Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.02.2014 15:52 - Стълба от къдрици
Автор: faktifakti Категория: Поезия   
Прочетен: 4772 Коментари: 24 Гласове:
29

Последна промяна: 21.02.2014 15:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg




**
Всяка капка в реката
казва сбогом на света,
а при мене влита птица
през прозореца сега.

Къдрите ми правят стълба
към небето в този ден,
ала погледът защо ли
е в земята устремен.

И душата ми промъква се,
иска някой да я хване,
със монета- щастие в ръка,
да бележи мойте длани.

И гореща пепел се посипва,
пръстите с любов гори,
заличава миналите рани
и попива капките сълзи ..





Тагове:   птица,


Гласувай:
29



1. sestra - Ако е така, както пише,
21.02.2014 17:08
то ние, приятелите ти можем само да се молим за теб. Привет :)
цитирай
2. faktifakti - поздрав, Стани - ако всеки сценарист на филм проектираше себе си -
21.02.2014 17:11
какво ли щеше да стане със сценариста.
приятелите да се молите да не спра да пиша,
че тогава ще настъпи голяма тишина..
тишинааа , тишинааа само тя ми останаааа

http://www.youtube.com/watch?v=H1VFiHlNpZw

sestra написа:
то ние, приятелите ти можем само да се молим за теб. Привет :)

цитирай
3. sestra - Хаха... какво да стане, все някак умира и той като всички.
21.02.2014 17:41
faktifakti написа:
какво ли щеше да стане със сценариста.
приятелите да се молите да не спра да пиша,
че тогава ще настъпи голяма тишина..
тишинааа , тишинааа само тя ми останаааа

http://www.youtube.com/watch?v=H1VFiHlNpZw

sestra написа:
то ние, приятелите ти можем само да се молим за теб. Привет :)



Бях я забравила тази любима песен. А гледай какъв въпрос - като пишем дали умираме красиви?...
цитирай
4. faktifakti - не съм видяла красива смърт до сега.
21.02.2014 17:49
sestra написа:
faktifakti написа:
какво ли щеше да стане със сценариста.
приятелите да се молите да не спра да пиша,
че тогава ще настъпи голяма тишина..
тишинааа , тишинааа само тя ми останаааа

http://www.youtube.com/watch?v=H1VFiHlNpZw

sestra написа:
то ние, приятелите ти можем само да се молим за теб. Привет :)



Бях я забравила тази любима песен. А гледай какъв въпрос - като пишем дали умираме красиви?...

цитирай
5. zlatkostanoev - Без значение е, дали написаното е ...
21.02.2014 18:24
Без значение е, дали написаното е истинно или не, по–важното е, че стихотворението
има сюжет, тематика, и не на последно място – смисъл! Поздравления!
цитирай
6. mt46 - Харесах...
21.02.2014 18:43
И ти поставям още една точка...
цитирай
7. vishnichka - Тез вълшебни къдрици - стълба,
21.02.2014 20:35
сбъдват ли желания за мечтатели като мен ...
Хареса ми и на мен пъстротата на настроението!:)

цитирай
8. cinderellathespy - Заличаване(to)
21.02.2014 22:11
Всяко заличаване е трудно, но когато се случи
капките в реката спират да казват сбогом на света според мен, Ев!?
Визуализирах водопад преди дни и къпеща се любов под него,
а после водопада започна да тече на обратно и ме издигна
горе, на скалата, а на ръката ми кацна сокол...
Обичам твоите картини... и странните посоки в които те запращат мислите ми... Сега след като ги попих* ще продължа с Кийра Найтли
и ще проверя дали тая вечер
края за Елизабет и Дорси ще е щастлив??!! ;)
Прегръщам те и ти благодаря за днешното включване.
Ще пратя снимки:))

Ели
цитирай
9. hel - Когато се заличат миналите рани, ...
21.02.2014 23:24
Когато се заличат миналите рани, животът започва отново!
Поздрав!
цитирай
10. faktifakti - исках да бъде достъпно. поздрав.
22.02.2014 00:04
zlatkostanoev написа:
Без значение е, дали написаното е истинно или не, по–важното е, че стихотворението
има сюжет, тематика, и не на последно място – смисъл! Поздравления!

цитирай
11. faktifakti - естествено , ти обичаш рими.
22.02.2014 00:06
внимавай да не ме превърнеш в многоточие, поете.

mt46 написа:
И ти поставям още една точка...

