Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2015 21:23 - През дупка в стената
Автор: faktifakti Категория: Поезия   
Прочетен: 6979 Коментари: 12 Гласове:
20

Последна промяна: 10.06.2015 22:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg




***
Красота е
през дупка в стената,
на листа да блести
Млечния път..

Красота е
в дълбоката нощ
Млечния път
да се рзстели ярко
над черните водни полета..

Тази небесна река
няма висока вълна,
но е трудно
да достигнеш дори
до подножието й  близо..

Погледни в  полунощ
как променя русло
реката небесна,
точно в твоя посока.
И ириса ти оцветява
с мека светлина..

image

***
На гръдта на нощта
посипа се дъжд ласкаво
и в прозрачния водопад,
тя попадна в светлинен поток -
времевата игла..
На лунна светлина,
на тепиха той хвърли
нейната сянка
в съня.
Забравил
от каква материя
са устните й -
от неговия собствен сняг,
заскрежил дъждовните капки..
В проблясъка на зората
сянката й избяга
като рибка в плитка вода..
Единствен път
е да тръгне по облаците
през дупка в стената.
И през дъжда
да достигне
до шипковия цвят
в мига на разцъфване..




Тагове:   млечен път,


Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. elineli - Кой ми е Дали!:)
10.06.2015 22:05
Полунощната ти красота харесах, ХармонИ! Представих си я потекла към мен.
Любими са ми хрумките ти, сърчице. Правят живеенето в този прозаичен, объркан и обикновен свят приключение - тъкмо като за мен.
Благодаря! ***
цитирай
2. donchevav - Процедена на капки през дупката ...
10.06.2015 22:22
Процедена на капки през дупката млечна небесна река, в полунощ променила руслото си и потекла към мене - да ме превърне в мека светлина. Хареса ми!
Поздрави, мила Факти! И дано всяка нощ звездната магия оцветява топлия ирис на поне една влюбена душа!
цитирай
3. faktifakti - благодаря ти, че пътешестваш с мен, чрез хрумките ми.
10.06.2015 22:31
elineli написа:
Полунощната ти красота харесах, ХармонИ! Представих си я потекла към мен.
Любими са ми хрумките ти, сърчице. Правят живеенето в този прозаичен, объркан и обикновен свят приключение - тъкмо като за мен.
Благодаря! ***

цитирай
4. tota - Поздрави за стиховете, посветени на небесната светлина!
10.06.2015 23:00
Красиво е, когато сетивата ни долавят света, около нас. И още по красиво, когато въздействието им върху нас, пресъздадем с думите. Обичам да наблюдавам небесния саван през прозореца и се възхищавам на светлината, която мъждука до пробуждането на деня. Не сме сами! Това говорят и стиховете ти!

Нежна да е нощта!
цитирай
5. sestra - Здравей. Ти знаеш,
11.06.2015 09:50
че не обичам да чета стихове за влюбеност, отдаденост и летене, защото хората предпочитат да се отдават на фантазиите само на думи, много обичат, а реално ги държат пред затворените врати на подредените си и натъкмени за вечност къщи точно както постъпват с бездомните кученца и котета. С марш далеч. Но твоите ми харесват наистина. Че и песен ти намерих

https://www.youtube.com/watch?v=fokXZUn6VAA
цитирай
6. faktifakti - поздрави и благодаря :)
11.06.2015 14:06
donchevav написа:
Процедена на капки през дупката млечна небесна река, в полунощ променила руслото си и потекла към мене - да ме превърне в мека светлина. Хареса ми!
Поздрави, мила Факти! И дано всяка нощ звездната магия оцветява топлия ирис на поне една влюбена душа!

цитирай
7. faktifakti - или сме част от едно цяло :) поздрави и благодаря
11.06.2015 14:06
tota написа:
Красиво е, когато сетивата ни долавят света, около нас. И още по красиво, когато въздействието им върху нас, пресъздадем с думите. Обичам да наблюдавам небесния саван през прозореца и се възхищавам на светлината, която мъждука до пробуждането на деня. Не сме сами! Това говорят и стиховете ти!

Нежна да е нощта!

цитирай
8. faktifakti - въпрос на личен избор, благодаря за песента :)
11.06.2015 14:08
sestra написа:
че не обичам да чета стихове за влюбеност, отдаденост и летене, защото хората предпочитат да се отдават на фантазиите само на думи, много обичат, а реално ги държат пред затворените врати на подредените си и натъкмени за вечност къщи точно както постъпват с бездомните кученца и котета. С марш далеч. Но твоите ми харесват наистина. Че и песен ти намерих

https://www.youtube.com/watch?v=fokXZUn6VAA

цитирай
9. sestra - Не е въпрос :)
11.06.2015 18:09
Мнение е. Да повторя:... добра поезия.
цитирай
10. mt46 - Поздрав!...
12.06.2015 13:37
Аз мислех, че Млечният път
започва от женската гръд...
М. Тачков
цитирай
11. faktifakti - добра гледна точка :)
14.06.2015 13:05
mt46 написа:
Аз мислех, че Млечният път
започва от женската гръд...
М. Тачков

цитирай
12. metlichina - аз не мвисля... а знам..
23.06.2015 21:59
че Млечният път извира като небесна река... именно от женската гръд...
и потича по руслото на любовта за да освети вселената и да я дари
с живот... уникални, красиви стихове.. поздравления, Ева...
от сърце..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faktifakti
Категория: Поезия
Прочетен: 3088863
Постинги: 949
Коментари: 9090
Гласове: 23349
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930