Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2013 18:39 - Ако разбира се двете ги разсъблечеш ..
Автор: faktifakti Категория: Поезия   
Прочетен: 1696 Коментари: 8 Гласове:
10

Последна промяна: 18.06.2013 18:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


image



Впрочем привиква се лесно с лъжата приятна.
Истината пък - тя очите ни често боде.
Скита сега неподкупна, без път, неразбрана.
Крий се от хората -  гола нали си е все..





Тагове:   истина - лъжа,


Гласувай:
12



1. sestra - Никой човек не притежава монопол върху истината.
18.06.2013 19:17
Хубава форма, нова за теб. Усмихни се на всичките факти вкупом, истината те гледа от там.:)
цитирай
2. stela50 - Лъжата ... мисля си дали може да е приятна ...
18.06.2013 19:46
...Ако разбира се двете ги разсъблечеш ... ще е по - равностойно.
Хареса ми, Факти ... ново, различно... както винаги отлично !
Поздрав !
цитирай
3. faktifakti - усмихвам се , благодаря ти .
18.06.2013 21:06
sestra написа:
Хубава форма, нова за теб. Усмихни се на всичките факти вкупом, истината те гледа от там.:)

цитирай
4. faktifakti - лъжата- толкова удобна форма за хората .
18.06.2013 21:08
често с кеф дори се самозалъгваме ..
защо ли .. ами истината , дори за нас остава неразбрана понякога .
поздрав.

stela50 написа:
...Ако разбира се двете ги разсъблечеш ... ще е по - равностойно.
Хареса ми, Факти ... ново, различно... както винаги отлично !
Поздрав !

цитирай
5. nikikm - По някакъв начин,
18.06.2013 22:25
си напипала екзестенционален проблем! Макар и да звучи еротгично,днес жените са носители на еротиката..??, истината е,че и двете са полезни и трябват,по-скоро служат на човечеството, само голи! Това не е твърде еротично,както рзсъблечени, но е по-вярно!
цитирай
6. faktifakti - проблема не съм го напипала със завързани очи -
18.06.2013 23:07
така напипвам само други неща.
хванала съм го целенасочено .
заглавието звучи еротично за примамка .
жените , както истините служат голи, за да държат човечеството будно.
разсъблечени или голи - звучат различно еротично според начина на представяне.
приятна вечер от мен.

nikikm написа:
си напипала екзестенционален проблем! Макар и да звучи еротгично,днес жените са носители на еротиката..??, истината е,че и двете са полезни и трябват,по-скоро служат на човечеството, само голи! Това не е твърде еротично,както рзсъблечени, но е по-вярно!

цитирай
7. mystiquewoman - Хляб и сол
19.06.2013 14:55
Винаги обичам истината хлебоносна в чист вид...
Обичайно солим филийките - навици, къде порочни, къде полезни...
Осолявайки разбираме разликата между истина, полу-истина и откровенна лъжа...
И имаме избор от кое да хапем... Лично аз в различни мигове хапя от различните състояния на хляба... И се чувствам добре...
Проблема идва ако зациклиш прекалено дълго върху беленето на скилидката - там трябва по бързичо така - храс-прас - обелваш, сдъвкваш, преглъщаш, за момент си разбалансиран, после забравяш... обаче... остава едно приятно усещане, което се разлива по вените... но винаги носи в джоба дъвка Орбит или Хуба Буба (намийг), щото... абе нещата на практика не са точно като в онази приказка "лош дъх се забравя, лоша дума - никога"... и двете не се забравят, и правилно... А голотата - и тя е избор, наш избор - да ходим навлечени с нея или съблечени от нея...На мен лично си ми е по-добре навлечена с нея, ако повече хора бяха така като мен, щяха да се крият другите... съблечените от нея...

Хубав следобед, fakti! :))
цитирай
8. faktifakti - благодаря ти за разкошните размисли.
20.06.2013 09:21
зациклянето със скилидката ме развесели много. съвършенно права си.
поздрави.

mystiquewoman написа:
Винаги обичам истината хлебоносна в чист вид...
Обичайно солим филийките - навици, къде порочни, къде полезни...
Осолявайки разбираме разликата между истина, полу-истина и откровенна лъжа...
И имаме избор от кое да хапем... Лично аз в различни мигове хапя от различните състояния на хляба... И се чувствам добре...
Проблема идва ако зациклиш прекалено дълго върху беленето на скилидката - там трябва по бързичо така - храс-прас - обелваш, сдъвкваш, преглъщаш, за момент си разбалансиран, после забравяш... обаче... остава едно приятно усещане, което се разлива по вените... но винаги носи в джоба дъвка Орбит или Хуба Буба (намийг), щото... абе нещата на практика не са точно като в онази приказка "лош дъх се забравя, лоша дума - никога"... и двете не се забравят, и правилно... А голотата - и тя е избор, наш избор - да ходим навлечени с нея или съблечени от нея...На мен лично си ми е по-добре навлечена с нея, ако повече хора бяха така като мен, щяха да се крият другите... съблечените от нея...

Хубав следобед, fakti! :))

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faktifakti
Категория: Поезия
Прочетен: 3095203
Постинги: 949
Коментари: 9090
Гласове: 23359
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930