност..
Остави всички усилия
да ме забравиш, защото
с мен си присъстващ и тотален.
Кимни ми -
ако умът ти ме прегръща,
преди да припадна
безтегловна,
отрязала всички пътища
за отстъпление.







Тагове:   клопка в мозъка,


Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stela50 - Красиво ... силно и нежно...
28.04.2013 19:43
Без да искаш изживяваш всеки миг, всеки жест,
всяка мисъл ... и очакваш... много ми хареса.
...Безмълвно. Само с взор.
Да станем прозрачни,
несами и несъществуващи поотделно,
в концентрация от любов...
Поздрав, Факти !
цитирай
2. faktifakti - Богатите душевно ме разбират идеално.
28.04.2013 19:56
Щастлива съм, че имам читатели като теб.

stela50 написа:
Без да искаш изживяваш всеки миг, всеки жест,
всяка мисъл ... и очакваш... много ми хареса.
...Безмълвно. Само с взор.
Да станем прозрачни,
несами и несъществуващи поотделно,
в концентрация от любов...
Поздрав, Факти !

цитирай
3. cinderellathespy - ...
28.04.2013 21:34
Почувствах го, сякаш е писано за мои възприятия и светоусещания...
В настоящите мигове...
Умееш ги ти нещата...
Поздрави, Еви!!!
И тук да кажа (като под Изгубените посоки) - > Честита Цветница!
Да бъдем здрави и по-добри в дните, с повече вяра и мъдрост!
До скоро,

Ели
цитирай
4. bven - Силно признание:))
28.04.2013 22:23
Очаква ни такова събитие след повече или по-малко време (зависи кой как го измерва)!
Честит празник, мъдро момиче!
цитирай
5. sestra - Tам е работата - любов,
28.04.2013 22:27
това не е някакви си чувства, никак даже, а отдаване и взаимно проникване, необратимо е. Затова само вълчи капан в мозъка може да и помогне по пътя в човека си :)
цитирай
6. faktifakti - сега се прибрах Ели, честит празник със закъснение. прегръдки
29.04.2013 01:05
cinderellathespy написа:
Почувствах го, сякаш е писано за мои възприятия и светоусещания...
В настоящите мигове...
Умееш ги ти нещата...
Поздрави, Еви!!!
И тук да кажа (като под Изгубените посоки) - > Честита Цветница!
Да бъдем здрави и по-добри в дните, с повече вяра и мъдрост!
До скоро,

Ели

цитирай
7. faktifakti - пред твоята , моята мъдрост е като детска играчка. трогната съм, че си тук.
29.04.2013 01:06
bven написа:
Очаква ни такова събитие след повече или по-малко време (зависи кой как го измерва)!
Честит празник, мъдро момиче!

цитирай
8. faktifakti - не ми говори за любов, че ми се повдига от тази дума.
29.04.2013 01:09
sestra написа:
това не е някакви си чувства, никак даже, а отдаване и взаимно проникване, необратимо е. Затова само вълчи капан в мозъка може да и помогне по пътя в човека си :)

цитирай
9. karaiany - Хм, озадачи ме с този отговор към ...
29.04.2013 02:27
Хм , озадачи ме с този отговор към сестра...:)
А стихът ти е много хубав . Като взаимно проникване е , така го прочетох.
Ето какво казва поетът суфист Руми по този повод :
" В далечината виждаш само светлината ми. Приближи се , и в мен ще видиш себе си. "
цитирай
10. sestra - Знам, забавляваш ме с тази реакция :)
29.04.2013 08:52
Все пак тази дума изразява нещо необяснимо, което има най-малко общо с личните притежания и с чувствата, да повторя. А каквото ние, хората си мислим постоянно, то си е в наш ущърб, както сами се убеждаваме. Усмихни се, тя е навсякъде.

faktifakti написа:
sestra написа:
това не е някакви си чувства, никак даже, а отдаване и взаимно проникване, необратимо е. Затова само вълчи капан в мозъка може да и помогне по пътя в човека си :)


цитирай
11. jabalka - Привет Факти!:)
29.04.2013 11:19
Да, пърхането на крилата на пеперудите , може да предизвиква торнадо в другият край на света...
Цикадата престоява до 17 години в основата на дървото, за да се превърне в пеперуда и да роди своите малки...
Не вярвам първите да знаят, че предизвикват катаклизъм, както и не мисля, че Цикадата знае защо...!?
Но зная, че всичко за което пишеш като преживяване може да се преживее - в тази реалност в която го създаваш ... и то е Факт, ти го преживяваш!
цитирай
12. faktifakti - еее, човек да не каже нещо на 1 уиски и ще ме изядете с Адриан с парцалите.
29.04.2013 13:00
sestra написа:
Все пак тази дума изразява нещо необяснимо, което има най-малко общо с личните притежания и с чувствата, да повторя. А каквото ние, хората си мислим постоянно, то си е в наш ущърб, както сами се убеждаваме. Усмихни се, тя е навсякъде.

faktifakti написа:
sestra написа:
това не е някакви си чувства, никак даже, а отдаване и взаимно проникване, необратимо е. Затова само вълчи капан в мозъка може да и помогне по пътя в човека си :)



цитирай
13. faktifakti - така съм по- убедителна пред читателите си.
29.04.2013 13:05
представи си че сме в театър и играя роля.
коментарите ти винаги ме карат да си джуркам мозъчните клетки.

jabalka написа:
Да, пърхането на крилата на пеперудите , може да предизвиква торнадо в другият край на света...
Цикадата престоява до 17 години в основата на дървото, за да се превърне в пеперуда и да роди своите малки...
Не вярвам първите да знаят, че предизвикват катаклизъм, както и не мисля, че Цикадата знае защо...!?
Но зная, че всичко за което пишеш като преживяване може да се преживее - в тази реалност в която го създаваш ... и то е Факт, ти го преживяваш!

цитирай
14. karaiany - Хм, май са били 2, а може и повече. . . ...
29.04.2013 13:52
Хм , май са били 2 , а може и повече...
Няма лошо , аз бях на повече оная вечер..:)))
цитирай
15. faktifakti - !!!!!!!!!!!!
29.04.2013 14:15
karaiany написа:
Хм , озадачи ме с този отговор към сестра...:)
А стихът ти е много хубав . Като взаимно проникване е , така го прочетох.
Ето какво казва поетът суфист Руми по този повод :
" В далечината виждаш само светлината ми. Приближи се , и в мен ще видиш себе си. "

цитирай
16. faktifakti - ако изпия повече от 2 и ще пукна.
29.04.2013 14:17
и не ме базикай, не знаеш как се върти земята на 2- две. ужас.

karaiany написа:
Хм , май са били 2 , а може и повече...
Няма лошо , аз бях на повече оная вечер..:)))

цитирай
17. mariniki - много красота и нежност...
05.05.2013 13:10
усетих тук... прекрасен стих, Евичка...
аплодисменти...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faktifakti
Категория: Поезия
Прочетен: 3076447
Постинги: 949
Коментари: 9090
Гласове: 23317
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031