Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05.2012 13:36 - Въпроси
Автор: faktifakti Категория: Поезия   
Прочетен: 597 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 05.05.2012 21:30


Докторе,
Ти хуманно ли
изваждаш жлъчката ми,
защото така трябва,
за да ме спасиш,
или само защото ти плащам
и имам и друга алтернатива ?

Учителю,
Ти формираш
ума ми със знания,
или ми наливаш уроците
до края на месеца,
само за да се подпишеш
на чека със  заплатата?

Г-н Бизнесмен,
Ти ми продаваш всичко,
само, за да станеш по- богат,
или за да живея
по- качествено?

Поете,
Ти твориш
своите словореди
само, за да ми внушиш
многобразието на света,
или и за овации,
които да нахранят
самолюбието ти?

Президенте,
И Вие под него,
само за хуманно общество
ли се борите,
или измисляте
как да станем
по- зависими роби?

Ние,
които се родихме
свободни и добри деца
и се възхищавахме на живота
предаваме себе си,
заклещени в комерсиалните
норми на обществото.

Продаваме се
на първичните си нужди
и се отказваме
да бъдем
великодушно добри
и  възвишени,
постъпвайки с другия ,
както със свое дете
или както със себе си,
надграждайки
един по- съвършен свят
за битието ни.

Защо избираме
комерсиалния ад ?
За да си тръгнем
един ден от живота,
неудовлетворени от извървяния път,
като се надяваме на рая отвъд...
 
Кога ще включим  мозъците си
и ще  се борим
за по-висши цели?
Планетата не е само
цех за храна и отпадъци.

Горе
след млечния път
има и други планети
и може би друга Земя,
където душите ни живеят
хуманно и са щастливи
истински.
image









Тагове:   борба,   хуманнност,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: faktifakti
Категория: Поезия
Прочетен: 3099706
Постинги: 949
Коментари: 9090
Гласове: 23359
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930