цитирай
12. faktifakti - сбъдват желанията само на мечтатели като теб. усмивки
22.02.2014 00:08
vishnichka написа:
сбъдват ли желания за мечтатели като мен ...
Хареса ми и на мен пъстротата на настроението!:)


цитирай
13. faktifakti - заличаване - хубава дума. честита прическа и нов етап, Ели.
22.02.2014 00:10
cinderellathespy написа:
Всяко заличаване е трудно, но когато се случи
капките в реката спират да казват сбогом на света според мен, Ев!?
Визуализирах водопад преди дни и къпеща се любов под него,
а после водопада започна да тече на обратно и ме издигна
горе, на скалата, а на ръката ми кацна сокол...
Обичам твоите картини... и странните посоки в които те запращат мислите ми... Сега след като ги попих* ще продължа с Кийра Найтли
и ще проверя дали тая вечер
края за Елизабет и Дорси ще е щастлив??!! ;)
Прегръщам те и ти благодаря за днешното включване.
Ще пратя снимки:))

Ели

цитирай
14. karaiany - Монетата е за лодкаря. За превоза от ...
22.02.2014 03:43
Монетата е за лодкаря. За превоза от тъмното към светлото. Важното е умението да импровизираме и пресъздаваме себе си отново и отново. Аз самият не знам къде му е краят на всичко това, но знам, че търсенето си заслучава усилието.
Този клип е направо трепач.
цитирай
15. sestra - И аз не съм виждала красива ,
22.02.2014 08:50
faktifakti написа:
sestra написа:
faktifakti написа:
какво ли щеше да стане със сценариста.
приятелите да се молите да не спра да пиша,
че тогава ще настъпи голяма тишина..
тишинааа , тишинааа само тя ми останаааа

http://www.youtube.com/watch?v=H1VFiHlNpZw

sestra написа:
то ние, приятелите ти можем само да се молим за теб. Привет :)



Бях я забравила тази любима песен. А гледай какъв въпрос - като пишем дали умираме красиви?...


но вероятно, защото я гледаме откъм гърба. Бъди щастлива и пиши все така пестеливо, защото е по-хубаво. Не, че е много важно, на мен ми омръзна примерно.
цитирай
16. faktifakti - така е . поздрав.
22.02.2014 09:36
hel написа:
Когато се заличат миналите рани, животът започва отново!
Поздрав!

цитирай
17. faktifakti - тъкмо бях решила да пиша всеки ден и ти уби порива ми.
22.02.2014 09:40
но ако все пак го направя, просто ме чети през 10 дни.

sestra написа:
faktifakti написа:
sestra написа:
faktifakti написа:
какво ли щеше да стане със сценариста.
приятелите да се молите да не спра да пиша,
че тогава ще настъпи голяма тишина..
тишинааа , тишинааа само тя ми останаааа

http://www.youtube.com/watch?v=H1VFiHlNpZw

sestra написа:
то ние, приятелите ти можем само да се молим за теб. Привет :)



Бях я забравила тази любима песен. А гледай какъв въпрос - като пишем дали умираме красиви?...


но вероятно, защото я гледаме откъм гърба. Бъди щастлива и пиши все така пестеливо, защото е по-хубаво. Не, че е много важно, на мен ми омръзна примерно.

цитирай
18. faktifakti - душата си има лостове за ренегерация.
22.02.2014 09:57
karaiany написа:
Монетата е за лодкаря. За превоза от тъмното към светлото. Важното е умението да импровизираме и пресъздаваме себе си отново и отново. Аз самият не знам къде му е краят на всичко това, но знам, че търсенето си заслучава усилието.
Този клип е направо трепач.

цитирай
19. makont - Еви, а ако капката е сълза?!
22.02.2014 17:07
Концентрирана мъка, но пречистваща. Ще излекува дланите, вярвам. Хвърли монетата във фонтана и гледай нагоре, стълбите така са ориентирани, а тези, от къдрици особено. Иначе, светът ще се обърне. Прегръдки и хубав уикенд!
цитирай
20. solinvictus - Беше ми много трудно като ученик да ...
24.02.2014 20:30
Беше ми много трудно като ученик да запаметявам подобни римувани текстове,пък сега ми са неразбираеми...може би защото съм не съм романтичен...
цитирай
21. metlichina - натъжи ме...
24.02.2014 22:24
но пък с любов и сълзи заличаваме тъгата...
прегръщам те, сърдечно..
цитирай
22. faktifakti - благодаря за чудесния коментар. усмивки.
25.02.2014 11:38
makont написа:
Концентрирана мъка, но пречистваща. Ще излекува дланите, вярвам. Хвърли монетата във фонтана и гледай нагоре, стълбите така са ориентирани, а тези, от къдрици особено. Иначе, светът ще се обърне. Прегръдки и хубав уикенд!

цитирай
23. faktifakti - бъди по- толерантен към римата.
25.02.2014 11:39
solinvictus написа:
Беше ми много трудно като ученик да запаметявам подобни римувани текстове,пък сега ми са неразбираеми...може би защото съм не съм романтичен...

цитирай
24. faktifakti - усмихни се, това е само стих.
25.02.2014 11:40
metlichina написа:
но пък с любов и сълзи заличаваме тъгата...
прегръщам те, сърдечно..

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faktifakti
Категория: Поезия
Прочетен: 3076508
Постинги: 949
Коментари: 9090
Гласове: 23317
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031