Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2016 01:18 - Боси ангели
Автор: faktifakti Категория: Поезия   
Прочетен: 4550 Коментари: 16 Гласове:
26

Последна промяна: 05.12.2016 14:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg




***
Ангелите се разхождат боси в снега,
върху прозрачните снежинки се търкалят.
Оставят по прозорците от скреж крила
и с падащи пера, в съня безмълвно галят.

Мечтите им са пърхащи от бялост пеперуди
и лунно светят с нежни, сребърни лица.
Игличките на всеки бор превръщат в изумруди
и в снежната виелица превръщат ни в деца.

Понякога закачат си крилете по дървета,
за люлки на минаващи в партината души.
Завихрят се напред- назад със сняг в света
и красотата с тях, безгрижна лъкатуши..
image




Тагове:   сняг,   ангели,


Гласувай:
26



1. vesever - https://www.youtube.com/watch?v=CL_QwmI2ExU
05.12.2016 09:58
Еха, това ще си го запазя, Ева, много ми е близко!
Още една приятелка е писала за ангели днес, ерато7, тъкмо от при нея идвам, прекрасни сте и страхотно ме зарадвахте!

Знаеш ли, често намирам на пътя си малки бели перца, съвсем малки, колкото кутрето ми.
Една зима, по коледа, на морето, слязох до плажа и събувайки ботушите си, под катарамата на единия ботуш имаше малко бяло перце.
Тогава бях в много тежък период и не мога да опиша усещането...точно в такива мигове подобни знаци са ми много трогателнии и подкрепящи и разбирам, че ангелите са винаги с мен, дори в най-тежките моменти.
Изпращам ти моите ангелски криле в небето.
А когато падне вторият сняг, замислям един поздрав, за който ти ми даде вдъхновение наскоро с онзи клип :))
цитирай
2. iva8787 - Супер нежен стих с много красиво ...
05.12.2016 10:37
Супер нежен стих с много красиво присъствие на ефирна метафора. Поздрави от мен !
цитирай
3. faktifakti - чувала съм, че ангелите така оставят знаци при нужда - с перца.
05.12.2016 12:04
чакам поздрава .
и умната:)


vesever написа:
Еха, това ще си го запазя, Ева, много ми е близко!
Още една приятелка е писала за ангели днес, ерато7, тъкмо от при нея идвам, прекрасни сте и страхотно ме зарадвахте!

Знаеш ли, често намирам на пътя си малки бели перца, съвсем малки, колкото кутрето ми.
Една зима, по коледа, на морето, слязох до плажа и събувайки ботушите си, под катарамата на единия ботуш имаше малко бяло перце.
Тогава бях в много тежък период и не мога да опиша усещането...точно в такива мигове подобни знаци са ми много трогателнии и подкрепящи и разбирам, че ангелите са винаги с мен, дори в най-тежките моменти.
Изпращам ти моите ангелски криле в небето.
А когато падне вторият сняг, замислям един поздрав, за който ти ми даде вдъхновение наскоро с онзи клип :))

цитирай
4. faktifakti - поздрави и благодаря :)
05.12.2016 12:06
iva8787 написа:
Супер нежен стих с много красиво присъствие на ефирна метафора. Поздрави от мен !

цитирай
5. milady - Оффф, прозяв..
05.12.2016 16:59
ева, най накрая май
ще останете двете с..веселата пипиритутка.
да спрете тока на блог бъ гъ то..
цитирай
6. nalia - Ангелско е перото ти, Еви!
05.12.2016 17:23
Поздрави!
цитирай
7. faktifakti - последните стават първи :)
05.12.2016 18:39
въпрос на издържливост.

quote=milady] ева, най накрая май
ще останете двете с..веселата пипиритутка.
да спрете тока на блог бъ гъ то..[/quote]
цитирай
8. faktifakti - понякога:)
05.12.2016 18:40
сърдечни поздрави.


nalia написа:
Поздрави!

цитирай
9. vesever - Прекрасни са знаците, да! ...
05.12.2016 19:45
Прекрасни са знаците, да!

И умно, и най-вече весело ще бъде, понеже такова е и името ми...;)
Лека и уютна вечер!
цитирай
10. faktifakti - :)
06.12.2016 12:34
vesever написа:
Прекрасни са знаците, да!

