Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2012 14:40 - Искам
Автор: faktifakti Категория: Поезия   
Прочетен: 5791 Коментари: 21 Гласове:
17

Последна промяна: 11.06.2012 10:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Искам да рестартирам мозъка си
и да започна живота отначало.
Душата ми да бъде цяла
и бяла, бяла ..

Искам да избягам от самотата.
Тя доминира в мен .
Гони и лоши и добри приятели
и ме държи в плен.

Искам да счупя собствената си клетка
или поне да я откача от сърпа на луната.
Не виждам добре през решетките,
каквото трябва ще дам във отплата.

Искам да превърна сълзите в осмотична течност
И да я прелея в собствените си вени.
Нали в природата нищо не се губи.
Всичко е просто материя в мен.

Искам да избягам от себе си без йога и мудри.
Знам че желая   невъзможни  неща,
но чувствам, че скучая в своя затвор.
За това сега  ще легна да  си  отспя ..




Тагове:   искам,


Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. jabalka - Привет от мен! Дано успееш в надпреварата !
10.06.2012 15:20
С уважение към теб, и за насърчение...!

"Искам!"


Попитай ме!
- Искам ли мелодия
прекрасна да бъде живота?
- Искам ли слънце и красива
въздишка да бъде?!
Попитай ме!
- Искам ли копнежа
на вятъра да притежавам...?
Искам ли порива на вълната?

Попитай!
- Искам ли покоя,
който само есенният
залез притежава?
- Има ли по-желано за мен
от чувството- Обич?!

Попитай ме!
- Аз съм тук и ще ти кажа...
Искам, копнея, обичам и желая!
Това, което откривам в тънката
линия погранична родена от:
- Искам и живея!


Стефан Цанев има една мисъл, която аз често цитирам- "...човек остарява между намерението и действието ..." да бъде сега!
Поздрави от мен!
цитирай
2. анонимен - ЕБАСИ ПРОСТОТИЯТА
10.06.2012 16:54
ОТДАВНА НЕ БЯХ ЧЕЛ ТОЛКОВА ЛОШО СТИХОТВОРЕНИЕ. ТО НЕ ПРИЛИЧА НА СТИХОТВОРЕНИЕ ДАЖЕ.
цитирай
3. анонимен - чалга
10.06.2012 19:21
чалга
цитирай
4. zafirov - Аз
10.06.2012 19:50
Хубаво е, и аз се чувствам така понякога... само дето не ми се спи, дори не мога да заспя в такъв момент.
цитирай
5. romanticgirl25 - това не е лошо, не е чалга
10.06.2012 20:22
спрете да се подигравате-просто човек когато е тъжен си признава много истини и дори на хората си признава...
Почувствах го наистина- и аз искам същите неща мила! Едно рамо от мен имаш!
цитирай
6. mariniki - понякога ни се иска...
10.06.2012 20:31
да избягаме от себе си...
познато състояние на душата...
а после дълго търсим отново пътя назад...
поздравявам те, за добрия стих...
сърдечно..
цитирай
7. анонимен - селско театро на нещастници
10.06.2012 22:03
селско театро на нещастници
цитирай
8. faktifakti - не ползвам дрога . тази глупост откъде ти хрумна?
10.06.2012 22:12
осмоза - виж тук . ако имаш нужда ще ти я изясня в контекста на стиха.
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9E%D1%81%D0%BC%D0%BE%D0%B7%D0%B0
ако започна да пиша фантастика трябва да стана извънземно ли?

rustocks написа:


Искам да превърна сълзите в осмотична течност
И да я прелея в собствените си вени.

цитирай
9. faktifakti - благодаря ти.
10.06.2012 22:23
харесвам творчеството на Стефан Цанев.
jabalka написа:
С уважение към теб, и за насърчение...!

"Искам!"


Попитай ме!
- Искам ли мелодия
прекрасна да бъде живота?
- Искам ли слънце и красива
въздишка да бъде?!
Попитай ме!
- Искам ли копнежа
на вятъра да притежавам...?
Искам ли порива на вълната?

Попитай!
- Искам ли покоя,
който само есенният
залез притежава?
- Има ли по-желано за мен
от чувството- Обич?!

