Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2012 23:16 - Среднощен екшън - 5
Автор: brym4ence87 Категория: Забавление   
Прочетен: 3730 Коментари: 4 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Без да каже нищо повече, мята цигарата на пода, отваря вратата и както се казва – дим да я няма. Тича, чувам ехото от токчетата й по коридора, качва се нагоре, праска врата и започва да крещи неистово. Лятно време, освен, че минава полунощ вече и е попритихнал градът – всички прозорци отворени, такива писъци, батка, женски, пронизителни, ако чуеш - не знам какво би си помислил. Писъци, крясъци, шум от блъскане и падащи предмети – точно над стаята ми  – вече на два гласа. Демонстративен аргумент - счупено стъкло издрънча. После всичко утихва малко преди да тръгна натам. И заради какво всичко – пропускам отговора покрай ушите и мисълта си.

Направо нещо като - The answer my friend is blowin" in the wind .

Получи се  май по-голям екшън  от режисирани действия в шоу с риалити формат.

След малко тракащи токчета отново в посока към моя коридор, разчорлена, зачервена, със скъсан ръкав на тънката блузка – насам идва Дани. Зяпвам с отворена уста и увиснало чене – не мога да сдържа искреното си удивление от вида й.

Нямах време да изпитам и капчица вина.

- Нищо не е имало, нищо! Напих се, срамувам се от себе си, но с този човек историята приключи преди да съм с теб, разбери! – удря ме с малки юмручета по гърдите, докато избълва всичко това.

- Нищо, нищо, нищо – повтаря отново и отново, блъска ме, разплаква се, потичат черни сълзи от спиралата по миглите и се сливат по брадичката й, капят по светлата блузка и оставят мокри чернеещи петна.

Страшна мацка, емоционална, драматична, но и аз не оставам по-назад.

Сдържан съм бил, студен и безчувствен ли! Не съм бил спонтанен, така ли – ето ме  в действие тук и сега!

Просто не ме познавате, но съм способен да изненадвам и сам себе си. Не се иска особен талант. Това, което си сдържал един ден само излиза наяве, внимавайте само какво може да помете по пътя си!

 





Гласувай:
17



1. elizabethany - Сещам се финалът
23.07.2012 00:12
какъв ще бъде ;РРРРР Действай! ;)
цитирай
2. brym4ence87 - Умничка си,
23.07.2012 00:34
elizabethany написа:
какъв ще бъде ;РРРРР Действай! ;)


знам те аз ;-)) Ще го пусна утре, че много дълго се получи и го разбих на по-малки части. Айде, лека ;-))
цитирай
3. hristo27 - И на мен ще ми бъде интересен финала.
23.07.2012 13:36
И на мен ще ми бъде интересен финала.
цитирай
4. brym4ence87 - ;-))
23.07.2012 16:38
hristo27 написа:
И на мен ще ми бъде интересен финала.


Надявам се да е ;-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: brym4ence87
Категория: Забавление
Прочетен: 1161616
Постинги: 121
Коментари: 2210
Гласове: 42322
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031