И умно, и най-вече весело ще бъде, понеже такова е и името ми...;)
Лека и уютна вечер!

цитирай
11. cinderellathespy - Едни Боси ангели и от мен...
06.12.2016 13:40
„Мечтите им са пърхащи от бялост пеперуди
и лунно светят с нежни, сребърни лица.“

Боси ангели…

Разперили криле отново светят
във нощното изгарящо небе
пазители – във бъдното потрепват
и пазят с обич нечие сърце.

Завързали косите си на плитки
танцуват танц под кръглата луна
под стъпките им боси и звънливи
запява песен тихата земя.

Мечтите сбъдват в утрини красиви
раздиплят се по пътища в анфас
очите им кристални и щастливи
завръщат вярата дълбоко в нас.

Вземи от огъня им зрънце нежност
от вятъра им рима сътвори
в безмълвното усещане за вечност
следите им в надежда претвори.

Те ще запазят твоята сакралност
ще те превърнат в птица и дъга
и в нова доизмислена реалност
ще нарисуват твоята съдба.

06.12.2016г.
Ели

Това просто като поетичен отговор, Еви!
Хрумна ми ей сега преди да вляза в залата.
Ще използвам цитата от твоето стихотворение,
като мото в моето. Благодаря за вдъхновението!
Ангелите са бели през зимата и бликащи от цветове през топлите месеци...
Обичам да правя ангели в снега! Като някакво сакрално общуване
на душата с небето се получава, посредством снежния отпечатък...
Всички носим ангелското в себе си и само въпрос на време е
да го открием и развием! Прегръщам те! Хубав празник днес! :)

Ели
цитирай
12. sestra - Знам ги ангелите -
06.12.2016 15:28
търчат боси по заскрежените треви, понякога са черни, катранени, понякога като да летят, завеяни от треската си по улиците на всеки град, понякога се блъскат в контейнерите и чувам загадъчните им възгласи, а някога и заклинания.
цитирай
13. faktifakti - страхотно е Ели:) благодаря ти от сърце
08.12.2016 13:56
cinderellathespy написа:
„Мечтите им са пърхащи от бялост пеперуди
и лунно светят с нежни, сребърни лица.“

Боси ангели…

Разперили криле отново светят
във нощното изгарящо небе
пазители – във бъдното потрепват
и пазят с обич нечие сърце.

Завързали косите си на плитки
танцуват танц под кръглата луна
под стъпките им боси и звънливи
запява песен тихата земя.

Мечтите сбъдват в утрини красиви
раздиплят се по пътища в анфас
очите им кристални и щастливи
завръщат вярата дълбоко в нас.

Вземи от огъня им зрънце нежност
от вятъра им рима сътвори
в безмълвното усещане за вечност
следите им в надежда претвори.

Те ще запазят твоята сакралност
ще те превърнат в птица и дъга
и в нова доизмислена реалност
ще нарисуват твоята съдба.

06.12.2016г.
Ели

Това просто като поетичен отговор, Еви!
Хрумна ми ей сега преди да вляза в залата.
Ще използвам цитата от твоето стихотворение,
като мото в моето. Благодаря за вдъхновението!
Ангелите са бели през зимата и бликащи от цветове през топлите месеци...
Обичам да правя ангели в снега! Като някакво сакрално общуване
на душата с небето се получава, посредством снежния отпечатък...
Всички носим ангелското в себе си и само въпрос на време е
да го открием и развием! Прегръщам те! Хубав празник днес! :)

Ели

цитирай
14. faktifakti - малцина ги чуват
08.12.2016 13:56
sestra написа:
търчат боси по заскрежените треви, понякога са черни, катранени, понякога като да летят, завеяни от треската си по улиците на всеки град, понякога се блъскат в контейнерите и чувам загадъчните им възгласи, а някога и заклинания.

цитирай
15. iva8787 - Убийствен стих просто, много е д...
15.12.2016 21:43
Убийствен стих просто, много е добър! Идеята, метафората, въобще всичко в него е ангелски красиво и нежно!!!!
цитирай
16. faktifakti - :)
17.12.2016 00:49
iva8787 написа:
Убийствен стих просто, много е добър! Идеята, метафората, въобще всичко в него е ангелски красиво и нежно!!!!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faktifakti
Категория: Поезия
Прочетен: 3077347
Постинги: 949
Коментари: 9090
Гласове: 23317
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031