Попитай ме!
- Аз съм тук и ще ти кажа...
Искам, копнея, обичам и желая!
Това, което откривам в тънката
линия погранична родена от:
- Искам и живея!


Стефан Цанев има една мисъл, която аз често цитирам- "...човек остарява между намерението и действието ..." да бъде сега!
Поздрави от мен!

цитирай
10. faktifakti - имаш свободния избор да не влизаш да четеш стиховте ми.
10.06.2012 22:25
анонимен написа:
ОТДАВНА НЕ БЯХ ЧЕЛ ТОЛКОВА ЛОШО СТИХОТВОРЕНИЕ. ТО НЕ ПРИЛИЧА НА СТИХОТВОРЕНИЕ ДАЖЕ.

цитирай
11. faktifakti - има аудитория , която слуша чалга.
10.06.2012 22:29
иначе досега чалгата щеше да е умряла от глад.

анонимен написа:
чалга

цитирай
12. faktifakti - последният ред е
10.06.2012 22:30
за хепиенд. поздрав.

zafirov написа:
Хубаво е, и аз се чувствам така понякога... само дето не ми се спи, дори не мога да заспя в такъв момент.

цитирай
13. faktifakti - благодаря.
10.06.2012 22:35
но нека направя едно уточнение. стиховете ми са художествена измислица и не отразяват душевното ми състояние. измислям ги с цел читателите да открият част от себе в тях. едва ли някой го интересува аз как се чувствам , за да занимавам непознати хора със себе си. поздрав.

romanticgirl25 написа:
спрете да се подигравате-просто човек когато е тъжен си признава много истини и дори на хората си признава...
Почувствах го наистина- и аз искам същите неща мила! Едно рамо от мен имаш!

цитирай
14. faktifakti - благодаря ти . сърдечни поздрави и за теб .
10.06.2012 22:36
mariniki написа:
да избягаме от себе си...
познато състояние на душата...
а после дълго търсим отново пътя назад...
поздравявам те, за добрия стих...
сърдечно..

цитирай
15. faktifakti - и селяните, и нещастниците са хора.
10.06.2012 22:38
радвам се , че и ти присъстваш на представлението.

анонимен написа:
селско театро на нещастници

цитирай
16. mt46 - Поздрав!
10.06.2012 23:20
Човек не може да избяга от себе си...
цитирай
17. faktifakti - зависи колко бързо бяга.
10.06.2012 23:41
поздрав.
цитирай
18. анонимен - Думи,думи...
11.06.2012 08:52
Лошо подредени.
цитирай
19. faktifakti - пренареди ги , хайде .. лесно е
11.06.2012 10:10
анонимен написа:
Лошо подредени.

цитирай
20. otherwise - Хареса ми!
11.06.2012 18:57
Всеки има моменти, когато иска всичко друго, но не и това, което изживява. Но после... После осъзнаваме, че именно тези моменти ни правят по-силни, учат ни на най-важното и ни каляват за следващите битки, които неизбежно идват.

Хубаво е, че не можем да рестартираме мозъка си, защото бихме загубили всичко от краткотрайната памет, всички отворени "работни полета", и да повтаряме едни и същи грешки.

Анонимниците, които бълнуват несвързано, са един от сигурните критерии, че пишеш добре, тъй като реакцията им е от злобичка, а злобичката от завист. Хронична недостатъчност на интелект и великодушие. Горките! ;)
цитирай
21. faktifakti - благодаря ти за подкрепата и отзива. поздрави.
11.06.2012 21:31
otherwise написа:
Всеки има моменти, когато иска всичко друго, но не и това, което изживява. Но после... После осъзнаваме, че именно тези моменти ни правят по-силни, учат ни на най-важното и ни каляват за следващите битки, които неизбежно идват.

Хубаво е, че не можем да рестартираме мозъка си, защото бихме загубили всичко от краткотрайната памет, всички отворени "работни полета", и да повтаряме едни и същи грешки.

Анонимниците, които бълнуват несвързано, са един от сигурните критерии, че пишеш добре, тъй като реакцията им е от злобичка, а злобичката от завист. Хронична недостатъчност на интелект и великодушие. Горките! ;)

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faktifakti
Категория: Поезия
Прочетен: 3102908
Постинги: 949
Коментари: 9090
Гласове: 23361
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930