Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2013 23:14 - Зараствайте рани
Автор: faktifakti Категория: Поезия   
Прочетен: 3330 Коментари: 20 Гласове:
28

Последна промяна: 03.12.2013 23:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Посрещнах края и на есента.
В снежинки се превърнаха сълзите ми.
Бях пътник в сумрачната тишина.
Бях цвете, падащо стремително.

Успокоих и птиците в високото.
И излекувах странстващите хора.
Завих дърветата загрижено, в посока.
И сгуших се в последната си воля.

Небесната река прецапа и луната.
А после стана хладно - зимно.
Безмълвно горе се разтвори тишината.
А аз изпих дъждовна чаша с вино.

Разпрегнах даже колесницата.
И се сбогувах бавно със конете.
Отпуснах на бедрото си десницата.
И си прегърбих някак раменете.

Във миналото изгоря ми залеза.
И сринаха се всички горди хребети.
Изсъхна водопоя на душата ми.
И погрозняха белите ми лебеди.

Сега се скривам във нощта на храма.
Дори с пръсти да докосвам аз звездите.
Не разговарям. Вече станах няма.
Не смейте да тревожите покоя ми
                                               със питане.



Тагове:   есен,   звезди,   зима,   покой,


Гласувай:
28



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sestra - Виж сега.
04.12.2013 00:12
Имам едно дълго четене по ист. на изк. за утре (днес). Лека нощ сега и се готви за разпит, лиричке.
цитирай
2. karaiany - Невероятно красив стих, макар и ...
04.12.2013 10:26
Невероятно красив стих, макар и пълен с печал.
С прегръдка за теб!
цитирай
3. faktifakti - нямаш грижи. аз съм издържлива.
04.12.2013 15:12
sestra написа:
Имам едно дълго четене по ист. на изк. за утре (днес). Лека нощ сега и се готви за разпит, лиричке.

цитирай
4. faktifakti - благодаря ти.
04.12.2013 15:17
karaiany написа:
Невероятно красив стих, макар и пълен с печал.
С прегръдка за теб!

цитирай
5. makont - Така сгушена, ще дочакаш,
04.12.2013 16:29
сигурна съм. Прегръщам те Факти!
цитирай
6. sestra - Добре.
04.12.2013 16:33
faktifakti написа:
sestra написа:
Имам едно дълго четене по ист. на изк. за утре (днес). Лека нощ сега и се готви за разпит, лиричке.



Какво е да си цвете, падащо стремително? Цялото стихотворение е мека лирика наистина, като бяло горене, твоята си стилистика, заради която е хубаво да се чете тук.
цитирай
7. faktifakti - абсолютно. и аз те прегръщам.
04.12.2013 16:53
makont написа:
сигурна съм. Прегръщам те Факти!

цитирай
8. faktifakti - представи си вишнев цвят как пада в река. благодаря, Стани.
04.12.2013 16:57
sestra написа:
faktifakti написа:
sestra написа:
Имам едно дълго четене по ист. на изк. за утре (днес). Лека нощ сега и се готви за разпит, лиричке.



Какво е да си цвете, падащо стремително? Цялото стихотворение е мека лирика наистина, като бяло горене, твоята си стилистика, заради която е хубаво да се чете тук.

цитирай
9. stela50 - Много хубаво ... навяващо тъга и сила...
04.12.2013 18:29
Поздрав, Факти !
цитирай
10. sestra - Ако съм вишнев цвят, падащ в реката, ще съм и вишната, и плодовете, и реката,
04.12.2013 21:23
faktifakti написа:
sestra написа:
faktifakti написа:
sestra написа:
Имам едно дълго четене по ист. на изк. за утре (днес). Лека нощ сега и се готви за разпит, лиричке.



Какво е да си цвете, падащо стремително? Цялото стихотворение е мека лирика наистина, като бяло горене, твоята си стилистика, заради която е хубаво да се чете тук.


и ветрецът, дето леко минава покрай мен, за да раздухва това стремително падане.
Продължавам да питам. Посрещайки края на поредния сезон, чакаш ли и какво, лирична героиньо?
цитирай
11. mt46 - !
05.12.2013 08:59
Браво!...
цитирай
12. cinderellathespy - Извлякох
05.12.2013 11:03
"Не разговарям. Вече станах няма.
Не смейте да тревожите покоя ми
със питане."

Това си избрах!*

ще те въпросвам бавно и полека
по клепките ти
в сънни небеса
а после по вълшебната пътека
за тебе ще създавам
чудеса

ще дойде пролет
слънцето ще пее
тревите ще растат в дъжда
душата ти без глас
ще оцелее
освободена скитайки
в света

Прегръщам те тихо и на пръсти
о т л и т а м...

Ели:)
цитирай
13. faktifakti - благодаря ти. поздрав.
05.12.2013 11:32
stela50 написа:
Поздрав, Факти !

цитирай
14. faktifakti - май, не. поздрави. много красиво си написала мислите си.
05.12.2013 12:00
sestra написа:
faktifakti написа:
sestra написа:
faktifakti написа:
sestra написа:
Имам едно дълго четене по ист. на изк. за утре (днес). Лека нощ сега и се готви за разпит, лиричке.



Какво е да си цвете, падащо стремително? Цялото стихотворение е мека лирика наистина, като бяло горене, твоята си стилистика, заради която е хубаво да се чете тук.


и ветрецът, дето леко минава покрай мен, за да раздухва това стремително падане.
Продължавам да питам. Посрещайки края на поредния сезон, чакаш ли и какво, лирична героиньо?

цитирай
15. faktifakti - радвам се, че ти хареса.
05.12.2013 12:00
mt46 написа:
Браво!...

цитирай
16. faktifakti - красиво написано, като полет. и аз те прегръщам.
05.12.2013 12:01
cinderellathespy написа:
"Не разговарям. Вече станах няма.
Не смейте да тревожите покоя ми
със питане."

Това си избрах!*

ще те въпросвам бавно и полека
по клепките ти
в сънни небеса
а после по вълшебната пътека
за тебе ще създавам
чудеса

ще дойде пролет
слънцето ще пее
тревите ще растат в дъжда
душата ти без глас
ще оцелее
освободена скитайки
в света

Прегръщам те тихо и на пръсти
о т л и т а м...

Ели:)

цитирай
17. sestra - Красиво е, да.
05.12.2013 14:48
faktifakti написа:
sestra написа:
faktifakti написа:
sestra написа:
faktifakti написа:
sestra написа:
Имам едно дълго четене по ист. на изк. за утре (днес). Лека нощ сега и се готви за разпит, лиричке.



Какво е да си цвете, падащо стремително? Цялото стихотворение е мека лирика наистина, като бяло горене, твоята си стилистика, заради която е хубаво да се чете тук.


и ветрецът, дето леко минава покрай мен, за да раздухва това стремително падане.
Продължавам да питам. Посрещайки края на поредния сезон, чакаш ли и какво, лирична героиньо?



Изглежда, че фактите винаги са красиви и не, че и аз съм научила този урок, но нали си знаеш каква съм кука. Не чакаш без май, така, че зарежи броенето на есени, раздвижи рамене и иди да си нагледаш белите лебеди. Забрави ли, че се разхубавяват от поглед? :)
цитирай
18. faktifakti - хм.
05.12.2013 22:15
sestra написа:
faktifakti написа:
sestra написа:
faktifakti написа:
sestra написа:
faktifakti написа:
sestra написа:
Имам едно дълго четене по ист. на изк. за утре (днес). Лека нощ сега и се готви за разпит, лиричке.



Какво е да си цвете, падащо стремително? Цялото стихотворение е мека лирика наистина, като бяло горене, твоята си стилистика, заради която е хубаво да се чете тук.


и ветрецът, дето леко минава покрай мен, за да раздухва това стремително падане.
Продължавам да питам. Посрещайки края на поредния сезон, чакаш ли и какво, лирична героиньо?



Изглежда, че фактите винаги са красиви и не, че и аз съм научила този урок, но нали си знаеш каква съм кука. Не чакаш без май, така, че зарежи броенето на есени, раздвижи рамене и иди да си нагледаш белите лебеди. Забрави ли, че се разхубавяват от поглед? :)

цитирай
19. jenyivanova - ..........
10.12.2013 10:44
Изключителен стих! Великолепен! ....и толкова близо до мен!
цитирай
20. faktifakti - благодаря ти за истинския прочит.
10.12.2013 15:21
jenyivanova написа:
Изключителен стих! Великолепен! ....и толкова близо до мен!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faktifakti
Категория: Поезия
Прочетен: 3087922
Постинги: 949
Коментари: 9090
Гласове: 23348
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930